;
coinex

بهترین انیمیشن های 2022 به همراه تریلر و تاریخ اکران

اگر از علاقه‌مندان به تماشای انیمیشن هستید در این نوشتار که در آن به معرفی بهترین انیمیشن های 2022 پرداخته‌ایم، همراه باشید.

تماشای انیمیشن ها، یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که می‌توان برای سرگرمی انجام داد. دنیای جذاب و سرگرم کننده انیمیشن‌ها، مسکنی برای تمامی دغدغه‌های حل نشدنی، در روزمرگی‌های زندگی است. در این نوشتار، قرار است به بررسی بهترین انیمیشن های 2022 بپردازیم و تازه‌ ترین کارتون های 2022 را معرفی کنیم.

بهترین انیمیشن های 2022

جهان خاص و کودکانه با داستان‌های غیرواقعی اما جذاب، بهترین ترکیب برای سرگرمی هر سبک علاقه هستند. اگر شما نیز دوست دارید لحظاتی را در زندگی تجربه کنید، که از شر فکرهای آزاردهنده آزاد باشید و یا برای برگشتن به لحظات شیرین کودکی اشتیاق دارید، تا پایان این نوشتار همراه ما باشید.

انیمیشن‌ها همواره بخش بسیار مهم و جذابی را از یک سال سینمایی تشکیل می‌دهند و به نظر جزو معدود ژانرهای سینمایی هستند که می‌توانند هر قشری با هر سلیقه ای را به خود جلب کنند.

اگر می خواهید مهم‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها را بشناسید، نوشتار بهترین انیمیشن های 2022 را تا پایان، دنبال کنید. در ادامه این نوشتار، قرار است به بررسی بهترین انیمیشن های 2022 بپردازیم و همراه شما محبوب‌ترین و جدیدترین انیمیشن های سال 2022 را معرفی کنیم، با ما همراه باشید تا از تاریخ اکران انیمیشن های سال 2022 مطلع شوید.

همچنین اگر از طرفداران فیلم‌های عاشقانه و اکشن هستید می‌توانید به جستار بهترین فیلم های اکشن 2022  و بهترین فیلم های عاشقانه 2022 مراجعه کنید و لیستی از بهترین فیلم‌های 2022 را مشاهده کنید.

هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا (Hotel Transylvania: Transformania)

  • تاریخ اکران: 14 ژانویه
  • ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی
  • کارگردان: Derek Drymon, Jennifer Kluska

چهارمین قسمت از انیمیشن محبوب هتل ترانسیلوانیا قرار بود در آگوست 2021 اکران شود و در فهرست بهترین انیمیشن های 2021 قرار بگیرد. اما تاریخ اکران آن به سال 2022 موکول شد.

هتل ترانسیلوانیا 4 آخرین قسمت از این انیمیشن جذاب خواهد بود. در این قسمت دراک و سایر هیولاها همه به انسان تبدیل می‌شوند در حالی که جانی به هیولا تبدیل شده است. این موضوع سبب می‌شود تا دراک در بدن جدیدش قدرت‌های قبلی‌اش را انداشته باشد و با ترسناک‌ترین مأموریت زندگی‌اش مواجه می‌شود.

پینوکیو (Pinocchio (II))

بهترین انیمیشن های 2022
تاریخ اکران انیمیشن های سال 2022
  • تاریخ اکران: 2022
  • ژانر: فانتزی
  • کارگردان: Guillermo del, ToroMark Gustafson

در بین فیلم های سینمایی سال 2022 پینوکیو این شخصیت دوست داشتنی و مشهور نیازی به معرفی ندارد. همه ما دست کم چندباری نام این پسرک چوبی محبوب و معروف را شنیده‌ایم. داستان این نسخه مانند سایر نسخه‌های موجود از پینوکیو، با دید کمی متفاوت‌تر از گذشته است.

پینوکیو (II) از تازه ترین کارتون های 2022 تنها اثر موجود سال نیست که به داستان پینوکیو پرداخته، Pinocchio (I) به کارگردانی Robert Zemeckis، نسخه‌ای زنده از پینوکیو دیزنی است که انتظار می‌رود در سال 2022 به نمایش گذاشته شود.

لیگ دی‌سی حیوانات خانگی فوق العاده (DC League of Super-Pets)

بهترین انیمیشن های 2022

  • تاریخ اکران: 20 می
  • ژانر: اکشن
  • کارگردان: Jared Stern, Sam Levine

این اثر از تازه ترین کارتون های 2022 بوده که به کارگردانی دو تا از بهترین کارگردانان مطرح به نام‌های Jared Stern و Sam Levine ساخته شده و در تاریخ 20 می اکران خواهد شد. داستان این انیمیشن روایت‌گر نجات دنیا در زمانی است که سوپرمن در تعطیلات به سر می‌برد.

این انیمیشن که در ژانر اکشن از بهترین انیمیشن های 2022 محسوب می شود، به همکاری سگ سوپرمن با گربه‌ای پرنده می‌پردازد که برای جلوگیری از جنایت‌های بوجود آمده، از هیچ کمکی به یک‌دیگر کاستی نمی‌کنند.

لیگ ابرحیوانات دی‌سی (DC League of Super-Pets) تازه‌ترین اثر انیمیشنی دنیای سینمایی DC است که داستان آن درباره‌ی سگ خانگی سوپرمن به نام کریپتو که صداپیشگی آن را دواین جانسون بر عهده دارد.

علاوه بر دواین جانسون، ستارگان مطرحی دیگری مثل کیانو ریوز، کوین هارت، مایکل داگلاس و جان کرازیسکی درDC League of Super-Pets  صداپیشگی می‌کنند. به طور کلی این انیمیشن درباره‌ی حیوانات خانگی ابرقهرمانان دنیای دی‌سی یعنی کریپتو، ایس، جامپا و استریکی است که تصمیم می‌گیرند وقتی صاحبانشان در مأموریت هستند شهر را در برابر مجرمان و خلافکاران محافظت کنند.

لیگ ابرحیوانات دی‌سی توسط جرد استرن و سم لوین کارگردانی می‌شود. جرد استرن سابقه‌ی نویسندگی بتمن لگو (Lego Batman) را در کارنامه دارد اما در کارنامه‌ی سم لوین اثر شاخصی دیده نمی‌شود. در نهایت، اگر شما از طرفداران دنیای دی سی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب بهترین فیلم های دی سی 2021 را از دست ندهید.

مرد عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse 2)

  • تاریخ اکران: 7 اکتبر
  • ژانر: اکشن
  • کارگردان: Joaquim Dos Santos, Kemp Powers, Justin K. Thompson

گرچه داستان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 مشخص نیست اما به احتمال زیاد این اثر یکی از بهترین انیمیشن های 2022 محسوب می‌شود که در ژانر اکشن در تاریخ 7 اکتبر اکران خواهد شد و ادامه‌ای برای مردعنکبوتی 2018 است.

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) یکی از موفق‌ترین و تحسین شده‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما است. این انیمیشن سینمایی جذاب، موفق شد ۳۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و همچنین جایزه اسکار بهترین انیمیشن را نیز دریافت کرد.

زمان اکران دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) تأیید و اعلام شده است. صفحه رسمی انیمیشن در توییتر با انتشار توییتی رسماً اعلام کرد این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود که تاریخ آن به دلیل همه‌گیری کرونا به 7 اکتبر 2022 تغییر یافت.

در تریلر مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 (Spider-Man: Into the Spider-Verse 2)  شاهد بازگشت مایلز مورالز هستیم که شخصیت اصلی قسمت اول بود و قرار است شخصیت اصلی قسمت دوم نیز باشد.

قسمت اول زمانی به پایان رسید که همه شخصیت‌های عنکبوتی به دنیای خود بازگشتند، اما مایلز راهی را برای ارتباط برقرار کردن با گوئن پیدا کرده بود. حال تا زمان اکران این انیمیشن، پیشنهاد می‌کنیم به تماشای بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 بنشینید.

بچه‌های بد (The Bad Guys)

بهترین انیمیشن های 2022

  • تاریخ اکران: 15 آوریل
  • ژانر: کمدی
  • کارگردان: Pierre Perifel

انیمیشن بچه‌های بد به کارگردانی Pierre Perifel در ژانر کمدی ساخته شده است و در تاریخ 15 آوریل 2022 اکران خواهد شد. این اثر از فیلم های سینمایی سال 2022 به بیان داستان آقای گرگ، آقای مار، پیرانا، آقای کوسه و خانم تارانتولا می‌پردازد که در حال کشیدن نقشه‌ای برای سرقت هستند.

قرمز شدن (Turning Red)

  • تاریخ اکران: 11 مارس
  • ژانر: خانوادگی، روانشناختی
  • کارگردان: Domee Shi

انیمیشن Turning Red یکی از بهترین انیمیشن های 2022 است. Turning Red به کارگردانی و نویسندگی  Domee Shi در 11 مارس اکران می‌شود. این انیمیشن یکی از فیلم های سینمایی سال 2022 بوده و محصول کمپانی دیزنی و استودیوی پیکسار است که همین خبر باعث شد تا بسیاری از طرفداران انیمیشن برای تماشای آن لحظه‌شماری کنند.

داستان قرمز شدن (Turning Red) درباره‌ی دختر 13 ساله‌‌ای به نام مای لی است. او از یک طرف برای اینکه یک دختر مطیع و وظیفه شناس برای مادرش باشد، گرفتار شده و از سمت دیگر تحت فشار آشفتگی‌های دوران بلوغ خود است. مای لی هر وقت که بیش از اندازه هیجان‌زده شود، به یک پاندای قرمز غول پیکر تبدیل می‌شود.

همانطور که عنوان شد کارگردانی Turning Red برعهده‌ی دام شی است که در اولین تجربه‌ی کارگردانی خود با انیمیشن کوتاه بائو (Bao) توانست اسکار بهترین انیمیشن کوتاه را در سال 2019 به دست آورد. ساندرا اوه و رزالی چیانگ صداپیشه‌های انیمیشن قرمز شدن هستند.

این انیمیشن جذاب و دیدنی با داستان دختر بچه 13 ساله‌ای که دارد، داستانی تخیلی اما بسیار دلنشین را روایت می کند،که نظر شما را جذب خودش خواهد کرد.

کایارا (Kayara)

بهترین انیمیشن های 2022

  • تاریخ اکران: 1 دسامبر
  • ژانر: درام، دخترانه
  • کارگردان: Cesar Zelada

کایارا که قرار است در تاریخ 1 دسامبر 2022 اکران شود، به کارگردانی Cesar Zelada ساخته شده است. کایارا از بهترین انیمیشن های 2022 به یک داستان دخترانه می‌پردازد. یک بانوی جوان اینکایی که آرزو دارد به گروه Chasqui Inca، که فقط مخصوص به مردان است راه پیدا کند.

طلسم شدگان (Disenchanted)

بهترین انیمیشن های 2022
تاریخ اکران انیمیشن های سال 2022
  • تاریخ اکران: 2022
  • ژانر: درام، ماورایی
  • کارگردان: Adam Shankman

این اثر یکی از بهترین انیمیشن های 2022 بوده که توسط Adam Shankman ساخته شده است. Disenchanted ده سال پس از خوشبختی شخصیت اصلی داستانمان را به تصویر می‌کشد و روایت می کند.

در روایت این اثر Giselle که خوشبختی او را زیر سوال برده است، ناخودآگاه باعث بروز اتفاقاتی می‌شود که زندگی افرادی که ساکن دنیای واقعی هستند را تحت الشعاع قرار می‌دهد و Andalasia را محکوم به سرگذشتی وارونه و برعکس می‌کند.

اژدهاچی (Dragonkeeper)

بهترین انیمیشن های 2022

  • تاریخ اکران: 3 فوریه
  • ژانر: ماورایی، تاریخی
  • کارگردان: Salvador Simó

در زمان چین باستان اژدهایانی وجود داشتند که با انسان‌ها دوست بودند. در این میان اتفاقاتی افتاد که اتحاد انسان ها و اژدهایان از بین رفت و این موجودات جادویی شکار شدند. بعدها در قلعه‌ای دور افتاده دختر جوانی این دوستی قدیمی و ناشدنی را برقرار می کند.

اژدهاچی، این انیمیشن جذاب و غیرطبیعی به کارگردانی Salvador Simó و نویسندگی Carole Wilkinson در تاریخ 3 فوریه اکران خواهد شد و انتظار می‌رود جزو بهترین انیمیشن‌ های 2022 باشد.

طلسم شده (Spellbound)

بهترین انیمیشن های 2022

  • تاریخ اکران: 11 نوامبر
  • ژانر: خانوادگی، جادویی
  • کارگردان: Vicky Jenson

طلسم شده نام اثری به کارگردانی Vicky Jenson است که قرار است در تاریخ 11 نوامبر سال 2022 اکران شود. داستان Spellbound به شرح زندگی الیان می‌پردازد، الیان نوجوانی است که با استفاده از قدرت جادویی و ماورایی خود از خانواده‌اش در برابر تهدید‌های نیروهای مخالف نور و تاریکی دفاع می‌کند و در تلاش است به خانواده اش آسیبی نرسد.

کوهان (Hump)

بهترین انیمیشن های 2022

  • تاریخ اکران: 6 ژانویه
  • ژانر: ماجراجویی
  • کارگردان: Peter DoddAmin Matalqa

این انیمیشن جدید 2022 که در تاریخ 6 ژانویه اکران خواهد شد داستان یک شتر با چشمانی بزرگ را بیان می‌کند. او با روباه و بزی برای یافتن بهترین دوستش در صحرای عربستان هم‌سفر می‌شود.

لایت‌یر (Lightyear)

  • تاریخ اکران: 17 ژوئن
  • ژانر: کمدی
  • کارگردان: Angus MacLane

لایت‌یر از جدیدترین انیمیشن های سال 2022 در ژانر کمدی بوده که به نویسندگی Pete Docter و کارگردانی بی نظیر به نام Angus MacLane ساخته شده است. داستان بهترین انیمیشن های 2022 که در تاریخ 17 ژوئن اکران خواهد شد، درباره شخصیت Buzz Lightyear و شعار او، تا بی‌نهایت و فراتر از آن شکل گرفته است.

پیت داکتر مدیر استودیوی پیکسار اعلام کرده است که انیمیشن سینمایی لایتیر (Lightyear) به تهیه‌کنندگی خود او قرار است داستان باز لایت‌یر اصلی را بیان کند که اسباب‌ بازی آن محبوبیت زیادی در انیمیشن داستان اسباب بازی (Toy Story) پیدا کرده بود.

کریس ایوانز صداپیشگی شخصیت باز لایتیر را در انیمیشن لایت‌یر (Lightyear) را در اختیار خواهد داشت. کارگردانی انیمیشن لایتیر (Lightyear) که از فیلم های سینمایی سال 2022 بوده نیز بر عهده‌ی انگوس مک لین یکی موفق‌ترین انیماتورهای استودیوی پیکسار قرار گرفته است که پیش از این در محبوب‌ترین آثار پیکسار مثل در جستجوی دوری (Finding Dory)  و وال.ای (WALL.E) دستیار کارگردان بوده است.

شانس (Luck)

بهترین انیمیشن های 2022

  • تاریخ اکران: 18 فوریه
  • ژانر: کمدی
  • کارگردان: Peggy Holmes

شانس، به کارگردانی Peggy Holmes یکی از بهترین انیمیشن های 2022 در ژانر کمدی در تاریخ 18 فوریه اکران خواهد شد. انیمیشن جدید 2022 داستان پرده‌برداری از رازها و نبردهای هزارساله بین سازمان‌های خوش‌شانسی و بدشانسی را روایت می‌کند.

همبرگرهای باب (Bob’s Burgers: The Movie)

بهترین انیمیشن های 2022
تازه ترین کارتون های 2022
  • تاریخ اکران: 27 می
  • ژانر: کمدی
  • کارگردان: Loren Bouchard

انیمیشن همبرگرهای باب یکی از بهترین انیمیشن های 2022 در ژانر کمدی بوده که  اثر Loren Bouchard است. Bob’s Burgers: The Movie که در تاریخ 27 می 2022 اکران خواهد شد فیلم بلندی براساس مجموعه تلویزیونی متحرکی بوده که متاسفانه روایت داستان آن هنوز مشخص نشده است.

سامورایی شعله‌ور  (Blazing Samurai)

بهترین انیمیشن های 2022

  • تاریخ اکران: 2022
  • ژانر: اکشن، کمدی
  • کارگردان: Mark Koetsier, Rob Minkoff, Chris Bailey

سامورایی شعله‌ور از بهترین انیمیشن های 2022 در ژانر اکشن و کمدی است، این اثر قرار است در سال 2022 اکران شود. به نظر می آید Blazing Samurai با استقبال زیادی از سوی مخاطبین رو‌به‌رو شود.

داستان انیمیشن جدید 2022 روایت‌گر سگ دوست داشتنی‌ای است، که رویاهای زیادی برای سامورایی شدن در سرش می‌پروراند. این شخصیت بامزه و دوست داشتنی در جست‌وجوی سرنوشت خود به تکاپو در می‌آید.

گربه چکمه پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish)

بهترین انیمیشن های 2022

  • تاریخ اکران: 23 سپتامبر
  • ژانر: ماجراجویی، افسانه ای
  • کارگردان: Joel Crawford, Januel Mercado

کمپانی یونیورسال اعلام کرده است که قسمت دوم انیمیشن گربه چکمه پوش از جدیدترین انیمیشن های سال 2022 در تاریخ 23 سپتامبر روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین این انیمیشن قرار است با نام گربه چکمه پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish)  اکران شود.

گربه چکمه پوش که هشت مورد از آرزوهای زندگی خود را برآورده کرده است حالا برای انجام آخرین مورد آن وارد ماجراجویی بزرگ و افسانه‌ای می‌شود. جوئل کرافورد که کارگردانی انیمیشن را با غارنشینان (The Croods) آغاز کرد، وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد.

آنتونیو باندراس برای صداپیشگی شخصیت گربه چکمه‌پوش، سلما هایک برای صداپیشگی شخصیت کیتی و کریس میلر که قسمت اول این دنباله را کارگردانی کرد، برای صداپیشگی پسر آبی کوچولو در این انیمیشن بازخواهند گشت.

انیمیشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو  (Puss in Boots: The Last Wish)، قبل از این «گربه چکمه پوش: نه جان و چهل دزد»(Puss in Boots: Nine Lives and Forty Thieves)  نامگذاری شده بود که به دلایل نامعلومی تغییر کرد.

داستان گربه چکمه پوش: آخرین آرزو دو ماه پس از اتفاقات «گربه چکمه پوش» (Puss in Boots) رقم می‌خورد، جایی که گربه چکمه پوش متوجه علاقه‌اش به ماجراجویی می‌شود و تصمیم می‌گیرد به سفری حماسی برود تا به خواسته‌اش برسد.

استاد و مارگاریتا (The Master and Margarita)

بهترین انیمیشن های 2022

  • تاریخ اکران: 21 ژوئن
  • ژانر: درام، هیجان انگیز
  • کارگردان: Alexander Golberg Jero

استاد و مارگاریتا از تازه ترین کارتون های 2022 به قلم و کارگردانی Alexander Golberg Jero در تاریخ 21 ژوئن اکران خواهد شد. The Master and Margarita را می‌توان دوست داشتنی ترین و محبوب ترین انیمیشن 2022 نام برد، که قطعا مخاطبان بسیاری خواهد داشت.

این انیمیشن جدید 2022 به داستان زندگی استادی می‌پردازد که نویسنده است، رمانی که توسط او نگارش شده توسط دولت ممنوع اعلام شده است. معشوقه استاد که مارگاریتا است تصمیم می‌گیرد با فروختن روح خود به شیطان خود را در مسکو به عنوان یک پروفسور جا بزند تا بتواند معشوقه خود یعنی استاد را از بخش بیماران روانی نجات دهد.

مینیون ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru)

  • تاریخ اکران: 1 جولای
  • ژانر: کمدی
  • کارگردان: Kyle Balda, Brad Ableson, Jonathan del Val

داستان مینیون‌ها که قسمت جدید آن یکی جدیدترین انیمیشن های سال 2022 نیز بوده، در سال‌های اخیرسر و صدای زیادی به پا کرده است. به طوری که کم‌تر کسی را می‌توان یافت که در مورد این کوچولوهای دوست داشتنی اطلاعات چندانی نداشته باشد و اغلب آن ها می شناسیم.

ظهور گرو در ژانر کمدی یکی از بهترین انیمیشن های 2022 است که داستان ناگفته‌ای درباره رویای یک کودک 12 ساله را روایت می‌کند. این انسان کوچک و بامزه آرزو دارد که روزی به بزرگترین ابرشرور جهان تبدیل شود. این مجموعه در زمره بهترین فیلم های 2022 قرار گرفته است.

بل (Belle)

بهترین انیمیشن های 2022

  • تاریخ اکران: 14 ژانویه
  • ژانر: ماجراجویی، درام
  • کارگردان: Mamoru Hosoda

اژدها و پرنسس کک مکی (Belle: The Dragon and the Freckled Princess) برای اولین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و با نظرات جالبی همراه شد و توسط GKIDS برای توزیع در آمریکای شمالی انتخاب شد.

هوسودا همانند فیلم قبلی خود «جنگ‌های تابستانی» بار دیگر به بررسی فضای سایبری و واقعیت‌های جایگزین آن می‌پردازد. با فیلم میرای (Mirai) در سال 2018 کارگردان معروف ژاپنی مامورو هوسودا با استقبال گسترده‌تری از جمله نامزدی اسکار روبرو شد.

بل اژدها و پرنسس کک مکی (Belle) بر سوزو، نوجوانی که در یک شهر روستایی در دنیای واقعی زندگی می‌کند، تمرکز دارد اما در یک قلمرو مجازی معروف به U، به یک ستاره محبوب پاپ تبدیل می شود.

در این انیمیشن از بهترین انیمیشن های 2022 بر اساس تصاویر موجود در تریلر، تلاش جدید هوسودا به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های پر جنب و جوش و از نظر بصری خیره کننده به نظر می‌رسد که برخی از یادداشت‌ها را از افسانه کلاسیک «دیو و دلبر» گرفته است.

گریختن (Flee)

بهترین انیمیشن های 2022
انیمیشن جدید 2022
  • تاریخ اکران: 3 دسامبر 2021
  • ژانر: مستند
  • کارگردان: Jonas Poher Rasmussen

قبل از تاریخ اکران انیمیشن های سال 2022 یک مکالمه قلبی به یک فیلم ویران‌کننده تبدیل می‌شود، این مستند-انیمیشن توسط یوناس پوهر راسموسن فیلمساز دانمارکی از رسانه به عنوان وسیله عالی برای داستان یک پناهنده‌ی افغان به نام مستعار امین نوابی استفاده می‌کند.

این فیلم برجسته که توسط ریز احمد و نیکلای کاستر-والداو تهیه شده است، مانند جریانی از خاطرات است که به لطف ویژگی‌های انیمیشن، شادی یا درد آنها زنده شده است.

امین در گفتگو با یک کارگردان که دوست قدیمی اوست، خاطرات دوران کودکی خود در دهه 1980 کابل، درگیری‌های مسلحانه‌ای که خانواده او را مجبور به فرار و سفر آنها به محلی امن کرد را تعریف می‌کند.

از طریق تصاویری که با دست کشیده شده‌اند، بعضی وقت ها مانند حافظه ما تار و گاه تیره می‌شود، ما در تجربه امین غوطه‌ور هستیم. به نظر شایسته است که گریختن (Flee)  جایزه بزرگ هیئت داوران را برای مستند سینمای جهان در ساندنس 2022 و جایزه بهترین انیمیشن مستند را در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن آنسی دریافت کند.

رامبل (Rumble)

  • تاریخ اکران: 18 فوریه
  • ژانر: خانوادگی، کمدی
  • کارگردان: Hamish Grieve

Rumble، به نویسندگی Matt Lieberman و کارگردانی Hamish Grieve، یکی از جدیدترین انیمیشن های سال 2022 به حساب می آید. این اثر در ژانر کمدی، خانوادگی در تاریخ 18 فوریه اکران می‌شود.

این انیمیشن داستان دنیایی را روایت می‌کند که در آن کشتی هیولا، یک ورزش جهانی حساب می‌شود. در این جهان تخیلی هیولاها ورزشکاران فوق العاده‌ای هستند.

Winnie نوجوانی است که به خواست پدرش توسط یک هیولای دوست داشتنی و البته قهرمان آموزش می‌بیند تا در نهایت به آن چیزی که خودش و پدرش آرزو دارند دست یابد.

برادران سوپر ماریو (Super Mario Bros: The Movie)

بهترین انیمیشن های 2022
تاریخ اکران انیمیشن های سال 2022
  • تاریخ اکران: 21 دسامبر
  • ژانر: کمدی
  • کارگردان: Aaron Horvath, Michael Jelenic

سوپر ماریو که ما بیش‌تر آن را به نام قارچ‌خور می‌شناسیم قرار است در تاریخ 11 دسامبر اکران شود. این انیمیشن از فیلم های سینمایی سال 2022  در ژانر کمدی داستان یک لوله‌کش به نام ماریو و برادرش لوئیجی را روایت می‌کند.

این دو نفر با عبور از هزارتوی زیرزمینی تمام تلاش خود را برای نجات شاهزاده خانم اسیر، می‌کنند. Super Mario Bros: The Movie، در حقیقت اثر اقتباسی از همان بازی رایانه‌ای محبوب قارچ‌خور است. از آنجایی که تا اکران این انیمیشن مدت زیادی باقی مانده، می‌توانید خود را با تماشای بهترین فیلم های کودکانه 2021 سرگرم کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین انیمیشن های 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    جالب بود مرررسی

    پاسخ