;
coinex

قابلیت های جدید اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا ؛‌ درآمدزایی از ریلز و پست‌ها

آدام ماسری، یکی از مدیران اجرایی اینستاگرام در توییت جدید خود به قابلیت های جدید اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا اشاره کرد. او اعلام کرد که ویژگی‌ سابسکرایب کردن به پست و ریلزها هم اضافه شده است. 

آدام ماسری در توییت جدید خود گفت که تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام می‌توانند هزینه‌ای را به‌صورت ماهانه برای فالورهای خود در نظر بگیرند. به این ترتیب، افرادی که سابسکرایب کرده‌اند، به محتواهای انحصاری دسترسی دارند که سایر فالورها نمی‌توانند آنها را ببینند.

قابلیت های جدید اینستاگرام چیست؟

ماسری با انتشار یک ویدیو در توییتر اعلام کرد که مشترکین می‌‌توانند چت‌هایی را با سایر طرفداران میزبانی کنند و با آنها تعامل داشته باشند. در این چت‌ها، 30 نفر از مشترکان پولی می‌توانند در چت‌ها با یکدیگر صحبت کنند.

قابلیت های جدید اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا ؛‌ درآمدزایی از ریلز و پست‌ها

پست‌ها و ریلزها مستقیما برای مشترکان به نمایش گذاشته می‌شوند؛ این پست‌ها و ریلزها با نشان‌های مخصوص مشترکان، مشخص می‌شوند. علاوه‌براین، در پروفایل تولیدکننده‌هایی که مشترکان مخصوص به خود را دارند، تب «Subscriber home» اضافه می‌شود؛ به این ترتیب،‌ فالورها می‌توانند از این طریق، وارد برنامه سابسکرایب شوند و اشتراک فرد مورد نظر خود را خریداری کنند.

اینستاگرام در ژانویه (دی) گذشته، برنامه مشترکان را برای استوری‌ها و ویدیوهای زنده راه‌اندازی کرده بود و فقط فالورهایی که مشترک بودند و هزینه اشتراک را پرداخت می‌کردند، به آنها دسترسی داشتند. اما حالا، این ویژگی‌ به پست‌ها و ریلزها هم اضافه شده است. علاوه‌براین، مشترکانی که فعال‌تر هستند و بیشتر تعامل می‌کنند، نشان‌ مخصوصی در کنار اسم آنها دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت هایی که اینستاگرام برای کسب درآمد در نظر گرفته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چجوری میشه خرید الان چند نفر از ارتیست ها فعال کردن؟

    پاسخ