;
coinex

بازی هایی که در ماه جاری از سرویس PS Plus Extra خارج خواهند شد

با اعلام سونی، دو بازی قرار است از فهرست بازی‌های سرویس PS Plus Extra حذف شوند. البته این روند حذف بازی‌ها ادامه دارد و عناوین دیگری نیز احتمالا حذف می‌شوند.

سونی سرویس اشتراک PlayStation Plus خود را با ترکیب با PlayStation Now برای ایجاد سه سطح جدید به طور کامل اصلاح کرده است. سطح اول PS Plus Essential نام دارد که همان اشتراک استانداردی است که همیشه وجود داشته است. سطح دوم PS Plus Extra نامگذاری شده است. این سطح دارای تمام مزایای اشتراک استاندارد به اضافه بازی‌هایی است که از طریق PlayStation Now در دسترس بودند. و در نهایت سطح سوم که PS Plus Premium نام دارد و شامل بازی‌های دو سطح قبل و مجموعه‌ای از بازی‌های کنسول‌های نسل قبل است.

مجموعه بازی‌های PS Plus Extra متفاوت از بازی‌های رایگان PS Plus استاندارد است که مشترکین می‌توانند هر ماه آن‌ها را دانلود کنند. مانند PlayStation Now، بازی‌های سرویس PS Plus Extra نمی‌توانند در کتابخانه بازی‌های کاربر ذخیره شده و برای همیشه در دسترس باشند. به همین دلیل، قرار است دو بازی در اواخر این ماه از لیست عناوین این سرویس خارج شوند.

عناوینی که در ماه جاری از سرویس PS Plus Extra خارج خواهند شد

بازی Shadow Warrior 3 در تاریخ 5 جولای سرویس PS Plus Extra را ترک می‌کند. Shadow Warrior 3 یک بازی شوتر اول شخص و آخرین قسمت از سری محبوب Shadow Warrior است. Shadow Warrior 3 یکی از بازی‌های روز اول PlayStation Now بود.

بازی هایی که در ماه جاری از سرویس PS Plus Extra خارج خواهند شد

این عنوان تنها بازی‌ای نیست که در جولای 2022 از PS Plus Extra حذف می‌شود. بازی Syberia نیز در تاریخ 19 جولای قرار است از این لیست خارج شود. Syberia یک سری بازی ماجراجویی است که اکثرا نظرات مثبتی را به خود اختصاص داده است. در نتیجه هر شخصی که به این سبک علاقه‌مند است، باید حتما آن‌را تا زمانی که هنوز در دسترس است تجربه کند.

Shadow Warrior 3 و Syberia تنها دو بازی هستند که سرویس PS Plus Extra را در ماه جولای ترک می‌کنند. اما باید دانست که عناوین دیگری نیز در آینده از این سرویس حذف خواهند شد. برای آگاهی بیشتر شما باید گفت که سری Red Dead Redemption نیز قرار است تا پایان سال از این سرویس خارج شود. عنوان Red Dead Redemption 2 در 20 سپتامبر و Red Dead Redemption اصلی به‌همراه بسته گسترش دهنده آن Red Dead Redemption: Undead Nightmare در 17 اکتبر از لیست بازی‌های سرویس PS Plus Extra حذف خواهند شد. پس تا دیر نشده حتما این بازی‌ها را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

آیا دو بازی که قرار است از این سرویس خارج شوند را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ببخشید من یه جا خوندم که بازیا در پلی استیشن پلاس اکسترا حذف نمیشن بلکه به اونها اضاف میشه. یعنی چی رددد رو میخوان حذف کنن. ؟!؟

    پاسخ