;
coinex

عکس پروفایل بدون حجاب ممنوع ؛ ستاد امر به معروف فضای مجازی را هم رصد می‌کند

در جدیدترین ابلاغیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی و در بحث از پوشش اسلامی آمده، عکس پروفایل بدون حجاب ممنوع و مصداق جرم است!

ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی اعلام کرده که طی طرح کنترل عفاف و حجاب که در دستور کار خود دارد قصد دارد مسائل مربوط به حجاب و دیگر مسائل انضباطی مربوط به مردان و زنان را در نهادهای مختلف مورد بررسی قرار دهد.

یکی از بخش‌های عجیب در این طرح اما مربوط به بررسی تصویر پروفایل افراد در فضای مجازی است و بنابر آنچه در متن ابلاغیه آمده، کارمندان دستگاه‌های اجرایی نباید از تصاویر غیرمجاز و بدون پوشش اسلامی در فضای مجازی به عنوان عکس پروفایل استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: گشت ارشاد آقایان در مشهد ؛ هر مردی می‌تواند مصداق بدپوششی باشد!

عکس پروفایل بدون حجاب ممنوع

مهدی رضایی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی در گفتگویی با رسانه‌ها گفته با اینکه از سال 1385 و بنابر مصوبه 427 شورالی عالی انقلاب فرهنگی، 32 دستگاه کشور موظف شده‌اند که مواردی را در حوزه عفاف و حجاب رعایت کنند، این امور تا امروز به درستی انجام نشده بود. آقای رضایی تاکید کرده که ستاد امر به معروف به عنوان یک نهاد ناظر، کار جدی خود را در مشهد با ایجاد قرارگاه 21 تیر آغاز کرده است.

عکس پروفایل بدون حجاب ممنوع ؛ ستاد امر به معروف فضای مجازی را هم رصد می‌کند

در برنامه‌های ارائه شده توسط این قرارگاه،‌ برنامه‌های خاصی به طور مشترک برای خانم‌ها و آقایان تعریف شده که یکی از آن‌ها،‌ ممنوعیت استفاده از عکس پروفایل بدون حجاب و غیرمجاز در فضای مجازی است.

آنطور که اعلام شده این طرح برای همه دستگاه‌ها از جمله داروخانه‌ها، درمانگاه‌ها، ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها،‌ دفاتر پیشخوان دولت و غیره اعمال می‌شود و تمامی کارمندان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. رضایی تاکید کرده که تا 21 تیر که روز عفاف و حجاب است،‌این طرح باید منجر به بهبودهایی در وضع عفاف و حجاب ادارات و نهادهای مختلف شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس پروفایل بدون حجاب ممنوع چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بله افرادی که برای دولت و حکومت کار می کنند صد در صد باید مورد مجازات قرار بگیرند چون مواجب بگیر هستند و به نوعی از سرکوب و کشتار مردم حمایت می کنند . اگر یک تحریم و استعفای دسته جمعی همه ی کارکنان مجموعه های نامبرده رخ بدهد آنوقت آنها دیگر حتی به ذهنشان خطور هم نمی کند بخواهند چنین کارهایی انجام دهند .

    پاسخ