;
coinex

اخراج حامد آهنگی از شب های مافیا [+قهر و ناراحتی او]

حامد آهنگی این روزها به خاطر برنامه جوکر معروفیت زیادی پیدا کرده است. اما اخراج حامد آهنگی از شب های مافیا هم بحث‌ها و واکنش‌های زیادی به همراه داشته است.

اخراج حامد آهنگی از شب های مافیا حالا بحث‌های زیادی در پی داشته و کاربران فضای مجازی واکنش‌های مختلفی نسبت به این موضوع نشان داده‌اند. حامد آهنگی این روزها به خاطر برنامه جوکر شهرت زیادی یافته است.

بیشتر بخوانید: حامد آهنگی و امین حیایی در فینال جوکر ؛ دوئل خندیدن و خنداندن [+فیلم]

اخراج حامد آهنگی از شب های مافیا

قسمت دوم از فینال فینالیستهای شب‌های مافیا در فصل چهارم روز گذشته 14 تیرماه با حواشی مختلفی منتشر شد. یکی از مهمترین حواشی برنامه مافیا تاکنون، اخراج حامد آهنگی و ترک مسابقه توسط او بود که با واکنش‌های خاصی مواجه شد. آهنگی در حرکتی اعتراضی و بعد از بیان صحبت‌هایی چالش برانگیز، با اعتراف به مافیا بودن، به نوعی از مسابقه کنار کشید.

حامد آهنگی در مافیا

حامد آهنگی که این روزها با برنامه جوکر و شب های آهنگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است یکی از شرکت کنندگان مسابقه مافیا بود که به مرحله فینال فینالیستها راه یافت. او در این برنامه نیز با روحیه شوخ طبعی خود، فضای جدی مسابقه را جذابتر کرده و از بازیکنان حرفه ای آن به شمار می رفت.

در ادامه ویدیو صحبت های حامد آهنگی و اخراج او از برنامه شب های مافیا را ببینید:

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات این سلبریتی دوست داشتنی چیست؟ آیا اخراج حامد آهنگی از شب های مافیا کار درستی بود؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    رفتار اونا هم تند بود

    پاسخ

    رفتارش زیادی تند بود 🙂 مافیا فقط یه بازیه واس سرگرمی… هر اتفاقی توش بیوفته دلیلی نداره این طوری ناراحت شه و حال بقیه رو بگیره

    پاسخ

    چون یک نفر تقلب کرده بوده روز قبل گفتن امین صفا فرداش گفتن هزار حامد مافیا است حامد از دست این موضوع ناراحت شده بعداً تو یک برنامه گفت که تقلب صورت گرفته

    پاسخ