;
coinex

آنر X8 5G رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به تازگی شرکت آنر از نسخه جدید گوشی هوشمند Honor X8، یعنی آنر X8 5G رسما رونمایی کرده است که شباهت زیادی به نسخه معمولی دارد.

به تازگی شرکت آنر نسخه جدید گوشی آنر X8 که سال گذشته در ماه اسفند رونمایی شد را با نام Honor X8 5G معرفی کرده است. این دو گوشی هوشمند از نظر طراحی بسیار مشابه یکدیگر هستند. اما با این حال نسخه 5G این گوشی درمقایسه با نسخه 4G قبلی، از مشخصات پایین‌تری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های آنر 2022

قیمت و مشخصات فنی آنر X8 5G

Honor X8 5G که اخیرا رونمایی شده است، دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با رزولوشن Full HD پلاس و نرخ نوسازی 60 هرتزی است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار گرفته و در پشت آن نیز یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، دو دوربین ماکرو و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

این گوشی از چیپست اسنپدراگون 480 پلاس، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در بخش نرم‌افزاری این گوشی هم سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری Magic UI 4.2 دیده می‌شود. همچنین این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی، تامین انرژی می‌کند.

این گوشی دو سیمکارتی از قابلیت‌های دیگری مانند سنسور اثر انگشت در کنار گوشی، بلوتوث 5.2، اتصال NFC، شبکه 5G، وای‌فای، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری برخوردار است.

آنر X8 5G

مدل قبلی این گوشی یعنی آنر X8 4G، دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی LCD با رزولوشن Full HD پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی بود. این گوشی از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت، برخوردار بود.

همچنین این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 680، 6 گیگابایت رم و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی، مجهز شده بود. این گوشی هم از سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری Magic UI 4.2 پشتیبانی می‌کرد. شرکت آنر هنوز قیمت این گوشی را مشخص نکرده است اما قرار است این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی در بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آنر X8 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر