;
coinex

ازدواج سروش صحت و ساناز طاری قربانی تجاوز جنسی [+عکس]

ازدواج سروش صحت و ساناز طاری قربانی تجاوز جنسی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فیلم و عکس های منتشر شده از ازدواج سروش صحت و ساناز طاری بازیگر قربانی تجاوز در سینما به یکی از موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل شده است.  ساناز طاری بازیگر دهه هفتادی سینما و تلویزیون ایران است که در سریال های پدر و شمعدونی و در فیلم سینمایی گشت ۲ ایفای نقش کرده است.

ازدواج سروش صحت و ساناز طاری قربانی تجاوز جنسی [+عکس]

ساناز طاری در اینستاگرامش با اشتراک گذاشتن عکس دو نفره خود با سروش صحت نوشت عزیزترینم تا ابد…

همین پست ایسنتاگرامی باعث شد تا شائبه ازدواج انها در فای مجازی منتشر شود. البته این دو نفر تا به حالا خبر ازدواج را تایید نکرده اند و ممکن است به دلیل رابطه دوستانه وهمکاری با یکدیگر چنین پستی را به اشتراک گذاشته است.

این عکس را در زیر تماشا کنید:

ازدواج سروش صحت و ساناز طاری قربانی تجاوز جنسی [+عکس]

خبر ازدواج او با سروش صحت شایعه است. خانم ساناز طاری خبر ازدواج با سروش صحت را تکذیب و از رسانه های منتشر کنند این خبر شکایت کرده است.

طاری در گفتگویی اظهار کرد که روز آخر بستن قرارداد کاری وقتی برگه قرارداد را دستش دادند فرد مورد نظر علنا خواست او را خفت کند و فقط خدا را شکر کرد که توانست در آن لحظه پیشنهاد شیطانی تهیه کننده و کارگردان ، قدرتی پیدا کند که از آنجا فرار کند. این بازیگر از شدت ترس حتی کیفش را در محل جا گذاشت و مدام از پشت سر توهین های این مرد شیطان صفت را نسبت به خودش می شنید.

ازدواج سروش صحت و ساناز طاری قربانی تجاوز جنسی [+عکس]

خبر ازدواج انها در حالی که در فضای منتشر شده که سروش صحت در سال 1380 ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر به نام سوررنا میباشد.

ازدواج سروش صحت و ساناز طاری قربانی تجاوز جنسی [+عکس]

ساناز طاری متولد 15 اردیبهشت 1373 در تهران، بازیگر است. دانشجوی فوق لیسانس بازیگری در دانشکده هنر و معماری آزاد است، از دوران کودکی بازیگری رو شروع کرد و حالا در پی شهرت هنری است. سروش صحت (زادهٔ ۸ آذر ۱۳۴۴) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان اهل ایران است. او در سال ۱۳۹۸ برندهٔ سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی برای فیلم جهان با من برقص در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد.

مطالب بیشتر:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر