;
coinex

تماشا کنید: رندر مفهومی هواوی میت 50 پرو منتشر شد [+ویدیو]

در شرایطی که انتظار می‌رود شرکت چینی هواوی به زودی از پرچمدار خود در سری میت رونمایی کند، اخیرا ویدویی از رندر مفهومی هواوی میت 50 پرو منتشر شده است.

اخیرا و بنابر شایعات موجود درباره پرچمدار جدید هواوی در سری میت، یک ویدیوی مفهومی از طراحی و ظاهر احتمالی این گوشی ارائه شده است که بسیار دقیق به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2022

رندر مفهومی هواوی میت 50 پرو

تماشا کنید: رندر مفهومی هواوی میت 50 پرو منتشر شد [+ویدیو]

سری میت 50 هوآوی جدیدترین پرچمدار این شرکت در سری محبوب و جذاب میت است که طبیعتا با فناوری‌ها و ویژگی‌های بسیار جذابی عرضه خواهد شد. معمولا همواره پیش از عرضه رسمی هر گوشی، برخی از اطلاعات آن‌ها به طرق مختلفی فاش می‌شود و حالا نوبت به فاش شدن اطلاعاتی از سری گوشی‌های میت هوآوی و به طور خاص نسخه پرو آن رسیده است.

اخیرا ویدیویی تحت عنوان رندر مفهومی هواوی Mate 50 پرو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که به نظر دفت بالایی دارد. البته باید به این نکته اشاره کرد که این رندر صرفا بر اساس طرح‌ها و اطلاعات فاش شده در گذشته ساخته شده و شرکت چینی به هیچ وجه آن را تایید نکرده است.

در این تصاویر ابتدا بخش جلویی دستگاه به چشم می‌خورد، جایی که شاهد تعبیه یک نمایشگر آبشاری هستیم که از دو طرف منجنی است. همچنین ناچ درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی در این تصاویر به چشم می‌خورد. پنل پشتی گوشی نیز از دو طرف انحنا دارد و کلیدهای تنظیم صدا و پاور به زیبایی روی آن تعبیه شده‌اند.

بخش پشتی گوشی اما از سیستم دوربین جذابی برخوردار است. جایی که باز هم با طراحی دو حلقه‌ای مشابه با طراحی دوربین سری P50 مواجه هستیم، با این تفاوت که حلقه‌ها اینبار خود درون دایره‌ای بزرگتر و در مرکز پنل پشتی جای گرفته‌اند. علاوه بر دوربین‌های حلقه‌ای، سه لنز به طرز عجیبی در سمت راست ماژول قرار گرفته‌اند.

این گوشی مطابق انتظار بایستی از جدیدترین پردازنده کوالکام برخوردار باشد اما طبیعتا خبری از فناوری 5G نیست. سری میت 60 شاید با حذف نسخه پرو پلاس، در سه نسخه معمولی، پرو و آر اس پورشه دیزاین عرضه شود. ویدیو مفهومی هواوی میت 50 پرو را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندر مفهومی هواوی میت 50 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: huaweicentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر