;
coinex

هشدار: مراقب پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت باشید

مدیر امنیت اطلاعات سپرده‌گذاری مرکزی ضمن تاکید بر عدم ارسال پیامک واریز از سوی این نهاد، گفته که افراد باید مراقب پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت باشند.

امید ارباب گفته که با توجه به شیوه جدید کلاهبرداری که در خصوص سهام عدالت رایج شده باید گفت که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی هیچ پیامکی برای واریز سود سهام عدالت ارسال نمی‌کند و اساسا هیچ ارگانی از طریق شماره موبایل شخصی، پیامک ارسال نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: پرداخت سود سهام عدالت شهریور ؛ چه کسانی سود سهام عدالت را دریافت می‌کنند؟

پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت

از سوی دیگر نکته مهم اینکه همه سامانه‌ها و نهادهای دولتی با پسوند IR به پایان می‌رسند و دیگر پسوند‌ها قابل اعتماد و مورد قبول نیستند. به گفته ارباب در خصوص نحوه کلاهبرداری اشخاص باید گفت که این افراد با راه‌اندازی وب‌سایت‌های جعلی، اقدام به فیشینگ می‌کنند و اشخاص را به سایت مشابه هدایت و به نحوی افراد را مجاب می‌کنند که اطلاعات بانکی خود را ارائه دهند.

امید ارباب، مدیر امنیت اطلاعات سپرده‌گذاری می‌گوید که افراد در صورت مواجه با چنین مواردی حتما با سامانه ۱۵۶۹ تماس حاصل کنند. وی اضافه کرد:

افراد برای پیگیری اخبار سود سهام عدالت لازم است به سایت‌های معرفی شده شرکت سپرده گذاری به نشانی سهام عدالت دات آی‌آر یا درگاه جامع ذینفعان بازار سرمایه مراجعه کنند.

هشدار: مراقب پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت باشید

در این سایت‌ها همه اطلاعات مورد نیاز وجود دارد. همچنین بانک‌ها نیز در زمان واریز سود سهام عدالت از طریق پیامک اعلام می‌کنند که این سود سهام عدالت است. افرادی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده باشند، قطعا مشکلی در حساب‌های بانکی آن‌ها وجود دارد.

بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در صورت ارائه اطلاعات بانکی، به ویژه شماره شبای معتبر سود جاماندگان از واریز سود سهام عدالت تا پایان تیر واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر