;
coinex

تلگرام پریمیوم با پرداخت اشتراک 4.99 دلار ماهانه رسما منتشر شد

چندی پیش شایعاتی مبنی بر راه‌اندازی نسخه پولی تلگرام منتشر شد. پس از آن، پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام از انتشار نسخه پریمیوم این اپلیکیشن خبر داد و حالا، این نسخه رسما کار خود را آغاز کرد. هزینه اشتراک تلگرام پریمیوم در ماه 4.99 است.

تلگرام با انتشار پستی در وبلاگ رسمی این اپلیکیشن، تمام ویژگی‌های جدید را شرح داده است. از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به سرعت دانلود بالاتر و افزایش حجم آپلود فایل تا 4 گیگابایت اشاره کرد.

ویژگی‌های اشتراک تلگرام پریمیوم

کاربرانی که اشتراک تلگرام پریمیوم را خریداری می‌کنند، از همان ویژگی‌های قبلی برخوردارند،‌ اما با دو برابر ظرفیت بیشتر. برای مثال، مشترکان پولی می‌توانند به جای پیوستن به 500 کانال، در 1000 کانال عضو شوند. همین امر در مورد سایر ویژگی‌های تلگرام نیز صدق می‌کند؛ مشترکین می‌توانند در 200 چت مجزا، 20 فولدر چت ایجاد کنند، 10 استیکر ذخیره کنند، 10 چت را پین کنند و به جای 3 حساب کاربری، 4 حساب داشته باشند. کاربران پریمیوم همچنین می‌توانند بیو‌های طولانی‌تری همراه با لینک داشته باشند.

تلگرام پریمیوم با پرداخت اشتراک 4.99 دلار ماهانه رسما منتشر شد

برخی از امتیازات دیگر عبارتند از دسترسی به مجموعه‌ای از استیکرهای Premium با انیمیشن‌های تمام صفحه، ایموجی‌های انحصاری و عکس پروفایل متحرک (مشابه Steam). یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی نسخه پولی تلگرام، تبدیل پیام‌های صوتی به متن، برای زمان‌‌هایی است که نمی‌خواهید به ویس گوش دهید یا هدفون در دسترس‌تان نیست.

علاوه بر این، به ابزارهای مدیریت چت دسترسی دارید که با استفاده از آنها می‌توانید پوشه چت پیش‌فرض خود را تغییر دهید. اشتراک تلگرام پریمیوم همچنین پست‌های تبلیغاتی در کانال‌های عمومی را حذف می‌کند.

دیدگاه‌های پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در مورد سطح فریمیوم این پلتفرم هیچ تغییری نکرده است. به بیان بهتر، دورف اعلام کرده که ویژگی‌های رایگان قبلی،‌ همچنان رایگان باقی می‌مانند و اضافه شدن ویژگی‌های جدید، هیچ تاثیری بر آنها نخواهد داشت. علاوه‌براین، کاربران رایگان می‌توانند به‌طور غیرمستقیم، از برخی ویژگی‌های پریمیوم بهره‌مند شوند؛ برای مثال، آنها می‌تواند فایل‌های 4 گیگابایتی که مشترکان پریمیوم به اشتراک می‌گذارند را دانلود کنند یا استیکرها و ایموجی‌‌های کاربران پریمیوم را ببینند.

دوروف همچنین قول داده است که تلگرام، ویژگی‌های کاربران رایگان را نیز توسعه می‌دهد؛ یعنی همان کاری که تاکنون انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اشتراک تلگرام پریمیوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر