;
coinex

استفاده از ایموجی دلخواه برای واکنش به پیام در واتساپ ارائه شد

واتساپ قرار است در آخرین به روزرسانی خود، محدودیت واکنش به پیام با 6 ایموجی را برداشته و امکان استفاده از ایموجی دلخواه برای واکنش به پیام را ارائه کند.

با بروزرسانی جدید واتساپ، کاربران خواهند توانست که از همه ایموجی‌های موجود در واتساپ برای واکنش به پیام استفاده کنند. در آپریل 2022، این شرکت قابلیت واکنش به پیام با ایموجی را ارائه کرد و تنها یک ماه بعد آن را به طور عمومی در دسترس همه کاربران قرار داد. از آن زمان تا امروز، قابلیت واکنش به پیام از طریق 6 ایموجی فراهم بوده اما به نظر قرار است دامنه واکنش‌ها گسترده‌تر شود.

بیشتر بخوانید: حل مشکل وویس واتساپ

استفاده از ایموجی دلخواه برای واکنش به پیام

اخیرا زاکربرگ با انتشار پست جدیدی در فیسبوک، از تغییرات گسترده قابلیت واکنش به پیام با ایموجی در واتساپ خبر داده است. در این پست آمده:

در حال انتشار قابلیتی هستیم که استفاده از تمامی ایموجی‌ها برای واکنش به پیام‌های واتساپ را امکان‌پذیر می‌کند.

استفاده از ایموجی دلخواه برای واکنش به پیام در واتساپ ارائه شد

به گفته برخی از منابع موثق، این قابلیت از امروز به طور گسترده در دسترس قرار خواهد گرفت، با این حال اگر هنوز به‌روزرسانی واتساپ را دریافت نکرده باشید احتمالا در چند روز آینده آن را دریافت خواهید کرد.

برای استفاده از همه ایموجی‌ها برای واکنش به پیام در واتساپ کافی است ابتدا یکی از پیام‌های واتساپ را برای واکنش نشان دادن انتخاب کنید، سپس باید گزینه «+» را فشار دهید و ایموجی مدنظر خود را در فهرست باز شده انتخاب کنید.

این روزها ارائه قابلیت‌های جدید واتساپ، این پیامرسان را تا حد زیادی شبیه به تلگرام کرده است و به نظر می‌رسد به مرور واتساپ در حال نزدیک‌کردن خود به رقیب قدیمی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با استفاده از ایموجی دلخواه برای واکنش به پیام در واتساپ چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر