;
coinex

رندر شیائومی 12 لایت از طراحی و رنگ‌بندی زیبای آن پرده برداشت

رندر شیائومی 12 لایت که به تازگی منتشر شده و ضمن ارائه چشم‌اندازی حرفه‌ای از طراحی این گوشی، برخی از مهمترین ویژگی‌های ظاهری آن را فاش کرده است.

طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد در روزهایی آینده باید شاهد معرفی گوشی هوشمند شیائومی 12 لایت باشیم. گقته می‌شود این گوشی هوشمند از اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد. به‌تازگی در دنیای مجازی ویدیویی از این گوشی منتشر شد و حالا یکی از معتبرترین افشاگران تکنولوژی، ایوان بلاس، رندر شیائومی 12 لایت را به‌ اشتراک گذاشته است.

در تصاویر رندر جدید علاوه بر اطلاعاتی که از رنگ‌بندی محصول جدید ارائه شده است، زوایای بیشتری از طراحی گوشی هوشمند شیائومی 12 لایت به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

رندر شیائومی 12 لایت

طبق گزارشی که وبسایت Gizmochina  منتشر کرده، رندرهای رسمی شیائومی 12 لایت 5G، علاوه بر طراحی، اطلاعاتی از دوربین این گوشی نیز ارائه می‌کنند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند، در بریدگی پانچ‌هول مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. شیائومی 12 لایت نیز از حسگر اثرانگشت بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است. گفتنی است که جای حسگر در این مدل جدید تغییر کرده است و نسل قبلی گوشی‌ هوشمند شیائومی به حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری مجهز بود.

از رندر شیائومی 12 لایت چه جزئیاتی می‌فهمیم؟

علاوه بر این انتظار می‌رود  که شیائومی 12 لایت از تراشه‌ی Snapdragon 778G  استفاده کند و یا نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز به بازار جهانی عرضه شود.

رندر منتشر شده می‌تواند اطلاعاتی کافی از طراحی این گوشی به نمایش بگذارد. طبق همین تصاویر رسمی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد لبه‌ی سمت چپ شیائومی 12 لایت، یک سطح صاف و همدست باشد.

این درحالی‌ است که در لبه‌ی سمت راست این گوشی، کلید‌های تنظیم صدا و کلید پاور تعبیه شده است. همچنبن در لبه‌ی بالای دستگاه تجهیزاتی مانند میکروفون، حفره‌های بلندگو و حسگر مادون‌قرمز قرار دارد. و بالاخره به لبه‌ی پایینی می‌رسیم. در لبه‌ی زیرین این گوشی تجهیزات دیگری مانند بلندگوی دوم، درگاه USB-C، میکروفون و اسلات سیم‌کارت تعبیه شده است.

جالب است بدانید که در بدنه‌ی پشتی گوشی هوشمند Xiaomi 12 Lite 5G، دوربین سه‌گانه‌ و فلش LED قرار دارد، و به نظر می‌رسد این دستگاه از دوربین اصلی فوق‌العاده‌ی 108 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. لوگو و نام تجاری کمپانی شیائومی و نام دستگاه در قسمت زیرین پنل پشتی قرار می‌گیرد.

علاوه بر تمام این اطلاعات، این رندرها از تنوع رنگ‌بندی در طراحی این گوشی نیز خبر می‌دهد، طبق این رندرها گوشی هوشمند جدید، در رنگ‌های سبز، مشکی و صورتی عرضه می‌شود و تمام این رنگ‌ها در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

البته باید بدانید که الزاما همیشه رندرهای منتشر شده به وقوع نمی‌پیوندند و ممکن است این اطلاعات به طور کامل در ساخت گوشی جدید اجرا نشود. اما طبق این تصاویر منتشر شده، گوشی هوشمند شیائومی 12 لایت 5G، دارای صفحه‌نمایشی با ابعاد 6.55 اینچ AMOLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود.

به نظر می‌رسد که این دستگاه از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این در قسمت پشتی آن شاهد دوربین اصلی108 مگاپیکسلی هستیم که از تکنولوژی لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کند، به جز این دوربین غول پیکر، دو دوربین دیگر نیز وجود دارد. این دوربین‌ها به ترتیب یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین پنج مگاپیکسلی ماکرو هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندر شیائومی 12 لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر