;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم سریال Harley Quinn مشخص شد ؛ بازگشت ضدقهرمان محبوب

همزمان با مشخص شدن تاریخ پخش فصل سوم سریال Harley Quinn (هارلی کوئین)، طرفداران این شرور دوست داشتنی دنیای دی‌سی (DC) بی‌صبرانه منتظر تماشای آن هستند.

دی‌سی اعلام کرده بود که دو قسمت ابتدایی فصل 3 سریال Harley Quinn به زودی در همایش کامیک کان سن دیگو نمایش داده خواهد شد. پس از آن، شبکه HBO Max به طور رسمی زمان پخش فصل سوم این انیمیشن را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2022

تاریخ پخش فصل سوم سریال Harley Quinn مشخص شد

در حالی که شرکت‌کنندگان همایش کامیک کان سن دیگو دو قسمت جدید را روی پرده بزرگ سالن همایش می‌بینند، بینندگان خانگی می‌توانند به طور همزمان سه اپیزود را در روز ۲۸ جولای (۶ مرداد) از پلتفرم HBO Max تماشا کنند. DC اعلام کرد که پخش فصل سوم سریال در اچ‌بی‌او مکس کمی بهتر و شیرین‌تر از نمایش آن در همایش خواهد بود.

تاریخ پخش فصل سوم سریال Harley Quinn مشخص شد
فصل 3 سریال Harley Quinn

بعد از پخش سه قسمت از سریال در تاریخ مذکور، دیگر قسمت‌های سریال روزهای پنجشنبه منتشر خواهند شد. قسمت آخر سریال هارلی کوئین نیز در ۲۴ شهریور (15 سپتامبر) نمایش داده می‌شود.

فصل دوم سریال انیمیشنی هارلی کوئین در سال 2020 منتشر شده بود. بالاخره بعد از دو سال وقفه، فصل سوم آن تولید شده و به زودی به نمایش در می‌آید. این سریال از طرف منتقدان مورد تحسین قرار گرفت و مخاطبان بسیار آن را پسندیدند.

مدتی پس از فصل سوم، یک اسپین‌آف ده قسمتی با محوریت شخصیت Kite Man (با صداپیشگی مت اوبرگ) قرار است به HBO Max بیاید. اگرچه او یک شخصیت شرور سطح پایین است، اما رفتار احمقانه‌اش او را به یکی از شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران سریال تبدیل کرده است.

  • تاریخ پخش فصل سوم سریال Harley Quinn:
    • سه قسمت اول: ۶ مرداد
    • قسمت 4 به بعد: هر هفته پنجشنبه (بعد از 6 مرداد)
    • تاریخ پخش آخرین قسمت: 24 شهریورماه

خلاصه فصل سوم سریال Harley Quinn

در فصل جدید داستان یکی از اعضای خانواده بتمن، نایت وینگ روایت خواهد شد. صداپیشگی این کاراکتر توسط هاروی گیلن انجام شده است. کیلی کوکو در نقش هارلی، لیک بل در نقش پویزن آی‌وی، ران فانچس در نقش کینگ شارک، تونی هیل در نقش دکتر سایکو و آلن تودیک در نقش کِلی‌فیس و جوکر صداپیشگی می‌کنند.

سریال Harley Quinn توسط جاستین هالپرن، دین لوری و پاتریک شوماکر ساخته شده و به دلیل ترکیبی از طنز سیاه، خشونت و ارجاعات زبانی به شخصیت‌ها و داستان‌های دی‌سی به سرعت به یکی از سریال‌های انیمیشنی محبوب طرفداران تبدیل شد.

جیمز گان کارگردان معروف سینما در ماه مارس فاش کرد که در این سریال نقش نسخه انیمیشنی خود را بازی خواهد کرد. جیمز گان فیلم The Suicide Squad را در سال ۲۰۲۱ کارگردانی کرد و احتمالا می‌توانیم منتظر نیش و کنایه‌های خنده‌دار به دیگر فیلم جوخه انتحار محصول ضعیف سال ۲۰۱۶ باشیم.

گان همچنین در توییتر به “بیوگرافی توماس وین” اشاره کرد که ممکن است نشان دهد در داستان این فصل، از این فیلمساز دعوت شده تا داستان بدنام‌ترین خانواده گاتهام را تعریف کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ پخش فصل سوم سریال Harley Quinn چیست؟ نظرات خود در این باره را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر