;
coinex

ایسوس راگ فون 6 با سیستم خنک‌کننده بسیار قدرتمندی عرضه می‌شود

بنابر جدیدترین اخبار فاش شده از پرچمدار گیمینگ ایسوس در سری راگ فون، یعنی ایسوس راگ فون 6 ، این گوشی از سیستم خنک‌کننده بسیار خاصی برخوردار است.

ایسوس در سری جدید گوشی‌های گیمینگ خود یعنی ایسوس ROG Phone 6 قصد دارد با استفاده از طراحی خاصی که در نظر دارد، یک سیستم خنک‌کننده شگفت‌انگیز و بسیار قدرتمند را تعبیه کند. این کمپانی می‌گوید که به خاطر افزایش ابعاد محفظه بخار و استفاده از ورقه گرافیتی بیشتر، سیستم خنک‌کننده این گوشی نسبت به نسل قبل پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

سیستم خنک‌کننده ایسوس راگ فون 6

آنطور که پیش از این مشخص شده بود، ایسوس قرار است در تاریخ 5 جولای 2022 مقارن با 14 تیر 1401، از گوشی هوشمند ROG Phone 6 رونمایی کند. یکی از مهمترین پیشرفت‌های این دستگاه نسبت به نسل قبل، مربوط به سیستم خنک‌کننده خاص آن است که به گفته ایسوس با افزایش 30 درصدی فضای محفظه بخار، امکان استفاده از میزان بیشتری ار ورقه گرافیتی فراهم کرده و در نتیجه کارکرد سیستم مدیریت دمای گوشی تا 85 درصد بهبود داشته است.

این موضوع سبب می‌شود را تا راگ فون 6، نسبت به نسل قبلی خود عملکرد به مراتب بهتری در مدیریت و اجرای بازی‌ها داشته باشد. البته اخبار حاکی از این است که با وجود این پیشرفت چشمگیر، بعید است عملکرد سیستم خنک کننده ایسوس راگ فون 6 در حد و اندازه‌های نوبیا ردمجیک 7 پرو باشد.

ایسوس راگ فون 6

بنابر دیگر اخبار، پرچمدار گیمینگ ایسوس با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس عرضه می‌شود. پیش از این نیز مشخص شده بود که گوشی ROG Phone 6 از نمایشگری از نوع امولد و با نرخ نوسازی 165 هرتزی بهره‌مند است. برای مقایسه باید گفت که راگ فون 5 نمایشگری با نرخ نوسازی 144 هرتزی داشت.

یک تفاوت مهم دیگر این دستگاه نسبت به نسل قبل، مربوط به ماژول دوربین است. جایی که ایسوس از ماژول بزرگتری استفاده کرده که طرحی شش ضلعی مانند دارد. جای فلش ال‌ای‌دی در این ماژول کاملا مشخص است اما در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی چه تعداد دوربین و با چه ویژگی‌هایی دارد.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما سیستم خنک‌کننده ایسوس راگ فون 6 می‌تواند این گوشی را در شمار برترین گوشی‌های گیمینگ بازار قرار دهد؟ نظرات خود در این باره را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر