;
coinex

شارژر 240 واتی و شارژ کامل گوشی در تنها 9 دقیقه

یک شارژر 240 واتی جدید اخیرا توسط یک افشاگر رویت شده که بنابر اطلاعات موجود می‌تواند باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی را در 9 دقیقه شارژ کند.

برندهای چینی گوشی‌ساز همواره در حال توسعه فناوری‌های شارژ سریع هستند و اخیرا حتی شایعاتی درباره عرضه گوشی IQOO 10 Pro با شارژر 200 واتی رسیده است. اما اگر 200 واتی بیش از حد خوب به نظر می‌رسد، باید گفت نظرتان درباره شارژر 240 واتی چیست؟

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

شارژ کامل گوشی در 9 دقیقه با شارژر 240 واتی

همانطور که گفتیم انتظار می‌رود تا هفته‌ آینده گوشی IQOO 10 Pro با شارژر سریع 200 واتی عرضه شود که 0 تا 100 گوشی را تنها در 12 دقیقه پر می‌کند. اما باید بدانید که این سریعترین فناوری شارژ حال حاضر نیست، چراکه یک افشاگر مطرح دنیای فناوری گفته که یک شرکت چینی در حال آزمایش یک شارژر 240 واتی است.

شارژر 240 واتی و شارژ کامل گوشی در تنها 9 دقیقه

البته این افشاگر نام شرکت چینی را فاش نکرده است، اما پیش از این شایعاتی درباره توسعه یک شارژر 240 واتی توسط اوپو مطرح شده بود. شارژری که اوپو در حال توسعه آن است می‌تواند در عرض 9 دقیقه، یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی را طی تنها 9 دقیقه شارژ کند. البته اوپو مشخص نکرده که چه زمانی این شارژر را با یک گوشی عرضه خواهد کرد.

این روزها شرکت‌های گوشی‌سازی سخت در تلاش برای رفع محدودیت‌های سیستم شارژ گوشی‌ها هستند اما در حال حاضر شاید سوال اساسی این باشد که در سرعت‌های شارژ بالا، عمر مفید باتری بعد از چند چرخه شارژ چقدر خواهد بود؟ بی‌تردید هرچه سرعت شارژ بالاتر باشد، خطراتی چون داغ شدن گوشی و باتری و احتمالا انفجار نیز بالاتر می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود درباره شارژر 240 واتی را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر