;
coinex

نشانه‌هایی از بازگشت قیمت بیت کوین ،اتریوم و آلت‌ کوین‌ها وجود دارد

به گزارش شرکت تحلیل داده‌های درون شبکه‌ Santiment، نشانه‌هایی از بازگشت قیمت بیت کوین ، اتریوم و آلت‌ کوین‌ها در شاخص MVRV مشاهده شده است.

شاخص MVRV یکی از بهترین ابزارهای تحلیل درون شبکه (on-chain) به شمار می‌رود. این شاخص به منظور کشف کف و سقف‌های قیمتی بیت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق داده‌های Santiment، شاخص MVRV در حال حاضر در منطقه بیش فروش قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

احتمال بازگشت قیمت بیت کوین ،اتریوم و آلت‌ کوین‌ها

طبق داده‌های شرکت تحلیلی Santiment، بیت کوین، اتریوم و آلت کوین‌ها به سطح تاریخی شاخص MVRV رسیده‌اند. در این نقطه یک چرخش قیمتی جهت جبران ضررهای فعلی پیش‌بینی می‌شود. البته پیش‌بینی زمان دقیق وقوع این بازگشت قیمتی دشوار است.

به گزارش Glassnode، چندین شاخص درون شبکه وضعیت مثبتی را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کنند. با توجه به محیط فعلی اقتصاد کلان، تمام مدل‌ها و سوابق تاریخی ممکن است در حین تعیین کف بازار نزولی برای بیت کوین مورد آزمایش قرار گیرند.

نشانه‌هایی از بازگشت قیمت بیت کوین ،اتریوم و آلت‌ کوین‌ها وجود دارد

در حال حاضر شاخص‌های کلان بیت کوین نظیر شاخص‌های فنی و زنجیره‌ای، در پایین‌ترین حد خود قرار دارند. این شاخص‌ها هم تراز با کف بازار نزولی در چرخه‌های قبلی هستند. همچنان مشخص کردن پایین‌ترین سطح بازار نزولی در این مرحله دشوار است.

Alex Kruger، تحلیلگر و اقتصاددان معروف، اعتقاد دارد بیت کوین ممکن است در جریان رکود بازار در هفته‌های گذشته تسلیم شده باشد. کراگر معتقد است حجم معاملات در این بازه زمانی به اوج خود رسیده که این موضوع ناتوانی بیت کوین را نشان می‌دهد.

به گفته شرکت IntoTheBlock، هولدرهای کوچک بیت کوین، همچنان در حال انباشت هستند. آدرس‌های بیت کوینی که کمتر از 1 بیت کوین دارند، در سال 2022، 113884 بیت کوین به دارایی‌های خود اضافه کردند.

طبق داده‌های Glassnode، تعداد کیف‌ پول‌های حاوی یک بیت کوین یا کمتر به میزان زیادی افزایش یافته است. در حال حاضر 3662897 کیف پول در جهان دارای موجودی حداقل 0.1 بیت کوین هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازگشت قیمت بیت کوین ،اتریوم و آلت‌ کوین‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر