;
coinex

مشخصات دوربین وان پلاس 10T منتشر شد [+نمونه تصاویر]

جزئیات و مشخصات دوربین وان پلاس 10T قبل از عرضه جهانی، در پستی که توسط کمپانی وان پلاس منتشر شده، در اختیار کاربران قرار گرفته است.

انتظار می‌رود وان پلاس گوشی هوشمند بعدی خود یعنی OnePlus 10T را در تاریخ 3 آگوست عرضه کند، اما به نظر می‌رسد که این شرکت نمی‌تواند بیشتر از این منتظر بماند و در یک پست از تنظیمات دوربین گوشی وان پلاس 10T خود پرده برداری کرده است. این شرکت چند نمونه از تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی را نیز با کاربران به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

مشخصات دوربین وان پلاس 10T

همان طور که قبلا شرکت وان پلاس اعلام کرده بود، گوشی وان پلاس10T به دلیل اینکه پرچمدار این شرکت نیست، دوربین Hasselblad نخواهد داشت. در واقع این جایگاه متعلق به OnePlus 10 Pro است. هدف از تولید وان پلاس 10T این است که یک محصول همه جانبه با قیمت مقرون به صرفه در دسترس کاربران قرار گیرد.

مشخصات دوربین وان پلاس 10T منتشر شد
نمونه تصویر ثبت شده با وان پلاس 10T

با این حال، بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، این گوشی از سیستم دوربین بسیار خوب و مناسبی برخوردار بوده و با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی سونی IMX766 عرضه خواهد شد. این دوربین دارای تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر است و می‌تواند تصاویری با عمق رنگ 10 بیتی ثبت کند.

دوربین اصلی این گوشی، یک دوربین فوق عریض با میدان دید 119 درجه به همراهی یک دوربین ماکرو اختصاصی همراه خواهد بود. اگر بخواهیم حدس بزنیم، احتمالا این موارد همان دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است که در مدل‌های قبلی وجود داشتند.

مشخصات دوربین وان پلاس 10T
نمونه تصویر ثبت شده با دوربین وان پلاس 10T

همچنین کمپانی وان پلاس برخی از ویژگی‌های دوربین وان پلاس 10T مانند Image Clarity Engine برای عکس برداری سریع‌تر، عکاسی در شب (Nightscape)، TurboRAW و HDR 5.0 را بهبود داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویژگی‌ها و مشخصات دوربین وان پلاس 10T چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر