;
coinex

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدام ها هستند؟

یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ ترین مقصدهای گردشگری در ایران، جزیره کیش است. این جزیره تماشایی سالانه مسافران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کند. در جزیره زیبای کیش، مکان‌های گردشگری و هتل‌های لوکس زیادی وجود دارد، به همین علت نیز اغلب مسافران قبل از سفر به‌ دنبال رزرو بهترین هتل های کیش هستند.

هر کدام از هتل‌های این جزیره جذاب، ویژگی‌های خاصی دارند و امکانات مناسبی را هم در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. البته بعضی از هتل‌ها به دلایل مختلفی همچون خدمات و امکانات بیشتر، موقعیت مکانی عالی، طراحی و معماری زیبای اتاق‌ها، نزدیک بودن به جاذبه‌های مهم و قیمت مناسب، محبوبیت بیشتری در بین مسافران دارند. از این‌ رو ما در ادامه مقاله به معرفی بهترین و محبوب‌ ترین هتل‌های این شهر پرداخته‌ایم تا انتخاب یک محل اقامت باشکوه برای‌تان دشوار نباشد.

ترمینال بندر عباس یکی از مهم‌ترین ترمینال‌های جنوب کشور است و روزانه صدها مسافر از این ترمینال به شهرهای مختلف سفر می‌کنند. بسیاری از شرکت‌های مسافربری معتبر در این ترمینال نمایندگی فعال دارند و به لطف پرسنل مجرب و راننده‌های با تجربه، سفری خوش را برای شما به ارمغان می‌آورند.

لوکس ترین و بهترین هتل های کیش

سفر به جزیره کیش در تمام فصل‌های سال جذابیت خاص خود را دارد و گردشگران در هر فصلی از سال که به آن‌ جا بروند، می‌توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند و تفریحات جذابی را انجام دهد. بنابراین برای داشتن سفری راحت‌تر توصیه می‌کنیم قبل‌ از هر چیزی ابتدا با بهترین هتل های کیش آشنا شوید و سپس یکی از بهترین گزینه‌ها را برای خود‌ و همراهان‌تان انتخاب کنید.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدام ها هستند؟

هتل شایان

اگر قصد دارید یک هتل زیبا نزدیک ساحل برای استراحت رزرو کنید، هتل شایان انتخابی ایده‌آل برای شما است. این هتل 5 ستاره‌ لوکس، به‌ عنوان بهترین هتل در جزیره کیش شناخته‌ شده و چشم‌ اندازی عالی از دریا را برای میهمانان فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل شایان معماری فوق‌ العاده زیبایی دارند و در هر کدام از آن‌ها نیز امکانات لازم جهت اقامت وجود دارد. پرسنل این هتل بسیار میهمان‌نواز و خوش‌ برخورد هستند و به‌ صورت 24 ساعته کار پذیرش را انجام می‌دهند. افرادی که در هتل شایان اقامت کنند، می‌توانند دسترسی راحتی به اسکله بزرگ تفریحی و ساحلی زیبای خلیج داشته باشند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

هتل مارینا پارک

یکی از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران که زیبایی و جذابیت بی‌نظیری دارد، هتل مارینا پارک است. هتل مارینا پارک، یک هتل 5 ستاره معروف است که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و به عنوان یک هتل باسابقه آن را می‌شناسند. در این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به تعداد همراهان خود، گزینه مطلوبی را انتخاب نمایید.

در هر کدام از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مارینا پارک نیز امکانات رفاهی مناسب و استانداردی برای میهمانان در نظر گرفته‌ شده است. از جمله مهم‌ترین امکانات تفریحی عمومی در هتل مارینا پارک می‌توان سالن ماساژ تایلندی، جکوزی، استخر، سونا، فضای سبز و رستوران را نام برد.

محوطه این هتل با انواع گیاهان، گل‌ها و آب‌نماهای زیبا تزیین شده‌ و اکثر اتاق‌ها نیز نمایی رو به ساحل خلیج‌ فارس دارند. همچنین با اقامت در هتل مارینا پارک کیش می‌توانید دسترسی راحتی به پارک دلفین‌ها، پارک مرجان، آکواریوم کیش و باغ پرندگان داشته باشید.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدام ها هستند؟

هتل میراژ

هتل میراژ در سال 1397 افتتاح‌ شده اما در مدت بسیار کوتاهی توانست توجه مسافران زیادی را به خود جلب کند. این هتل به‌ عنوان یکی از زیباترین و بهترین هتل های کیش شناخته شده و افرادی که می‌خواهند اقامتی لوکس و به‌ یادماندنی داشته باشند، می‌توانند هتل میراژ را انتخاب کنند.

هتل 5 ستاره‌ میراژ دارای 2 ساختمان 8 طبقه است که در این طبقات حدود 187 واحد اقامتی وجود دارد. در تمام واحد های اقامتی هتل امکاناتی مانند تخت خواب و مبلمان راحتی، کمد لباس، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، حوله و لوازم بهداشتی یکبار مصرف، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و تلفن وجود دارد.

امکانات عمومی و تفریحی هتل میراژ نیز شامل سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، صندوق امانات، استخر، خشکشویی، جکوزی، فضای سبز اختصاصی و محل کرایه خودرو بدون راننده می‌شود.

هتل ویدا

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره‌ محبوب‌ در کیش، هتل ویدا نام دارد. ساختمان این هتل در 11 طبقه بنا شده‌ است و حدود 144 سوئیت و اتاق در آن وجود دارد. هتل ویدا در مقایسه با دیگر هتل‌های هم‌ رده‌ خود، از قیمت مناسب‌تری برخوردار بوده و از این‌ جهت به‌ عنوان یکی از بهترین هتل های کیش از نظر مردم شهرت پیدا کرده است.

مسافرانی که در این هتل اقامت کنند، می‌توانند دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید و ساحل داشته باشند و همچنین از منوی غذای باکیفیت و متنوع رستوران هتل ویدا هم لذت ببرند. ناگفته نماند که مسئولین و کارکنان این هتل بسیار مهمان نواز و مجرب هستند.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدام ها هستند؟

هتل آرامیس

هتل آرامیس یک هتل 4 ستاره زیبا در کیش است که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده و تاکنون مورد استقبال مسافران زیادی قرار گرفته‌ است. در این هتل اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته وجود دارد و شما می‌توانید به‌ راحتی هر کدام از آن‌ها را که خواستید، برای خود و خانواده‌تان رزرو کنید.

از جمله امکاناتی که در اتاق‌های هتل آرامیس وجود دارد، می‌توان تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی و ایرانی، کمد لباس، تلفن و یخچال را نام برد. فاصله این هتل با بازار پردیس، مرجان، پانیذ، ونوس و مروارید نیز بسیار کم است و شما می‌توانید خیلی راحت به‌ صورت پیاده به این مراکز دسترسی پیدا کنید.

هتل فلامینگو

یکی مورد دیگر از بهترین هتل های کیش که می‌توانید آن را برای اقامت رزرو کنید، هتل فلامینگو است. این هتل قدیمی علاوه‌بر ویلاهای زیبا، دارای یک ساختمان 4 طبقه با 202 باب سوئیت و اتاق بوده و پرسنل آن به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی از مسافران هستند. در هتل فلامینگو کیش، کافی‌شاپ و رستوران‌های دنجی نیز وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها هر نوع غذا، نوشیدنی و دسر را که خواستید برای خود سفارش دهید و نوش جان کنید.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدام ها هستند؟

هتل ترنج

هتل ترنج، یک هتل 5 ستاره با نمایی بی‌نظیر است که به‌ عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه شناخته‌ شده و معماری بسیار جذابی دارد. این هتل زیبا بر روی آب‌های خلیج‌ فارس بنا شده‌ است و از نمای بالا که به آن نگاه کنید، شکل ترنج را مشاهده خواهید کرد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ترنج کیش از امکانات کامل و ویژه‌ای برخوردار هستند و مهمانان می‌توانند به‌ راحتی از تمام آن‌ها بهره بگیرند. در نزدیکی این هتل معروف، امکانات تفریحی فوق‌ العاده‌ای همچون ساحل اختصاصی نیز وجود دارد که می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ها ساعت‌ها خود را سرگرم کنید و سفری به‌ یادماندنی داشته باشید.

هتل ایران

اگر به‌ فکر اقامت در لوکس ترین هتل های کیش هستید، هتل ایران می‌تواند برای‌تان گزینه‌ای مناسب باشد. مسافرانی که در این هتل اقامت کنند، می‌توانند دسترسی راحتی به جاذبه‌های تفریحی جزیره و مراکز خرید کیش داشته باشند. این هتل مدرن طی چندین سال اخیر مورد بازسازی کلی قرار گرفته است و خدمات خود را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

هتل ایران از 2 برج جدا که به محوطه پارک و دریا مشرف هستند، تشکیل می‌شود و چشم‌ انداز بی‌نظیری به طبیعت دارد.‌ در اتاق‌های این هتل نیز برای راحتی و رفاه بیشتر میهمانان امکاناتی همچون مبلمان، کمد لباس، یخچال، سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، صندوق امانات، اینترنت رایگان، دمپایی، لوازم بهداشتی و حوله وجود دارد.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدام ها هستند؟

هتل صدف

هتل صدف نیز یکی دیگر از بهترین هتل های کیش است که در سال 1381 آن را تأسیس کرده‌اند. این هتل آخرین‌ بار در سال 1392 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته‌ است و چشم‌ انداز فوق‌ العاده‌ای از جزیره دارد. از امکانات رفاهی هتل صدف نیز می‌توان نمازخانه، رستوران، اینترنت در لابی، کافی‌ شاپ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، جکوزی، سالن ورزشی، سونا و سالن بیلیارد را نام برد.

هتل کوروش

هتل 5 ستاره کوروش دارای 198 اتاق و سوئیت است که در 16 طبقه پراکنده شده‌اند. ساختمان این هتل تماشایی رو به دریا و جزیره بنا شده‌ است و در آن حدود 9 رستوران‌ مجلل وجود دارد. هتل کوروش که یکی دیگر از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران است، پرسنل بسیار مجرب و خوش‌ برخوردی دارد که با میهمانان رفتاری محترمانه دارند.

این هتل از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است و کسانی که در آن جا اقامت کنند، می‌توانند از اینترنت رایگان در لابی، دستگاه خودپرداز، محوطه سرسبز و تماشایی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، رستوران و کافی شاپ مدرن بهره ببرند.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدام ها هستند؟

هتل پانوراما

این هتل به‌ تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اما در عرض مدت‌ زمان بسیار کوتاهی توانست نظر گردشگران زیادی را به خود جلب نماید و به‌ عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ ترین هتل‌های کیش شهرت پیدا کند. ساختمان هتل پانوراما در 15 طبقه بنا شده‌ است و در این طبقات حدود 267 واحد اقامتی وجود دارد. این هتل موقعیت مکانی منحصر به‌ فردی دارد و افرادی که در آن‌ جا اقامت داشته باشند، می‌توانند راحت‌تر از مکان‌های دیدنی کیش دیدن نمایند.

هتل پانوراما که جزو یکی از بهترین هتل های کیش به شمار می‌رود، امکانات و خدماتی همچون آژانس مسافرتی، کافی‌ شاپ، مینی‌بار، رستوران و مجموعه آبی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد و تجربه اقامتی فوق‌ العاده‌ای برای آن‌ها به وجود می‌آورد.

هتل داریوش

هتل داریوش با معماری منحصر به‌ فرد و امکانات کاملی که دارد، گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد سخت پسند است و یکی از لوکس ترین هتل های کیش به شمار می‌رود. این هتل 5 ستاره دارای 190 سوئیت و اتاق است که اکثر آن‌ها رو به دریا و باغ هستند و منظره‌ای بسیار رؤیایی برای مهمانان فراهم می‌کنند. امکانات تفریحی و ورزشی هتل داریوش شامل استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، بیلیارد و محوطه پیاده‌روی می‌شود.

این هتل مجلل دارای چند خروجی و یک ورودی اصلی است. از خروجی‌های هتل داریوش می‌توانید به باغ پشت که رو به ساحل اختصاصی هتل است، دسترسی داشته باشید. رستوران هتل نیز جذابیت بسیار زیادی دارد و منوی بسیار متنوعی و خوشمزه‌ای را برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدام ها هستند؟

هتل شایگان

هتل شایگان یک نمونه دیگر از بهترین هتل های کیش از نظر مردم است و پرسنل بسیار حرفه‌ای و باتجربه‌ای در آن مشغول به کار هستند. این هتل در جزیره واقع شده‌ است و فاصله بسیار کمی با مراکز تفریحی و گردشگری دارد. افرادی که در هتل 5 ستاره‌ شایگان اقامت کنند، می‌توانند خیلی راحت از پارک دلفین‌ها، اسکله تفریحی، دهکده المپیک و باغ پرندگان نیز بازدید به عمل آورند.

سالن بیلیارد، فوتبال‌ دستی، ایکس‌ باکس، پلی‌ استیشن، سالن بازی کودکان، اسکوتر برقی، دوچرخه کرایه‌ای، عکاسخانه و کافی‌ نت از مهم‌ ترین امکانات سرگرم‌ کننده این هتل هستند که مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

در این مورد از لوکس ترین هتل های کیش ، رستوران مجللی وجود دارد که می‌توانید در آن جا انواع غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی را برای خود سفارش دهید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. در کافه‌های هتل شایگان نیز می‌توانید انواع کیک، نوشیدنی و دسرهای لذیذ را سفارش دهید و لحظات خوشی را در کنار همسفران خود تجربه کنید.

هتل لیلیوم

هتل لیلیوم کیش از نظر دسترسی و موقعیت مکانی، شرایط عالی دارد و مسافران در آن‌ جا می‌توانند خیلی راحت از جاذبه‌های گردشگری شهر دیدن نمایند. این هتل فاصله خیلی زیادی با اسکله تفریحی کیش و ساحل خلیج‌ فارس ندارد و بیشتر اتاق‌های آن نیز چشم‌ اندازی رو به پارک بزرگ شهر و دریا دارند.

هتل لیلیوم به‌ عنوان یک هتل هوشمند در جزیره شناخته‌ شده و در تمام محیط‌های آن اینترنت به‌ صورت رایگان در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. اتاق‌های هتل نیز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس خواب، وسایل چیدمان مدرن، سیستم تهویه مطبوع، حمام، یخچال و تلفن مجهز هستند. در هتل لیلیوم یک فست‌ فود و رستوران ایرانی نیز وجود دارد که غذای آن‌ها برای تمام سلیقه‌ها مناسب است.

بازارگاه ؛ خرید آسان بلیط آنلاین

سامانه بازارگاه کامل‌ترین امکانات را در زمینه خرید بلیط اتوبوس، اجاره سرویس دربستی و ارسال بار اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید برای داشتن سفری راحت‌تر و اختصاصی، از طریق سامانه بازارگاه تاکسی بین شهری دربست تهیه کنید. بزرگ‌ترین مزیت تاکسی‌های دربست این است که شما از درب منزل سوار و در مقصد هرکجا بخواهید پیاده می‌شوید حتی می‌توانید در مقصد توقف چند ساعته داشته باشید و با همان تاکسی‌ برگردید. داشتن کاربری ساده و همچنین وجود اپلیکیشن کارامد و پوشش دهی معتبرترین شرکت های مسافربری سراسر کشور، شما را از مراجعه به سایت های متعدد جهت خرید بلیط اتوبوس بی نیاز می‌نماید.

سخن پایانی

تعداد اقامتگاه‌ها و هتل‌های جزیره کیش به قدری زیاد است که اکثر مسافران در طول سفر برای رزرو یک محل استراحت مناسب، دچار سردرگمی می‌شوند. از این جهت نیز ما سعی کردیم چند مورد از بهترین هتل های کیش که تاکنون توانسته‌اند رضایت مهمانان زیادی را از آن خود کنند، را به شما معرفی کنیم تا اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها به دست آورید و بتوانید بیشتر از سفر خود لذت ببرید. بنابراین بهتر است قبل از انجام برنامه‌ریزی لازم برای سفر، ابتدا از میان هتل‌هایی که در این مقاله معرفی شد، یک گزینه بی‌نقص را برای اقامت رزرو کنید و سپس آماده سفر شوید.

نظر شما درباره بهترین هتل های کیش از نظر مردم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر