;
coinex

قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu

این روزها دنیای گوشی‌های هوشمند احتمالا متنوع‌تر و جذاب‌تر از هر زمانی است. در این مطلب به قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2022 می‌پردازیم.

با گذشت 3 روز از شروع ماه جولای،‌ انتوتو به عنوان یکی از معتبرترین مراجع رده‌بندی و تست گوشی‌های هوشمند، بنچمارک ماه ژوئن خود در چین را کامل و منتشر کرده است.

تا همین چند وقت پیش احتمالا مهمترین موارد در زمان خرید یک گوشی هوشمند، نمایشگر و ابعاد آن، دوربین‌ها و وضوح آن‌ها و ظرفیت باتری و سرعت شارژ بود. اما کمتر کسی به اهمیت مصرف بهینه انرژی و گرما توجه می‌کرد. حال اما اوضاع متفاوت شده و برای خرید گوشی، این مورد نیز فاکتوری حیاتی است. فاکتوری که حالا راه خود را به رده‌بندی بنچمارک‌ها نیز باز کرده و اهمیت زیادی یافته است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2022

قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2022

در فهرست قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2022 خبری از نام‌های شناخته شده پرچمداران نیست و گوشی‌های گیمینگ رده‌های مهم و اولیه را به تسخیر خود درآورده‌اند. در حال حاضر بلک شارک گیمینگ فون 5 پرو قدرتمندترین گوشی بازار است و با امتیاز 1,040,111 بعید است به این سادگی‌ها به چالش کشیده شود.

نکته مهم درباره برتری این گوشی این است که همه چیز به پردازنده مرکزی و گرافیکی مربوط نیست، بلکه قدرت حیرت آور حافظه گوشی نیز سبب شده تا قدرتی چشمگیر داشته باشد. حافظه SSD+UFS 3.1 سرعت فوق‌العاده بالایی را در خواندن و نوشتن اطلاعات برای بلک شارک 5 پرو به ارمغان آورده که در نتیجه آن،‌ بهترین عملکرد از آن این گوشی گیمینگ شده است.

قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu

رده دوم نیز مربوط به گوشی گیمینگ رد مجیک 7 پرو است که با امتیاز خارق العاده 1.031.867 از همه تست‌ها خارج شده است. این گوشی نیز مانند همه 5 مدل برتر این فهرست، از اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره‌مند است.

در رده سوم هم نماینده گیمینگ لنوو، لیجن Y90 جای گرفته است که به لطف تجهیز به حافظه SSD+UFS 3.1، سیستم خنک‌کننده اکتیو ایر و اسنپدراگون 8 نسل یک کوالکام انتظار می‌رفت رقیبی مهم برای بلک شارک باشد، اما به رده سوم اکتفا کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

برترین گوشی میان رده ژوئن 2022

در دنیای میان‌رده‌ها اما مدیاتک بازار را تصاحب کرده است. این شرکت به همان میزانی که کوالکام در دنیای بالارده‌ها برتری دارد، در بخش میان رده خوش درخشیده است و در 10 مدل برتر این بخش، 9 نماینده دارد.

قدرتمندترین گوشی میانرده حال حاضر دنیا بر اساس آمار انتوتو، اوپو رینو 8 پرو پلاس است که با تراشه قدرتمند و جدید دایمنسیتی 8100 مکس عرضه شده است. میانگین امتیاز این محصول در تست‌های مختلف انتوتو، 822915 است.

قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu

ردمی به عنوان زیربرند محبوب شیائومی نیز دو نماینده در رده‌های دوم و سوم دارد. ردمی K50 و ردمی نوت 11 تی پرو پلاس، نمایندگان این شرکت در رده‌های دوم و سوم هستند. این دو گوشی با تراشه دایمنسیتی 8100 روانه بازار شده و هردو به ترتیب امتیاز 816 هزار و 812 هزار را کسب کرده‌اند.

در دنیای پایین‌رده‌ها چه خبر است؟

کوالکام چندی پیش از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 به عنوان جدیدترین عضو تراشه‌های سری 700 خود رونمایی کرد. این محصول که بنابر لیتوگرافی چهار نانومتری ساخته شده، در زمینه معماری CPU پیشرفت قابل توجهی داشته و در زمینه‌های مختلفی از جمله رندرینگ گرافیکی، از تراشه‌ قدرتمند 778G که هنوز هم از برترین تراشه‌های بازار است، تا 20 درصد بهتر عمل می‌کند. با این حال این تراشه نماینده‌ای در گوشی‌های پایین‌رده نداد.

قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu

رده اول گوشی‌های پایین رده را، زیر برند ویوو یعنی آیکو با مدل Z5 به خود اختصاص داده که از تراشه اسنپدراگون 778G برخوردار است. این گوشی میانگین امتیاز 577 هزار را کسب کرده و توانسته به عنوان بهترین گوشی پایین‌رده انتوتو برگزیده شود.

رده دوم این بخش هم به اوپو رینو 8 پرو رسیده است که با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 عرضه شده و میانگین امتیاز 573 هزار را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قدرتمندترین گوشی های ماه ژوئن 2022 بر اساس بنچمارک AnTuTu چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    حال فن های اپل و آیفون پرسیدنیه!!!

    پاسخ

    فک کنم این برای اندرویدیاست

    پاسخ