;
coinex

برخی از مشخصات کلیدی آیکو 10 پرو (iQOO 10 Pro) پیش از رونمایی رسمی لو رفت

آیکو 10 پرو از گوشی‌های موردانتظار امسال است. حالا و در شرایطی که فاصله کمی تا رونمایی رسمی داریم، برخی از مشخصات کلیدی آیکو 10 پرو فاش شده است.

سری iQOO 10 قرار است در 19 جولای عرضه شود و بنابر شایعات، ویژگی برجسته این سری، تجهیز نسخه پرو آن به شارژ سریع 200 واتی است. با وجود این و گرچه فاصله زیادی تا رونمایی رسمی داریم، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه فاش شده است.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

مشخصات کلیدی آیکو 10 پرو

Yogesh Brar که از افشاگران معروف دنیای گوشی‌های هوشمند است اخیرا در توییتر خود مشخصات گوشی آیکو 10 پرو را فاش کرده و بر این اساس، این دستگاه از نمایشگر E5 AMOLED LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره‌مند است.

انتظار می‌رود در بخش سخت‌افزاری شاهد تعبیه چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 باشیم چراکه عموم برندهای بازار در حال حاضر پرچمداران خود را به این پردازنده مجهز می‌کنند.

برخی از مشخصات کلیدی آیکو 10 پرو (iQOO 10 Pro) پیش از رونمایی رسمی لو رفت

از سوی دیگر بعید نیست در این گوشی از تراشه اختصاصی V1 پلاس استفاده شده باشد که گفته می‌شود یک تراشه اختصاصی در راستای افزایش عملکرد دوربین گوشی است. این چیپ که در سری ویوو ایکس 80 هم استفاده شده از نظر عملکرد شبیه به چیپ اختصاصی اوپو Marisilicon X است.

انتظار می‌رود آیکو 10 پرو مجهز به یک ماژول سه‌گانه دوربین شامل لنزهای 50 مگاپیکسلی اصلی، 50 مگاپیکسلی اولتراواید و 16 مگاپیکسلی تله‌فوتو باشد. دوربین سلفی نیز سنسوری 16 مگاپیکسلی است.

پیش از این مشخص شده بود که این گوشی از قابلیت شارژ سریع 200 واتی برخوردار است که احتمالا سبب می‌شود در کمتر از 10 دقیقه این گوشی از 0 تا 100 شارژ شود. همچنین گفته می‌شود این دستگاه از شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. باتری دستگاه نیز ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی دارد. این دستگاه با رابط کاربری FuntouchOS و OriginOS مبتنی بر اندروید 12 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افشای مشخصات کلیدی آیکو 10 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر