;
coinex

تحلیل بیت کوین رائفی پور که همه را شوکه کرد [+فیلم]

فیلم تحلیل بیت کوین رائفی پور همه را شوکه کرد و در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

انتشار یک فیلم قدیمی از تحلیل عجیب رائفی پور درباره بیت کوین و ارزهای دیجیتال با واکنش های منفی زیادی در اینستاگرام مواجه شد. آقای رائفی پور به انتشار تئوری‌های توطئه و نظر نکات ضد و نقیض در فضای مجازی شهرت دارد. حالا او به بیت کوین هم رحم نکرده است و تحلیل‌های بی‌سروته خود را نثار ارزهای دیجیتال نیز کرده.

فیلم تحلیل بیت کوین رائفی پور ما را به یاد ویدیوی وایرالی در فضای مجازی می‌اندازد که سوژه در حال توضیح نحوه کارکرد خورشید است و می‌گوید: «می‌دونستی خورشید پشت‌ش به ماست؟»

فیلم تحلیل بیت کوین رائفی پور که همه را شوکه کرد

علی اکبر رائفی پور یکی از چهره هایی است که معمولا زوایای مختلف موضوعات سیاسی را بررسی و ایراد سخنرانی می کند.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

هم پدر مادری و هم پدر پدریش هر دو مالا و از پیش نمازهای مسجد بودند که می گویند همین پیشینه مذهبی باعث ورودش به بحث و جدال ها مختلف می شد.

فیلم تحلیل بیت کوین رائفی پور که همه را شوکه کرد ؛ «می‌دونستی خورشید پشتش به ماست»

در دبیرستان رشته انسانی خواند تا اینکه وارد رشته حسابداری در دانشگاه شد اما بیشتر بجای درس در مسافرات های دانشجویی و بحث های سیاسی حضور داشت.

 

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    این رافعی منو یاد پسر همسایه مینداره. به زور سوم ابتدایی رو بعد دو بار رفوزه شدن قبول شد. منتها از بچگی هر کجا میرفت روضه و مرثیه و نوحه میشوند. حتی تو دستشویی هم میدیدی صداش میاد.داره مرثیه میخونه.خانوادگی همه مشهور بودند به بد دهنی . صحبت عادیشون همراه بود با فحش و دشنام و ناسزا. دنبال هر کاری رفت لیاقت نداشت. اما حالا بیا و ببین چه اسم و رسم و تشکیلاتی داره. با همین مرثیه خوندن. کار رو به جایی رسونده بهش نذر و نیاز میگن . یک شیاد فسادی هست نگو

    پاسخ

    وای به حال دروغگویان

    پاسخ