;
coinex

رابطه جنسی ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل منجر به جدایی این زوج شد!

گزارش جدید وال استریت ژورنال از رابطه جنسی ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل خبر داد و به نظر می‌رسد این خیانت علت طلاق این زوج بوده است.

با توجه به گزارش منتشر شده در وال استریت ژورنال، ایلان ماسک و سرگی برین، یکی از بنیان گذاران گوگل دوستان صمیمی یکدیگر بوده‌اند اما ماسک با داشتن رابطه جنسی با همسر برین، نیکول شاناهان، به دوست خود خیانت کرده و موجب طلاق این زوج شده است.

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی پدر ایلان ماسک و دخترخوانده‌ خود

رابطه جنسی ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل

سرگی برین و ایلان ماسک برای مدت زیادی با یکدیگر دوست بوده‌اند و حتی وقتی ماسک هنوز به ثروتمندترین مرد جهان تبدیل نشده بود، در خانه برین در سیلیکون ولی زندگی می‌کرده است. با این حال، با وجود این خیانت بزرگ، دیگر جایی برای دوستی باقی نمی‌ماند.

در ژوئیه امسال، سرگی برین دادخواست طلاق خود از همسرش، شاناهان را به دادگاه تقدیم کرد و دلیل طلاق خود را اختلاف‌های حل‌نشدنی اعلام کرده بود. اما طبق آنچه در گزارش وال استریت ژورنال ذکر شده، برین چندهفته بعد از باخبر شدن از این رابطه، درخواست طلاق داده است.

رابطه جنسی ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل

البته لازم به ذکر است که رابطه بین ماسک و  شاناهان در اوایل دسامبر رخ داده و در آن زمان، برین و همسرش از یکدیگر جدا شده بودند ولی هنوز رسما طلاق نگرفته و باهم در یک خانه زندگی می‌کردند. در دادخواست طلاق نیز تاریخ جدایی 15 دسامبر 2021 ثبت شده است.

پس از انتشار این گزارش، وال استریت ژورنال سعی نموده با ایلان ماسک، سرگی برین و نیکول شاناهان ارتباط بگیرد ولی هیچ کدام از آنها واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده‌اند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منبع: wsj

نظر شما در خصوص رابطه جنسی ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ای بابا ایلان ماسک هم بر طبل اهنگ رابطه جنسی زد بازم که !!!!!!

    پاسخ

    این چرا داره همه رو مینماید

    پاسخ