;
coinex

اجرای علی طولابی در فینال عصر جدید غوغا به پا کرد [+فیلم]

اجرای علی طولابی در فینال عصر جدید در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

علی طولابی در فینال عصر جدید آهنگ «ابر می‌بارد» همایون شجریان را اجرا و همه را دوباره شگفت‌زده کرد. فصل سوم مسابقه «عصر جدید» پس از چند ماه رقابت، امشب ۱۸ تیرماه، مصادف با شب عید سعید قربان بعد از خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

اجرای علی طولابی در فینال عصر جدید [+فیلم]

علی نظری طولابی، چهارمین اجرای فینال فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید بود. علی طولابی نامی است که در عرصه موسیقی ایران بارها و بارها شنیده خواهد شد. این نوجوان 13 ساله اهل کوهدشت استان لرستان بی شک یکی از شگفتی سازان فصل سوم عصر جدید بود.

فیلم اجرای او در مرحله فینال را در ادامه ببینید:

در فینال امسال «عصر جدید» ۶ شرکت‌کننده از نقاط مختلف کشور به رقابت می‌پردازند. احسان یاسین از کاشان در رشته خوانندگی، پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان در رشته استندآپ کمدی، ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر در رشته آکروبات نمایشی و هوایی، ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در رشته دوبله، علی طولابی از کوهدشت لرستان در رشته خوانندگی، گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین از استان‌های مختلف ایران در رشته ورزش باستانی در فینال فصل سوم «عصر جدید» حضور دارند.

علی طولابی که این روزها در فضای مجازی بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته و شهرت و محبوبیت چشمگیری پیدا کرده است، بعد از اجرای خود اعلام کرد در صورت کسب مقام اول در این فصل عصر جدید قصد دارد آب‌خوری مدرسه‌ای را که در آن تحصیل می‌کند درست کند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (13 نظر)

    بچه ها علی واقعا عالی هست و قهرمانی حقش بود . ولی هنوز تموم نشده علی قراره کلی البوم از خودش بیرون بده و ما از صداش بیشتر لذت ببریم . لطفا همچنان حمایتش کنید . البته پیج اینستا هم داره ک کلی اهنگ خونده

    پاسخ

    این لک های عزیز اینقد جوگیر نشید علی لر هست و فقط اهنگش لکی هست ….بعدشم علی برای کل ایران میخونه حتی توی فینال اذری هم خوند

    پاسخ

    افرین‌ علی‌ جان‌ واقعا‌ عالی‌ بود‌ واقعا‌ مهشری‌

    پاسخ

    یکی از عجوبه های موسیقی ایران

    پاسخ

    زنده باشه.
    باعث افتخار هستی،پسر لک .

    پاسخ

    بله باعث افتخار تمام لکها است.آفرین.

    پاسخ

    موفق باشی پسر لک آفرین.
    زنده باد لک ولکستان.

    پاسخ

    استاد شجریان تکرار شدنی نیست ربناااا

    پاسخ

    باعث افتخاری پسر لک موفق باشی همیشه❤💯

    پاسخ

    واقعا عالی بود این صدای دلنشین و این شوق برای خوندن واقعا قابل تحسینه امیدوارم همیشه بدرخشی پسرلک

    پاسخ

    ماشاالله به این صدا .
    زنده باشی پسر لک.
    باعث افتخار تمام لکها وملت ایران هستی.

    پاسخ

    ماشاالله به این صدا عالی بود.
    زنده باد لک ولکستان.
    باعث افتخار تمام لک ها وملت ایران.

    پاسخ

    درسته

    پاسخ