;
coinex

جوکر تایم یوسف صیادی در فینال جوکر فصل هفتم و آهنگ جنجالی او [+فیلم]

فیلم جوکر تایم یوسف صیادی در فینال جوکر فصل هفتم این روزها به یکی داغ‌ترین ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی بدل شده و مرتبا رد و بدل می‌شود.

در فصل 7 برنامه جوکر، آقایان غلام‌رضا نیکخواه، هومن برق‌نورد، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، یوسف صیادی، علیرضا استادی، حامد آهنگی، سیروس میمنت و امین حیایی حضور داشتند و این فصل به یکی از جذاب‌ترین و ماندگارترین فصول جوکر بدل شد.

حتی در پایان این قسمت، احسان علیخانی تهیه‌کننده اصلی جوکر نیز برای اولین بار در برنامه حاضر شد. یکی از لحظات ماندگار جوکر فصل هفتم، آهنگ جوکر تایم یوسف صیادی بود که بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: جوکر تایم حامد آهنگی در فینال جوکر فصل هفتم را ببینید‌ [+فیلم]

جوکر تایم یوسف صیادی در فینال جوکر فصل هفتم

ویدیو جوکر تایم یوسف صیادی در قسمت آخر فینال جوکر و آهنگی که پخش می‌شد حالا یکی از پربازدیدترین ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی بین کاربران ایرانی است.

در فیلم جوکر تایم یوسق صیدی که در ادامه مشاهده می‌کنید، این بازیگر طنزپرداز و با سابقه ایرانی ابتدا حرکات ورزشی خاصی انجام می‌داد و سپس سام درخشانی و سیروس میمنت را برای همراهی به روی صحنه اورد. این حرکات ورزشی اما به مرور به نوع خاصی رقص خنده‌دار بدل شد.  سریال جوکر یک رئالیتی شو به کارگردانی احسان علیخانی است و دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ قسمت آخر این برنامه منتشر شد.

در ادامه می‌توانید فیلم جوکر تایم یوسف صیادی و آهنگ خوانی او را در آخرین قسمت از جوکر ببینید:

صیادی که شامگاه یکشنبه، ۱۹ تیر ماه، مهمان برنامه «شب فیزه ای» شبکه پنج بود، در بخشی از علاقه‌اش به موسیقی و ساز گفت: ساز خیلی می‌تواند رفیق آدم باشد. من گاهی دلی ساز می‌زنم ولی به شکل حرفه‌ای کار نمی کنم. بازیگر مجموعه های تلویزیونی “ساعت خوش”، “قرارگاه مسکونی”، “دارا و ندار” و “سه دونگ سه دونگ” در پایان از جمله‌ای خطاب به مسوولان، اظهار کرد: ما در همه زمینه‌ها پتانسیل‌های بسیاری را داریم. امیدوارم مسوولان زمینه را برای بروز و ظهور این پتانسیل‌ها خصوصا در حوزه بانوان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر