;
coinex

آزمایش قابلیت Notes و امکان نگارش متون طولانی‌ تر در پلتفرم توییتر آغاز شد

کمپانی توییتر از آغاز آزمایش دو قابلیت در این پلتفرم خبر داد. قابلیت Notes و امکان نگارش متون طولانی‌ برای کاربران توییتر به طور آزمایشی در دسترس است.

توییتر طی گزارشی به طور رسمی اعلام کرد که قابلیت Notes و امکان نگارش متون طولانی‌ را شروع کرده است. با وجود این دو قابلیت، کاربران می‌توانند محتواهای طولانی‌تری تولید کنند و در پروفایل‌های خود به نمایش بگذارند. شایعانی از این قابلیت‌ها در دنیای تکنولوژی شنیده شده بود و گزارش‌هایی غیر رسمی به آن پرداخته بودند.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک: توییتر باید شبیه TikTok و WeChat شود تا به 1 میلیارد کاربر برسد

از قابلیت Notes و امکان نگارش متون طولانی‌ در توییتر چه می‌دانیم؟

توییتر اخیرا تصویری متحرک از قابلیت‌های جدید منتشر کرده که در آن توضیحات کاملی از این قابلیت‌ها به کاربران داده شد. طبق این تصویر متحرک، هنگامی که این قابلیت در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد، برگه جدیدی با عنوان «Write» به نمایش در می‌آید که در آن تولیدکنندگان محتوا می‌توانند یادداشت‌های خود را بنویسند و به آن‌ها دسترسی راحت‌تری داشته باشند.

علاوه بر این، برگه‌ای دیگر با نام یادداشت‌ها یا همان (Notes) در پروفایل کاربران اضافه می‌گردد. طبق این تغییرات سایر افراد می‌توانند محتواهای طولانی‌تری از افراد بخوانند و آنها را دنبال کنند.

از قابلیت Notes و امکان نگارش متون طولانی‌ در توییتر چه می‌دانیم؟

توییتر ویژگی‌های قابل توجه دیگری نیز در پلتفرم خود اضافه کرد. با توجه به تغییران جدید، کاربران امکان اضافه کردن عکس، ویدیو و فایل GIF را خواهند داشت. علاوه بر این کاربران می‌توانند توییت‌های دیگری را به یادداشت‌های خود ضمیمه کنند. مانند گذشته، تمام توییت‌ها ویژگی و قابلیت ریتوییت و لایک را خواهند داشت و  می‌توانند محتواها را برای دیگران ارسال کنند.

قابلیت Notes و امکان نگارش متون طولانی‌ هم‌اکنون به صورت آزمایشی برای کاربران محدودی از کاربران ایالات متحده، کانادا، غنا و بریتانیا فعال شده است. اما انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک، در دسترس کاربران بیشتری قرار بگیرد و کشور‌های بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

برخی گزارش‌های منتشر شده مدعی شدند که در قابلیت جدید توییتر، امکان تولید محتواهایی حداکثر با 2500 کلمه وجود دارد و این مقدار به نسبت توییت‌های قبلی که با محدودیت 280 کلمه‌ای بودند، ارتقای چشمگیری به حساب می‌آید. اما این موضوع  هنوز به صورت رسمی اعلام و یا تایید نشده است. پیش تر نیز تغییراتی در تعداد کلمات مجاز برای نوشتن توییت انجام شده بود که طبق آن تعداد کلمات یک توییت از 140 کاراکتر به 280 کراکتر توسعه پیدا کرد.

ویژگی Notes و امکان نگارش متون طولانی‌ پتانسیل آن را دارد که نحوه‌ی استفاده برخی کاربران از توییتر را برای به اشتراک گذاشتن افکار و ایده‌های خود و به طور کلی دیدگاه آن‌ها نسبت به آن پلتفرم را تغییر دهد. این قابلیت می‌تواند فرصت ویژه‌ای برای آن دسته از کاربران باشد که خیلی کم به انتشار محتوای طولانی می‌پردازند و قصد داشتن وبلاگ یا وب‌سایت اختصاصی خود را ندارند.

بیشتر بدانید:

نظر شما درباره قابلیت Notes و امکان نگارش متون طولانی‌ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر