;
coinex

ورود تپسی به پنج شهر جدید ؛ تپسی قصد گسترش فعالیت خود به سراسر ایران را دارد

بنابر اعلام روابط عمومی تپسی، خبر ورود تپسی به پنج شهر جدید را اعلام کرده است. بر این اساس به زودی فرایند ثبت نام رانند‌ها آغاز خواهد شد.

روابط عمومی تپسی گزارشی مبنی بر عملیات توسعه‌ فعالیت این شرکت منتشر کرده است. در این گزارش آمده که عملیات توسعه‌ در پنج شهر از خرداد ماه سال جاری آغاز شده و پس از ثبت نام راننده‌ها و مسافرها، سرویس دهی به طور کامل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: قابلیت مدیریت انتظار کاربران به اسنپ اضافه شد

ورود تپسی به پنج شهر جدید

با اعلام روابط عمومی تپسی، این تاکسی اینترنتی فعالیت خود در شهرهای قزوین، گرگان، نیشابور، کرمانشاه و اراک را به زودی آغاز می‌کند تپسی در شروع فعالیت مبلغی را جهت تضمین درآمد به رانندگان پرداخت می‌کند که این مبلغ تا زمان ثابت شدن درآمد رانندگان در شهرهای مذکور ادامه خواهد داشت.

در این طرح تپسی حقوق مسافران را نیز در نظر گرفته، بدین نحو که مسافران سفر اولشان را رایگان و سفرهای بعدی را با 50 درصد تخفیف انجام خواهند داد.

ورود تپسی به پنج شهر جدید ؛ تپسی قصد گسترش فعالیت خود به سراسر ایران را دارد

این شرکت عرضه اولیه خود را در خرداد ماه امسال طی مراسم معرفی انجام داد و تا پایان سال حوزه جغرافیایی خود را افزایش داده و به 20 شهر جدید ورود می‌کند.

مدیرعامل تپسی در مراسم معارفه عرضه اولیه اعلام داشت که سود حاصل از فروش سهام شرکت، صرف توسعه زیرساخت‌های تپسی خواهد شد و این شرکت در آینده نه چندان دور تبدیل به یک سوپر اپلیکیشن خواهد شد. به موجب این اتفاق، تپسی نیز مانند سایر سرویس تاکسی‌های اینترنتی امکان ارائه سرویس در محل خواهد داشت.

در 24 خرداد سال جاری سهام تپسی به عنوان اولین استارتاپ بورسی عرضه شد که استقبال خوبی هم از آن شد. قیمت هر سهم از این شرکت مبلغ 939 تومان ارزش گذاری شد که فقط در یک ساعت اول 58 میلیون سهم و در کل 58 میلیون و 600 سهم به فروش رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ورود تپسی به پنج شهر جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر