;
coinex

تماشا کنید: مقایسه تست گیمینگ شیائومی 12 اس اولترا و آیفون 13 پرو مکس

نتیجه تست گیمینگ شیائومی 12 اس اولترا به‌وضوح نشان می‌دهد که این گوشی در مقایسه با آیفون 13 پرو مکس، قدرت بالاتری دارد. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست گیمینگ شیائومی 12S Ultra را تماشا کنید.

گوشی‌های گیمینگ ویژ‌گی‌های خاصی دارند که آنها را از گوشی‌های معمولی متمایز می‌کند. اما برخی گوشی‌های پرچمدار هم هستند که برای اجرای قابلیت‌های گیمینگ بهینه‌سازی شده‌اند و می‌توانند بازی‌ها را با قدرت بالایی اجرا کنند.

تست گمینیگ شیائومی 12 اس اولترا و آیفون 13 پرو مکس، نتایج جالبی را به نمایش گذاشته است. این تست درواقع برتری Xiaomi 12S Ultra را از چند جهت به رخ می‌کشد.

تست گیمینگ شیائومی 12 اس اولترا

تراشه‌های سری A سامسونگ از قدرت بالایی برخوردارند و از بین تمام گوشی‌های کمپانی اپل، گوشی آیفون 13 پرو مکس از همه قوی‌تر است. گوشی‌های آیفون همیشه قدرت اجرایی بالایی داشتند؛ اما در سال‌های اخیر، تولیدکننده‌های گوشی‌ها و تراشه‌های اندرویدی تلاش کردند تا این فاصله را کمتر کنند. اینطور که به نظر می‌رسد، تلاش آنها موفقیت‌آمیز بوده است.

تماشا کنید: مقایسه تست گیمینگ شیائومی 12 اس اولترا و آیفون 13 پرو مکس

تست گیمینگ آیفون 13 پرو مکس و شیائومی 12 اس اولترا توسط Golden Reviewer انجام شده و به‌خوبی نشان می‌دهد که شیائومی 12S Ultra گوشی گیمینگ بهتری است. این تحلیلگر درواقع Xiaomi 12S Ultra را بهتر از تمام گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها می‌داند.

به نظر می‌رسد که تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در این گوشی، تفاوت زیادی با تراشه‌های دیگر دارد و عملکرد گیمینگ را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. این تراشه نسبت به تراشه نسل قبلی اسنپدراگون 8 نسل 1 بهینه‌سازی و تقویت شده و در مقایسه با سایر تراشه‌های موجود، از قدرت بالاتری برخوردار است.

این تست گیمینگ نشان داد که فریم ریت شیائومی 12 اس اولترا (میانگین 588 fps) بالاتر از تمام گوشی‌های رده‌بالای 2022 است. در این تست هیچ نشانه‌ای از افزایش دمای دستگاه در هنگام اجرای فریم ریت بالا دیده نشد. این یکی از ویژگی‌های تراشه جدید محسوب می‌شود که نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 بهینه‌سازی شده است. نتیجه تست گیمینگ شیائومی 12S Ultra با آیفونن 13 پرو مکس، آیفون SE 2022 و گلکسی S22 Ultra نشان داد که این گوشی در هنگام اجرای بازی، خنک‌ترین گوشی است.

بد نیست بدانید که آیپد مینی 6 که از تراشه A15 Bionic بهره می‌برد، نسبت به شیائومی 12 اس اولترا، فریم ریت بالاتری را به نمایش گذاشت. باید دید که این گوشی در تست‌های بنچمارک چه عملکردی را از خود به نمایش می‌گذارد.

شیائومی 12 اس اولترا از دوربین اصلی بزرگ‌تری (در مقایسه با اکثر گوشی‌ها) برخوردار است. این دستگاه از نمایشگر 6.73 اینچی OLED،‌ باتری 4860 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع 67 وات بهره می‌برد و با قیمتی نزدیک به 900 دلاربه فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تست گیمینگ شیائومی 12 اس اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر