;
coinex

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 [به همراه مشخصات کامل]

برند ZTE یکی از برندهای محبوب در ساخت انواع گوشی‌های هوشمند است. با بررسی بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 همراه ما باشید.

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 شامل موارد زیادی می‌شوند که قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اگر به دنبال خرید گوشی‌های باکیفیت و قیمت مناسب هستید، برند ZTE می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ما در این نوشتار، بهترین گوشی‌های این برند را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. پس ما را تا انتها همراهی کرده و یکی از گوشی‌های زیر را انتخاب نمایید.

برند ZTE یکی از شرکت‌های ساخت اقلام دیجیتال بوده که عمده شهرت آن، به دلیل قابلیت‌های بالا و قیمت مناسب گوشی‌های این برند است. به همین دلیل هم این شرکت توانسته افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند. این شرکت که در چین تأسیس شده است، محصولات بسیار زیبایی در اختیار کاربران قرار می‌دهند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه، از کارایی بالای آن‌ها بهره‌مند شوید.

آیا شما چه انتظاراتی از گوشی خود دارید؟ آیا می‌خواهید عکس‌های جذابی بگیرید یا گوشی را برای بازی کردن می‌خرید؟ برای این‌که بتوانید گوشی خوبی برای خود انتخاب کنید، باید در ابتدا نیاز خود برای خرید را تعیین نمایید. برای مثال، اگر گوشی را برای گیمینگ می‌خواهید، بهتر است به باتری آن توجه کنید و اگر هم برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری‌های معمولی قصد خرید یک گوشی ZTE را دارید، باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که دوربین خوبی داشته باشد.

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022

نکته مهمی که قبل از شناخت بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 باید بدانید، این است که روزی برند ZTE یکی از پنج شرکت مشهور و بزرگ در ساخت گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان بود. بعد از رقابت‌های شدیدی که میان برندهای بزرگ جهان، مانند اپل، سامسونگ، هوآوی و گوگل رخ داد، این برند چینی ناخودآگاه از بازار عقب ماند و رتبه پایین‌تری در میان گوشی‌های هوشمند جهان کسب کرد.

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022

اگرچه باوجود بازار شلوغ و پررقابت دنیای گوشی‌های هوشمند امروزی، برند ZTE همچنان به‌عنوان تهدیدی برای گوشی‌های آمریکایی تلقی می‌شود و این کشور به بررسی بیشتر این شرکت پرداخته است. با وجود همه این مشکلات و چالش‌ها، زد تی ای همچنان به عرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی ادامه داده است. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، گوشی‌های این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همچنین قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارند.

در  سال 2012، برند ZTE یک تلفن همراه جدید به نام Nubia روانه بازار کرد که بعد از سه سال، این گوشی به یک تجارت مجزا تبدیل شد. در حال حاضر، Nubia یکی از تولیدکنندگان محبوب چینی است که گوشی‌های هوشمند اندرویدی را با قیمت مناسبی ارائه می‌دهد.

علاوه بر برند ZTE، ممکن است شما به برندهای دیگری نیز علاقه داشته باشید. اگر چنین است، می‌توانید نگاهی به بهترین گوشی‌های هواوی بیندازید و با تلفن‌های هوشمند این برند در رده‌های مخالف قیمت آشنا شوید. همچنین قبل از شناخت بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 شما می‌تواند سری هم به بهترین گوشی‌های 5G شیائومی بزنید.

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022

اگر برای بازی کردن قصد خرید گوشی را دارید، لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی و همچنین بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ برای شما مناسب است. به‌طورکلی، ممکن است برخی از افراد بخواهند تمام گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت را بشناسند. بدین منظور، این افراد می‌توانند فهرست بهترین گوشی‌های گیمینگ میان‌رده و ارزان قیمت را مشاهده و یکی از آن‌ها را انتخاب نمایند.

اگر به دنبال گوشی‌های هوشمند اندرویدی هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشند، می‌توانید یکی از گوشی‌های ZTE و یا Nubia را انتخاب کنید. ازآنجاکه این دو شرکت گوشی‌های بسیار متنوعی را روانه بازار کرده‌اند، ممکن شما را دچار سردرگمی کنند و ندانید که کدام یک از گوشی‌ها را انتخاب نمایید. ما برای این‌که در این انتخاب به شما کمک کنیم، برخی از بهترین گوشی های ZTE 2022 را در اینجا ارائه خواهیم کرد. پس بادقت این مطلب را مطالعه کرده و بنا بر سلیقه و نیاز خود، یکی از گوشی‌های زیر را انتخاب نمایید.

ZTE Axon 20 5G

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022

  • نمایشگر: 6.92 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 765G
  • رم: 6 / 8 گیگابایت
  • باتری: 4220 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول چهارگانه (64 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسل) دوربین سلفی 32 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128/ 256 گیگابایت

گوشی اکسون 20 زد تی ای (ZTE Axon 20 5G) یکی از بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 به شمار می‌رود که قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی از سال 2020 که در بازار عرضه شد، توجه بسیاری از افراد و مشتریان را به سمت خود جلب کرد. این گوشی میان‌رده با صفحه‌نمایش 6.92 اینچی و Full HD، به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر با رزولوشن 1080 × 2460 مشاهده کنید.

این گوشی دارای چهار دوربین در پشت بوده که با استفاده از آن‌ها، شما می‌توانید عکس‌های جذابی بگیرید. با تراشه اسنپدراگون 765G، سرعت خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آن‌ها می‌توانند از قابلیت‌های زیادی برخوردار شوند. باتری 4220 میلی‌آمپری این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که تا ساعت‌ها بدون نیاز به شارژ کردن گوشی، از آن استفاده کنید.

علاوه بر موارد ذکرشده، خوب است بدانید که سیستم‌عامل این تلفن همراه اندروید 10 بوده و شما می‌توانید از فضای ذخیره بالای آن لذت ببرید. اگر گوشی اکسون 20 با رم 6 را انتخاب کنید، فضای ذخیره آن 128 گیگابایت و اگر هم رم 8 را بخرید، فضای ذخیره آن 256 گیگابایت خواهد بود. اگر نیاز به فضای ذخیره بیشتری هم دارید، می‌توانید از کارت حافظه استفاده کرده و فایل‌های بیشتری در گوشی خود نگهداری کنید.

ZTE Axon 11

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022

  • نمایشگر: 6.47 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 765G
  • رم: 6 / 8 گیگابایت
  • باتری: 4000 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول چهارگانه (64 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسل) دوربین سلفی 20 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128/ 256 گیگابایت

گوشی اکسون 11 (ZTE Axon 11) هم یکی دیگر از بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 است که می‌توانید آن را خریداری کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این  دستگاه یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی شناخته می‌شود که توسط برند ZTE عرضه شده است. این دستگاه با نمایشگر 6.47 اینچی و رزولوشن 1080 × 2340، به شما تصاویر و ویدئوها را با کیفیت بسیار خوبی نشان می‌دهد. باتری این دستگاه با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ارائه می‌شود که از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز بهره می‌برد.

اکسون 11 از برند ZTE دارای چهار دوربین پشت و یک دوربین جلو با کیفیت 20 مگاپیکسل است و شما می‌توانید برای ثبت خاطرات خود، از آن استفاده کنید. این دستگاه با رم 6 و حداکثر 8 گیگابایت، فضای ذخیره 128 و 256 گیگابایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه، می‌توان به حسگر اثر انگشت در پایین نمایشگر آن اشاره کرد. به‌طورکلی، اکسون 11 را می‌توان یکی از بهترین گوشی های ZTE 2022 به شمار آورد.

ZTE Blade X1 5G

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022

  • نمایشگر: 6.5 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 765G
  • رم: 6 گیگابایت
  • باتری: 4000 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول چهارگانه (48 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسل) دوربین سلفی 16 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت

اگر می‌خواهید یک گوشی 5G با قیمت مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، گوشی بلید X1 زد تی ای 5G (ZTE Blade X1 5G) می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این گوشی با نمایشگر 6.5 اینچی، رزولوشن 1080 × 2340 و نرخ نوسازی 60 هرتز را در اختیار شما قرار می‌دهد و به‌عنوان یکی از بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 شناخته می‌شود. همان طور که مشاهده می‌کنید، دوربین این گوشی نسبت به موارد قلبی، کمی ضعیف‌تر به نظر می‌رسد.

بااین‌حال، شما می‌توانید با استفاده از آن عکس‌های جذابی بگیرید. فضای ذخیره این دستگاه 128 گیگابایت بوده که تا 2 ترابایت هم امکان ارتقای آن وجود دارد. این دستگاه از سیستم‌عامل اندروید 10 پشتیبانی می‌کند. به‌جز این مورد، باتری آن هم از قابلیت شارژ سریع 18 وات بهره‌مند است. لازم به ذکر است که حسگر اثر انگشت این دستگاه در پشت گوشی قرار دارد و کار کردن را تا حد زیادی تسهیل می‌بخشد. باتوجه‌به قابلیت‌های مذکور، ZTE Blade X1 5G را می‌توان یکی از جدیدترین گوشی های زد تی ای دانست.

ZTE Blade A7 Prime

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022

  • نمایشگر: 6.09 اینچ
  • تراشه: هلیو A22
  • رم: 3 گیگابایت
  • باتری: 3200 میلی‌آمپر
  • دوربین: 16 مگاپیکسل/ دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت

گوشی بلید A7 پرایم زد تی ای از نظر قیمت، یکی از بهترین گوشی های ZTE 2022 محسوب می‌شود که نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه، می‌توان به نمایشگر 6.09 اینچی آن با رزولوشن 1560 × 720 پیکسل اشاره کرد. ازآنجاکه رم این دستگاه 3 بوده و کمتر از سایر دستگاه‌های فوق‌الذکر است، عملکرد آن هم کمی ضعیف‌تر از سایر موارد بالا به نظر می‌رسد. بااین‌وجود، می‌توان آن را جزو بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 برشمرد.

لازم به ذکر است که این گوشی همراه از سیستم‌عامل اندروید 9 پشتیبانی می‌کند و همچنین دوربین پشت آن 16 و دوربین جلو هم 5 مگاپیکسل است. این یکی از نقطه‌ضعف‌های این دستگاه در نظر گرفته می‌شود و اگر شما به کیفیت دوربین خود اهمیت می‌دهید، خرید یکی از بهترین گوشی‌های 2022 از نظر دوربین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

باتری این محصول هم 3200 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و کمی پایین‌تر از گوشی‌های دیگر این برند است. بااین‌حال، شما می‌توانید به حسگر اثر انگشتی که در پشت این گوشی قرار دارد، به گوشی بلید A7 پرایم جذب شوید. همچنین شما می‌توانید کارت حافظه هم به آن اضافه کرده و فضای ذخیره آن را تا یک ترا اضافه کنید.

ZTE Blade A3 Prime

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022

  • نمایشگر: 5.45 اینچ
  • تراشه: هلیو A22
  • رم: 2 گیگابایت
  • باتری: 2660 میلی‌آمپر
  • دوربین: 8 مگاپیکسل/ دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت

یکی دیگر از جدیدترین گوشی های زد تی ای که قیمت بسیار مناسبی دارد، گوشی بلید A3 ZTE پرایم است که برای استفاده روزمره، کاملاً خوب به نظر می‌رسد. این گوشی یا نمایشگر 5.45 اینچ و رزولوشن 720 پیکسلی، به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی از آن استفاده کنید. علاوه بر این، فضای ذخیره آن 32 گیگابایت بوده که شما می‌توانید با استفاده از افزودن کارت حافظه، فضای ذخیره آن را بیشتر از 2 ترابایت افزایش دهید. سیستم‌عامل این گوشی همراه، اندروید 10 است.

با این‌که این دستگاه یکی از بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 به شمار می‌رود، اما چندان عالی هم نیست. برای مثال، دوربین آن تنها 8 مگاپیکسل است و شما نمی‌توانید با استفاده از آن، عکس‌های حرفه‌ای بگیرید. همچنین باتری آن هم 2660 میلی‌آمپر ظرفیت دارد که نسبت به سایر موارد ذکرشده در این لیست، کمی پایی است. همچنین رم گوشی بلید A3 زد تی ای پرایم 2 گیگابایت بوده و نمی‌تواند برنامه‌های سنگین را تحمل کند. بااین‌حال، هرکسی می‌تواند با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای آن را خریداری کند.

Nubia Z20

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022

  • نمایشگر: 6.42 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 855G
  • رم: 6/ 8 گیگابایت
  • باتری: 4000 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول سه‌گانه (48 + 8 + 16 مگاپیکسل)
  • حافظه داخلی: 128/ 512 گیگابایت

نوبیا 720 (Nubia Z20) هم یکی دیگر از بهترین گوشی های ZTE 2022 به شمار می‌رود که قابلیت‌های بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موضوع تا حدی است که نوبیا 720 را می‌توان به‌عنوان پرچمدار این برند برشمرد. مهم‌ترین چیزی که این گوشی را از سایر دستگاه‌های همراه متمایز می‌کند، نمایشگر دوگانه آن است. در بخش جلویی این تلفن همراه، یک نمایشگر 6.42 اینچی و در بخش پشتی آن هم 5.1 اینچی تعبیه شده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه، می‌توان به دوربین فوق‌العاده 48 مگاپیکسلی آن اشاره کرد که قابلیت زوم سه برابر دارد و به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های جذابی بگیرید. علاوه بر این، باتری این گوشی از ظرفیت 4000 میلی‌آمپری برخوردار است و شما می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید. ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که نوبیا 720 را یکی از بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 کرده است. این تلفن همراه، از سیستم‌عامل اندروید 9 پشتیبانی می‌کند و تراشه آن موجب افزایش عملکرد آن شده است.

نوبیا ردمجیک 5 اس (Nubia RedMagic 5S)

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022

  • نمایشگر: 6.65 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 865G
  • رم: 8/ 12/ 16 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول سه‌گانه (64 + 8 + 2 مگاپیکسل) / دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128/ 256 گیگابایت

نوبیا رد مجیک 5 اس (Nubia RedMagic 5S) با قابلیت‌های فراوانی که دارد، یکی از بهترین گوشی های ZTE 2022 به شمار می‌رود که طرفداران زیادی را از آن خود کرده است. اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید و به دنبال یک گوشی خوب و باکیفیت می‌گردید، این دستگاه می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای برای شما باشد. نمایشگر این دستگاه 6.65 اینچ با نرخ نوسازی 144 هرتز است و با رم 8، 12 و 16 گیگابایتی، بهترین عملکرد و سرعت را در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین دلیل هم برای گیمینگ بسیار مناسب بوده و می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2022 دانست.

علاوه بر موارد ذکرشده، باتری این دستگاه بسیار قوی بوده و 4500 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. ازاین‌رو، شما می‌توانید تا ساعت‌ها با این گوشی بازی کرده و نگران تمام شدن شارژ آن هم نباشید. همچنین نکته دیگری که موجب افزایش جذابیت نوبیا رد مجیک 5 اس شده، قابلیت فست‌شارژ (شارژ سریع) آن است. با استفاده از این قابلیت، گوشی شما در مدت‌زمان تنها 40 دقیقه، تا 100 درصد شارژ خواهد شد. به دلیل تمام قابلیت‌های فوق‌الذکر و سایر مشخصات این دستگاه، یکی از بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 شناخته می‌شود.

نوبیا رد مجیک 5G (Nubia RedMagic 5G)

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022

  • نمایشگر: 6.65 اینچ
  • تراشه: اسنپدراگون 865G
  • رم: 8/ 12/ 16 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر
  • دوربین: ماژول سه‌گانه (64 + 8 + 2 مگاپیکسل) / دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 128/ 256 گیگابایت

گوشی نوبیا رد مجیک 5G (Nubia RedMagic 5G) یکی دیگر از جدیدترین گوشی های زد تی ای بوده که ویژگی‌های آن دقیقاً مشابه تلفن نوبیا رد مجیک 5 اس است. حتی نمایشگر این دستگاه هم مشابه مورد قبل و به‌اندازه 6.65 اینچ است. این تلفن همراه از قابلیت سیستم خنک‌کننده بهره می‌برد که موجب می‌شود حین استفاده طولانی‌مدت، گوشی شما داغ نشود. سیستم‌عامل این دستگاه، اندروید 10 بوده و قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با این‌که این دستگاه ویژگی‌های زیادی دارد، طبیعتاً قیمت آن هم بیشتر از سایر موارد ذکرشده در این لیست است. بااین‌حال، می‌توانید مطمئن باشید که تمام ویژگی‌های موردنیاز برای یک گوشی جذاب و منحصربه‌فرد را دریافت خواهید کرد. این دستگاه دارای یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر است که کار کردن با آن را آسان می‌کند. همانند گوشی قبل، این دستگاه از قابلیت فست‌شارژ بهره برده و در مدت 40 دقیقه، می‌تواند کاملاً شارژ شود.

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022

کلام آخر

بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 شامل موارد متنوعی می‌شوند که قابلیت‌های زیادی دارند. همان طور که مشاهده کردید، برند ZTE و نوبیا گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده‌ای در بازار عرضه می‌کنند. اما کدام یک از گوشی‌ها برای شما مناسب هستند؟ برای پاسخ به این سؤال، در ابتدا مقاله بالا را مطالعه کرده و سپس بهترین گوشی هوشمند را انتخاب نمایید. در این نوشتار، ما برخی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی‌های برند ZTE به همره قابلیت‌های آن‌ها را برای شما عزیزان شرح دادیم.

سؤالات متداول

بهترین گوشی برند ZTE کدام است؟

به‌طورکلی، گوشی نوبیا 720 از همه نظر عالی بوده و شما می‌توانید برای استفاده روزمره از آن استفاده کنید.

کدام گوشی ZTE قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد؟

اغلب گوشی‌های این برند، قیمت خوبی دارند؛ اما قیمت گوشی‌های بلید X1 زد تی ای 5G و همچنین بلید A7 پرایم و حتی بلید A3 بسیار مقرون‌به‌صرفه است و هرکسی می‌تواند آن‌ها را خریداری نماید.

بهترین گوشی ZTE برای گیمینگ کدام است؟

گوشی‌های نوبیا رد مجیک 5G و نوبیا رد مجیک 5S به دلیل قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارند، برای گیمینگ انتخاب بسیار خوبی به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید:

منبع: xda-developers

نظر شما درباره بهترین گوشی های زد تی ای (ZTE) در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر