;
coinex

رکورد جدید شیبا اینو : تعداد هولدرهای SHIB به بیش از 1 میلیون آدرس رسید

به گفته مدیر گروه طرفداری Shiba Inu در توییتر، تعداد هولدرهای SHIB در هفته گذشته رشد چشم‌گیری داشته و رکورد جدیدی از خود ثبت نموده است.

مدیر گروه طرفداری Shiba Inu با نام کاربری @ShibBPP در توییتر خبری مبنی بر رشد چشم‌گیر تعداد هولدرهای SHIB منتشر کرد. در زمان انتشار این توییت، هولدرهای شیبا اینو 557,620,161,109,259 توکن SHIB را در اختیار دارند. این افراد 32,007,595,310,351 توکن شیبا اینو را نیز در پروژه‌های مختلف DeFi سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: شیبا اینو در سال 2022

افزایش تعداد هولدرهای SHIB

به گزارش U.Today، تعداد هولدرهای SHIB در تاریخ 2 ژوئن به 1,190,350 کیف پول رسید. در طول هفته گذشته، روزانه حدود هزار هولدر جدید به شبکه شیبا اینو اضافه شده است.

رکورد جدید شیبا اینو : تعداد هولدرهای SHIB به بیش از 1 میلیون آدرس رسید

David Gokhshtein، سیاستمدار سابق ایالات متحده و یکی از بنیانگذاران Gokhstein Media، در توییتر خود اعلام کرد که اشتیاق چندانی به SHIB نداشته و حواشی پیرامون این میم کوین را دنبال نمی‌کند.

دیوید علی‌رغم عدم سرمایه‌گذاری در شیبا اینو، این پروژه را با سایر پروژه‌های رمزارزی متفاوت می‌داند. او اطمینان دارد که تیم توسعه دهنده شیبا اینو تمام تلاش‌های خود برای گسترش اکوسیستم شیبا اینو را انجام می‌دهد.

توسعه‌دهندگان شیبا اینو در حال حاضر مشغول انجام کارهای جدید هستند. جامعه SHIB قصد دارد به زودی اجزای اصلی اکوسیستم لایه 2 بلاک چین خود با نام Shibarium را منتشر کند. اجزای این سیستم شامل استیبل کوین SHI و SHIBFE، اکوسیستم مالی Shibarium است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش تعداد هولدرهای SHIB چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر