;
coinex

بهترین استخرهای تهران را بشناسید؛ معرفی استخرهای لوکس و بزرگ تهران

استخرها همواره جزو بهترین مکان‌های تفریحی در سراسر دنیا بوده‌اند و اکثر افراد به‌ خصوص در روزهای گرم تابستانی از این طریق لحظات خود را سپری می‌کنند و به تفریح می‌پردازند. امروزه در هر شهر یا استانی، استخرهای سرپوشیده و روباز مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای امکانات و خدمات متنوعی هستند. از این رو نیز ما قصد داریم در ادامه مقاله شما را با بهترین استخرهای تهران آشنا کنیم تا بتوانید از میان گزینه‌های انبوه، به سادگی یک استخر بی‌نظیر را انتخاب کنید.

درواقع استخری که برای شنا کردن یا آب‌تنی انتخاب می‌کنید، باید از لحاظ امکانات و تمیزی کیفیت مطلوبی داشته باشد. به‌ همین‌ علت هم پیشنهاد می‌کنیم بدون اطلاعات کافی، اقدام به رزرو بلیط نکنید و حتما ویژگی‌های استخر مورد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید از همه لحاظ بی‌نقص و مناسب است.

چند سالی است که شاهد افزایش محبوبیت سفر زمینی با اتوبوس هستیم. خدمات شرکت‌های مسافربری، امنیت و کیفیت بالای اتوبوس‌ها باعث شده تا افراد بیشتری تمایل داشته باشند مسیرهای دور و نزدیک را با اتوبوس طی کنند. اما یکی از مهم‌ترین مزیت‌ها، دسترسی آسان‌تر به شرکت‌های مسافربری و امکانات آنهاست. وب‌سایت پایانه‌ها دسترسی آسان به انواع خدمات مسافربری را ارائه می‌کند و شما می‌توانید بلیط اتوبوس شیراز به یزد و یا از هر مبدا به هر مقصدی را تهیه کنید و از برنامه سفرها مطلع شوید.

بزرگ ترین و بهترین استخرهای تهران

همان طور که می‌دانید تعداد استخرهای روباز و سرپوشیده در پایتخت بسیار زیاد است و معرفی تمام آن‌ها نیز در یک مقاله نسبتاً کوتاه، امکان‌ پذیر نیست. به‌ همین‌ علت سعی داریم در ادامه مطلب چند مورد از لوکس‌ ترین و بهترین استخرهای تهران را به شما معرفی کنیم و اطلاعات جامعی درباره آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین استخرهای تهران را بشناسید؛ معرفی استخرهای لوکس و بزرگ تهران

استخر آفتاب قدس

اگر به‌ دنبال یک استخر روباز مدرن و لوکس می‌گردید، استخر آفتاب قدس بهترین گزینه برای شما است. این استخر به‌ عنوان مجهزترین استخر روباز در غرب تهران شناخته‌ شده و از ساعت 10 صبح الی 18 عصر، پذیرای بانوان و از ساعت 19 الی 24 پذیرای آقایان است. استخر آفتاب قدس در خیابان ایران‌ زمین شهرک غرب جای گرفته‌ و می‌توانید خیلی راحت آن را پیدا کنید.

استخر مجموعه ورزشی شهید چمران

استخر مجموعه ورزشی شهید چمران، یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ ترین مجموعه‌های تفریحی تهران است که قبلاً آن را با نام بولینگ عبدو می‌شناختند. این مجموعه دارای بخش‌های ورزشی، فرهنگی، تجاری و تفریحی مختلفی است، از این‌ رو می‌توانید بعد از یک آب‌تنی یا شنای فوق‌ العاده، از سینما، فودکورت و دیگر مراکز آن نیز دیدن نمایید و اوقات خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنید.

این گزینه از لوکس ترین استخرهای تهران دارای امکاناتی همچون سونای خشک، سونای بخار، فوتبال‌ دستی، بیلیارد، حوضچه آب سرد و تونل مه است و شما می‌توانید به‌ راحتی از تمام آن‌ها بهره ببرید. برای دسترسی به مجموعه فرهنگی‌ ورزشی شهید چمران هم کافی است به سمت خیابان شریعتی، بالاتر از پل آیت‌ الله صدر بروید.

بهترین استخرهای تهران را بشناسید؛ معرفی استخرهای لوکس و بزرگ تهران

استخر چهارفصل باشگاه انقلاب

فضای منحصر به‌ فرد، قابلیت استفاده از استخر در تمام فصل‌های سال، سرویس‌دهی عالی، کیفیت بالای آب استخر و دیگر امکانات موجود در استخر چهارفصل باشگاه انقلاب موجب شده‌ این مجموعه به‌ یکی از بهترین و پیشرفته‌ ترین استخرهای ایران تبدیل شود.

استخر چهارفصل که یکی از بهترین استخرهای تهران به شمار می‌رود، آب بسیار تمیزی دارد و تصفیه آن به گاز ازون و کلر مجهز است. تست کیفیت آن نیز توسط تیم‌های حرفه‌ای مربوطه در چندین مرحله انجام می‌شود تا شناگران در آن جا با خیال راحت به تفریح بپردازند. افراد در آن‌ جا علاوه‌بر شنا کردن، می‌توانند از امکاناتی همچون زمین والیبال ساحلی، جاده تندرستی، مرکزهای ماساژ، سونا و جکوزی هم استفاده کنند.

استخر بلوط ولنجک

استخر بلوط ولنجک، یک استخر روباز است که حدود 1000 متر مساحت دارد و امکانات ویژه‌ای همچون رستوران، حمام آفتاب، سالن ماساژ، سونای خشک، سونای بخار و جکوزی را در خود جای داده‌ است. این استخر محیطی کاملاً بهداشتی و تمیز دارد که لذت شنا کردن برای شناگران را چندین برابر می‌کند.

در استخر بلوط ولنجک که جزو بزرگترین استخرهای تهران است، دوره‌های آموزشی غواصی نیز در چند جلسه توسط اساتید برجسته غواصی برگزار می‌شود و شما هم می‌توانید در این کلاس‌ها شرکت کنید و خیلی سریع مدرک معتبری را دریافت نمایید.

بهترین استخرهای تهران را بشناسید؛ معرفی استخرهای لوکس و بزرگ تهران

استخر حس خوب زندگی

بی‌شک یکی از زیباترین استخرهای تهران که در میدان آرژانتین، بلوار بیهقی جای گرفته، استخر حس خوب زندگی است. این استخر در نوع خود بی‌نظیرترین استخر بوده و به‌ صورت مجهز و کاملاً استاندارد آن را طراحی کرده‌اند. پارامترهای شیمیایی و فیزیکی استخر حس خوب زندگی به‌ صورت دائم توسط تکنسین‌های مجموعه کنترل می‌شود و به همین علت هم اصلاً در آن‌ جا بوی ماده‌های نامطبوع و کولر احساس نمی‌شود.

از دیگر ویژگی‌های جالب و بی‌نظیر این گزینه از بهترین استخرهای تهران می‌توان تجربه‌ شنا در زیر باران را نام برد که در نوع خود بدون مشابه است. ناگفته نماند در استخر حس خوب زندگی علاوه‌بر شنا کردن می‌توانید از امکانات دیگر مجموعه مانند ویرپول، آب‌ درمانی، ماساژ، سونا، بدنسازی و حمام سنتی هم بهره‌مند شوید.

استخر بعثت

استخر بعثت در خیابان الهیه رو به روی دادسرای شمیران واقع شده و فقط ویژه آقایان است‌. این استخر علاوه‌بر امکانات مجهزی که دارد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار بوده و همین امر موجب شده روزانه افراد زیادی برای شنا کردن به آن‌ جا بروند. استخر بعثت سانس‌های 120 دقیقه‌ای را برای شناگران در نظر گرفته‌ و همچنین از امکان رزرو خصوصی هم برخوردار است.

بهترین استخرهای تهران را بشناسید؛ معرفی استخرهای لوکس و بزرگ تهران

استخر مجموعه ورزشی یاسمن

یکی دیگر از لوکس ترین استخرهای تهران استخر مجموعه ورزشی یاسمن است که کادری مجرب و خوش برخورد دارد. این استخر یک‌سری دوره‌های آموزشی گروهی و خصوصی را برای علاقه‌مندان در نظر گرفته‌ است و شما می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب، در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید و از این ورزش فوق‌ العاده لذت ببرید.

آموزش شنا در مجموعه ورزشی یاسمن ویژه بانوان و آقایان بوده و تمام افراد بدون محدودیت می‌توانند از آن بهره بگیرند. در استخر مجموعه ورزشی یاسمن سونای خشک، سونای بخار، حوضچه آب سرد، استخر کودکان، جکوزی، سالن ورزش‌های هوازی، سالن آمادگی جسمانی، پیلاتس، ایروبیک و TRX نیز وجود دارد.

استخر مجموعه ورزشی شهید کشوری

استخر شهید کشوری یکی دیگر از مجهزترین و بهترین استخرهای تهران است که در خیابان میرداماد می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این مجموعه علاوه‌بر استخر اصلی، دارای سونای بخار و خشک، دو حوضچه جکوزی، استخر کودکان، سالن بدنسازی، دو مجموعه رختکن و تراس آفتاب است و افرادی که به‌ دنبال تجربه‌ای متفاوت از شنا کردن و تفریح هستند، می‌توانند از استخر مجموعه شهید کشوری بهره ببرند.

بهترین استخرهای تهران را بشناسید؛ معرفی استخرهای لوکس و بزرگ تهران

استخر نارسیس

استخر لوکس نارسیس را می‌توانید در تهرانپارس، خیابان فرجام، بین زرین و عادل به‌ راحتی پیدا کنید. این استخر مدرن، امکانات ویژه‌ای همچون غار نمکی دارد که در هر استخری نمی‌توانید مانند آن را پیدا کنید. غار نمکی فواید زیادی دارد و معمولا از آن برای رفع میکروب‌ها یا باکتری‌های بدن، درمان بیماری‌های روانی و بیماری‌های پوستی استفاده می‌کنند. بنابراین افرادی که به استخر نارسیس بروند، علاوه‌بر تفریح و ورزش، می‌توانند به فعالیت درمانی نیز بپردازند و نهایت لذت را تجربه کنند.

استخر هودین و هورام

افرادی که به‌ دنبال جذاب‌ ترین استخرهای روباز تهران هستند، می‌توان از استخر هودین و هورام بهره بگیرند. این استخر درواقع یک مجموعه تفریحی و ورزشی فوق‌ العاده جذاب است که امکاناتی همچون غار سنگی آب‌ درمانی، ساحل ماسه‌ای ویژه حمام آفتاب، ماساژ تایلندی، حمام نمک برای انرژی درمانی و رستوران با موسیقی زنده دارد.

بهترین استخرهای تهران را بشناسید؛ معرفی استخرهای لوکس و بزرگ تهران

استخر زمزم

استخر زمزم مساحتی بیش‌ از 600 مترمربع دارد و در شرق تهران نزدیک به دانشگاه آزاد جای گرفته‌ است. این استخر فضای لوکس و بسیار مدرنی دارد که برای تمام افراد جذاب خواهد بود. در استخر روباز زمزم تخت‌های چوبی بسیار زیبا و با کیفیتی برای استفاده از نور آفتاب در نظر گرفته شده و همچنین تراس آفتاب آن مساحتی بیش‌ از 2000 مترمربع دارد. این مورد از بهترین استخرهای تهران دارای امکانات رفاهی بسیار مجهزی است که افراد مراجعه‌ کنندگان می‌توانند به‌ راحتی از آن‌ها بهره بگیرند.

استخر شهربانو

استخر شهربانو یک استخر روباز بسیار جذاب است که در منطقه نازی‌ آباد واقع‌ شده و ظرفیت محدودی دارد. این استخر از آب بسیار تمیز و شفافی برخوردار بوده و اصول بهداشتی در آن نیز به بهترین شکل ممکن رعایت شده است. از این جهت توانسته به یکی از مشهورترین استخرهای بانوان در تهران تبدیل شود. ناگفته نماند که این مجموعه‌ای تماشایی از بوفه، فضای مناسب جهت پارک خودرو در اطراف استخر و حمام آفتاب نیز برخوردار است.

بهترین استخرهای تهران را بشناسید؛ معرفی استخرهای لوکس و بزرگ تهران

استخر تختی

یکی دیگر از معروف‌ ترین استخرهای روباز تهران که برای استفاده بانوان و آقایان ساخته‌ شده، استخر روباز تختی است. این استخر معروف به‌ صورت استاندارد طراحی‌ شده و مدت سانس‌های استفاده از آن نیز کاملاً آزاد است. به همین علت شما می‌توانید تا هر زمانی که خواستید، از امکانات استخر بهره بگیرید و دیگر نگران تمام شدن سانس مربوطه نباشید. استخر تختی در افسریه، انتهای پیروزی، اتوبان بسیج، سه‌ راه تختی و بلوار هجرت واقع شده‌ است و می‌توانید دسترسی آسانی به آن داشته باشید.

استخر سان رایز

استخر سان رایز، استخری چهارفصل ویژه بانوان است که شما می‌توانید در آن تمامی امکانات موجود را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مطلوب دریافت کنید. این استخر جذاب در اتوبان چمران شمالی قرار دارد و  همه‌ روزه از ساعت 7 صبح الی 21 شب آمادگی پذیرایی از بانوان است.

استخر سان رایز که جزو یکی از معروف ترین استخرهای روباز تهران به حساب می‌آید، دارای امکانات رفاهی و تفریحی باکیفیتی همچون سونای بخار، حوضچه آب سرد، سونای خشک، جکوزی، تراس آفتاب، حمام ترکی، حمام آب سرد، سالن ایروبیک و سالن ماساژ است.

بهترین استخرهای تهران را بشناسید؛ معرفی استخرهای لوکس و بزرگ تهران

استخر بهشت مادران

یکی دیگر از بزرگترین استخرهای تهران که در بزرگراه رسالت واقع‌ شده، استخر بهشت مادران است. هزینه بلیط این استخر بسیار مناسب است و همین امر موجب شده طرفداران آب‌تنی و شنا بیشتر به سمت آن جذب شوند. از جمله امکانات تفریحی و خدمات مهم این استخر معروف نیز می‌توان سالن بدنسازی، بوفه، سالن ماساژ، تراس آفتاب، استخر کودکان، TRX، سالن ایروبیک و پیلاتس را نام برد.

استخر ارم

استخر بانوان ارم بیش‌ از 4 هزار متر مربع مساحت دارد و هرساله میزبان بانوان ایرانی بی‌شماری است. این استخر زیبا از موقعیت مکانی فوق‌ العاده عالی برخوردار است و به‌ عنوان یکی از بهترین استخرهای تهران برای حمام آفتاب بانوان شناخته شده‌ است. در استخر ارم می‌توان از امکانات رفاهی و تفریحی عالی نظیر حمام سنتی، سالن ماساژ، آب‌درمانی، رستوران، حمام آفتاب، استخر کودکان و همچنین سرسره‌های مهیج به راحتی بهره گرفت و نهایت لذت را تجربه کرد.

بهترین استخرهای تهران را بشناسید؛ معرفی استخرهای لوکس و بزرگ تهران

استخر آرمین جماران

استخر جماران نیز جزو بهترین استخرهای شمال تهران به شمار می‌رود که مساحت بسیار زیادی دارد. این استخر بی‌نظیر دارای فضای سبز تماشایی، موسیقی و اکو در آب، پارکینگ اختصاصی، سونای خشک و بخار، استخر کودکان، حمام سنتی، جکوزی و اتاق ماساژ است.

استخر آرمین جماران روزهای زوج آماده پذیرایی از بانوان و روزهای فرد نیز آماده پذیرایی از آقایان است و شما می‌توانید به‌ راحتی در هر ساعتی از روز که خواستید، به آن جا بروید و از خدمات فوق‌ العاده آن بهره بگیرید. همچنین قابل ذکر است که استخر بی‌نظیر آرمین جماران در انتهای خیابان یاسر واقع شده و دسترسی به آن اصلا دشوار نیست.

استخر سپیدار

استخر سپیدار از جمله لوکس ترین استخرهای تهران محسوب می‌شود که در نزدیکی میدان پاستور، خیابان کمالی نرسیده به تقاطع کمالی جای گرفته‌ است. امکانات این هتل بی‌همتا شامل سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام سنتی، حوضچه آب سرد، استخر آب‌درمانی، اتاق ماساژ، رستوران و بوفه می‌شود. آب استخر محبوب سپیدار بسیار شفاف و تمیز است. به همین علت می‌توانید با خیالی راحت، ساعت‌ها در آن جا به شنا و تفریح بپردازید.

این استخر در روزهای فرد + روز جمعه برای آقایان و در روزهای زوج برای بانوان در نظر گرفته‌ شده است و افرادی که به ان جا بروند، می‌توانند لحظات عالی و به یادماندنی داشته باشند و ساعت‌ها خود را سرگرم کنند.

پایانه ها ؛ ارائه‌دهنده بهترین خدمات و مطمئن‌ترین روش برای خرید آنلاین بلیط

پایانه‌ها معتبرترین سامانه تهیه و خرید بلیط اینترنتی اتوبوس، کرایه تاکسی و یا ارسال بار به سراسر کشور با بهترین شرایط است. فرایند خرید بلیط  از پایانه ها بسیار ساده است و همین مهم سبب شده تا پایانه‌ها یکی از پراستفاده‌ترین سامانه‌های بلیط‌ فروشی آنلاین باشد.

تیم بازارگاه به عنوان زیر مجموعه پایانه‌ها یکی از هاب‌های اصلی خرید و فروش بلیط در ایران است. یکی از خدمات جذابی که بازارگاه و پایانه‌ها ارائه می‌دهند، این است که برای مسافرت‌های خانوادگی و دسته جمعی نیز به سادگی می‌توانید از گزینه کرایه اتوبوس استفاده کنید و تجربه‌ای راحت،‌ اقتصادی و البته اختصاصی داشته باشید.

سخن پایانی

همان طور که می‌دانید استان تهران استخرها و تفریحات هیجان‌ انگیز آبی زیادی را در خود جای داده‌ است و افرادی که به شنا کردن علاقه‌مند هستند، می‌توانند در آن جا از گزینه‌های نامحدودی بهره بگیرند. از این رو نیز ما در این مقاله شما را با بهترین استخرهای تهران آشنا کردیم تا اگر ساکن پایتخت هستید یا این که قصد سفر به این شهر بزرگ را دارید، بتوانید راحت‌تر مطلوب ترین استخرها را برای خود انتخاب کنید. پس توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب یک استخر در تهران، حتما این مقاله مفید را با دقت مطالعه کنید تا از میان گزینه‌های موجود، ایده‌آل ترین انتخاب را داشته باشید و بیشتر از تفریحات آبی نیز لذت ببرید.

نظر شما درباره بهترین استخرهای تهران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر