;
coinex

کل کل بچه مهمونی با آتیلا و ستاره پسیانی [+فیلم]

کل کل بچه مهمونی با آتیلا و ستاره پسیانی یوژه داغ جدید این روزهای فضای مجازی است. در ادامه این نوشته همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

در قسمت 16 مهمونی که مورخ 2 تیر ماه 1401 پخش شد، ستاره پسیانی و پدرش آتیلا پسیانی مهمان برنامه بودند. در این اپیزود شخصیت عروسکی بچه به دلیل این که ستاره از او گل نخریده بود، حسابی به او تاخت!

کل کل بچه مهمونی با آتیلا و ستاره پسیانی [+فیلم]

در این قسمت از برنامه مهمونی طهماسب کنار آتیلا پسیانی و دخترش ستاره با بچه اجرایی خنده دار و بینظیر داشته که با هم میبینیم .

ویدیوی این بخش را در ادامه تماشا کنید:

مهمونی یک مجموعه تلویزیونی عروسکی و گفتگو محور ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی است که در نوروز ۱۴۰۱ از رسانه اینترنتی نماوا پخش خواهد شد.

در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده است. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی و سهیل مستجابیان اشاره کرد و اغلب صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند.

ایرج طهماسب در برنامه‌ی جدیدش با همان حس و حال همیشگی حضور دارد. او به خانه‌ای جدید نقل مکان کرده، و در همسایگی منزل جدیدش یک سالن عروسی است و هم شخصیت‌های عروسکی جدیدی به زندگی او اضافه شده و هم افراد جدیدی با او در این مجموعه هستند. شاباش، دی جی، کَته‌خانم، قیمه‌خانم، مگسی به نام خوشگل بابا، پسربچه‌ای شیرین که گاه زبانش تند می‌شود و جلوی تالارعروسی گُل می‌فروشد و پشه‌ای با نام دوست مگسی و…. در «مهمونی» هم اتفاق‌های متفاوت و جذابی رخ می‌دهد و آقای طهماسب حالا بعد از دورانی که کرونا شرایط جهان را تغییر داده باز با مخاطبانش صحبت می‌کند.

عروسک بچه یکی از شخصیت های برنامه مهمونی ساخته ایرج طهماسب است که اینروزها در شبکه های اجتماعی غوغا کرده و به یکی از چهره های معروف تبدیل گشته بچه صداپیشه عروسک بچه، هوتن شکیبا بازیگر سرشناس کشورمان است.

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر