;
coinex

ثبت نام یارانه معیشتی شروع شد + نحوه ثبت نام

هفته گذشته، برخی از مسئولان وزارت کار از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت نام یارانه معیشتی توسط معترضان خبر دادند و حال به نظر این سامانه آغاز به کار کرده است.

متقاضیان ثبت نام یارانه معیشتی می توانند برای دریافت این یارانه از سامانه جدید وزارت کار که در چارچوب پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه شده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: چرا یارانه تیرماه 35 هزار تومان کمتر است؟

ثبت نام یارانه معیشتی شروع شد

این سامانه در چارچوب پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس https://my.gov.ir راه‌اندازی شده است و امکان ثبت‌نام را برای جاماندگان یارانه فراهم کرده است. همچنین از آنجا که این طرح آزمایشی است، در صورت قطع دسترسی به مراحل ثبت نام، متقاضیان می‌توانند با شروع دوباره مراحل یا بروزرسانی صفحه مراحل ثبت نام را پیگیری کنند.

ثبت نام یارانه معیشتی شروع شد + نحوه ثبت نام

ورود به این سامانه با یک شماره تماس و کد ملی میسر خواهد بود اما در صورت مشمول پرداخت یارانه بودن افراد، این سامانه به طور اتوماتیک فرد  را شناسایی و پنجره ثبت نام را برای او باز نمی‌کند.  همچنین سامانه در صورت شناسایی فرد به‌عنوان مشمول دریافت یارانه که نیاز به ثبت نام جدید ندارد، پیامی با این محتوا را نشان می‌دهد:

چنانچه شما به دهک اعلام شده خانوار خود توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردیبهشت ماه معترض هستید به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارتخانه مذکور مراجعه فرمایید.

به این ترتیب معترضان به دهک‌بندی و مبلغ پرداختی می‌توانند به سامانه «حمایت» وزارت کار به آدرس فوق مراجعه و درخواست بازنگری خود درباره دهک‌بندی را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آغاز ثبت نام یارانه معیشتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من یکی دوماه قبل که سایت ثبت نام یارانه برای کسایی که تا حالا ثبت نام نکردن و یارانه نمیگرفتن باز شد و من همون موقع ثبت نام کردم ولی الان که استعلام میگیرم میگن شما مشمول دریافت یارانه نمیباشید .دولت مردم و مسخره کردن بخدا الانم از الکی فقط به خاطر اینکه دهن مردم و ببندن باز میگن ثبت نام میکنیم .

    پاسخ