;
coinex

بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا

بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا ؛ اگر اهل سفر به شهرهای ایران هستید، حتما می‌دانید که سفر به مشهد حال‌وهوای دیگری دارد.

شما در مشهد هم به زیارت می‎روید و هم سیاحت می‌کنید و از کلی جاهای تفریحی شهر دیدن می‌کنید. مشهد با جاذبه‌های گردشگری متفاوت و متنوع، یکی از شهرهای برتر برای یک مسافرت عالی در همه‌ی فصل‌های سال است. اما اگر قصد دارید که برای زیارت به مشهد بروید، بهتر است در یک هتل خیابان امام رضا اقامت کنید زیرا این خیابان منتهی به حرم است و شما برای رفتن به زیارت مسیر بسیار کوتاهی را طی می‌کنید. با خواندن این مطلب با بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا آشنا شوید.

هتل قصر بین‌المللی، قصری با پنج ستاره

هتل قصر بین المللی مشهد یکی از هتل‌های بزرگ در خیابان امام رضا است که مساحتی در حدود 20000 متر  مربع دارد. این هتل دارای 11 طبقه و 310 واحد اقامتی اعم از اتاق، سوئیت و هتل آپارتمان است و در سال 1367 افتتاح شده است. قرار داشتن هتل قصر مشهد در خیابان امام رضا سبب شده که علاوه بر نزدیکی به حرم، به مرکز شهر و مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی داشته باشد. این هتل با طراحی مجلل و دکوراسیون داخلی بی‌نظیر اتاق‌ها به همراه رستوران‌های عالی، یک اقامتگاه عالی و دلنشین برای مسافرین خوش سلیقه است.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا 14 و 16

هتل درویشی یک هتل مجلل است

هتل مجلل درویشی یکی از هتل‌‌های واقع در خیابان امام رضا است که شما با اقامت در آن، در یک مسیر مستقیم  به حرم می‌رسید. هتل مجلل درویشی یک مکان لوکس و فوق‌العاده با طراحی داخلی و دکوراسیون بی‌نظیر است. این هتل که بزرگ‌ترین هتل شهر مشهد نیز هست در یک ساختمان 25 طبقه بنا شده و دارای 223 واحد اقامتی است. این هتل مجلل تنها هتلی در شهر مشهد است که لابی آن در فضای باز قرار دارد و در حقیقت یک هتل اتریوم است که شما می‌توانید از لابی تمام اتاق‌های آن را مشاهده کنید. هتل مجلل درویشی دارای چندین رستوران‌ و یک روف گاردن با باغی باصفا به همراه باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اسپا و استخر و بازارچه‌ای برای خرید سوغاتی‌ است. این هتل دارای ترانسفر رایگان برای فرودگاه است. پنجره‌های‌ اتاق‌های طبقات بالای هتل، چشم‌اندازی به گنبد طلای حرم مطهر امام رضا دارند.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

هتل مشهد به کجاها نزدیک  است؟

یکی دیگر از هتل‌های واقع در خیابان امام رضا، هتل مشهد است. این هتل شیک و لوکس که دارای چهار ستاره ‌است، تنها ۱۰ دقیقه پیاده با حرم فاصله دارد. هتل مشهد همچنین در نزدیکی مسجد گوهرشاد قرار گرفته و آرامگاه نادرشاه در ۲ کیلومتری این هتل است. فضای صمیمانه‌ی هتل مشهد با  امکانات مناسب در اتاق‌ها نظیر تلویزیون صفحه‌ تخت، یخچال، بخش نشیمن و وای فای رایگان، اینجا را به یک مکان محبوب اقامتی در نزدیکی حرم تبدیل کرده است. واحدهای اقامتی هتل مشهد به صورت اتاق، سوئیت‌ و هتل آپارتمان ارائه می‌شود که سوئیت‌ها دارای یک اتاق نشیمن جداگانه بوده و هتل آپارتمان‌ها نیز دارای آشپزخانه‌های کوچکی هستند. هتل مشهد دارای یک رستوران بوفه‌ای، کافی‌شاپ، خدمات ماساژ و مرکز تناسب اندام، به همراه یک حیاط مبله‌ی دنج است. در صورتی که دوست دارید در این هتل اقامت داشته باشید، از فلایتیو کمک بگیرید.

آدرس: ابتدای خیابان امام رضا، بین امام رضا 1 و 3.

بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا

هتل قصر طلایی، نزدیک حرم

هتل قصر طلایی مشهد یکی از هتل‌های پنج ستاره است که در نزدیکی حرم و در خیابان امام رضا واقع شده است. هتل قصر طلایی با 16 طبقه، چشم‌انداز زیبایی از شهر مشهد و همچنین صحن حرم دارد و خوب است که هنگام انتخاب اتاق‌های آن، به این موضوع توجه کنید که از کدام اتاق‌ها می‌توان حرم را دید. هتل دارای 358 واحد اقامتی اعم از اتاق، سوئیت و آپارتمان‌ است و دارای چندین رستوران‌ و کافی‌شاپ‌، سالن بدنسازی، استخر، ماساژ، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و امکانات تفریحی زیادی است. اگر بخواهید از هتل قصر طلایی تا حرم پیاده‌روی کنید باید حدود 20 دقیقه راه بروید و با ماشین کمتر از 5 دقیقه در راه هستید. مسجد گوهرشاد، بازار رضا، موزه‌ی آستان قدس رضوی و مراکز خرید به هتل نزدیک هستند.

آدرس: خیابان امام رضا، میدان بسیج، بین امام رضا 34 و 36.

هتل الماس ۲، پنج ستاره است

هتل لوکس الماس ۲، یکی از هتل‌های دیگر در خیابان امام رضا است و یکی از جدیدترین و تازه‌سازترین هتل‌های این محدوده به شمار می‌آید.ید@ هتل الماس 2 در سال 1395 در 25 طبقه افتتاح شده است و دارای 218 اتاق بوده و نوع طراحی داخلی و معماری هتل الماس 2 بسیار منحصر به فرد است. تزئین اتاق‌های این هتل در سبک‌های مختلف ایرانی، مصری، عربی و آفریقایی انجام شده و نمادهایی از روسیه، ترکیه، روم باستان، آفریقا، کشورهای عربی، ایران باستان و ایران معاصر را در خود دارد. یکی از اتاق هتل الماس 2، اتاق آینه‌ نام دارد که همانند الماسی در این هتل است و شبیه به قصرهای ایرانی طراحی شده است.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا 20.

هتل الماس 1 چند ستاره دارد؟

هتل الماس 1 دارای چهار ستاره‌ است و یکی از هتل‌های خیابان امام رضا است که به حرم بسیار نزدیک است. این هتل در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده و ۲ بلوک ۵ طبقه و ۷ طبقه دارد که در همسایگی هم قرار دارند. در این هتل ۱۶۳ اتاق و واحد اقامتی، پذیرای مهمان و زائرین است. هتل الماس 1 علاوه بر نزدیک بودن به حرم، امکان دسترسی آسان به بازارهای قدیمی و سنتی مشهد دارد. یکی دیگر از امتیازات هتل الماس 1، ترانسفر فرودگاهی است. هتل الماس1 دارای رستوران، سالن اجتماعات، پارکینگ، تلویزیون صندوق امانات داخل اتاق و بسیاری امکانات و خدمات دیگر نیز هست.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا 4 و 6.

هتل جواد نبش امام رضا 3

هتل لوکس جواد یک هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم امام رضا است که تنها 5 دقیقه پیاده با حرم فاصله دارد. هتل جواد در سال ۱۳۹۱، در ۸ طبقه افتتاح شده و دارای 105 واحد اقامتی است. این هتل در جایی قرار دارد که علاوه بر نزدیکی به بارگاه امام رضا، به سایر مکان‌های دیدنی شهر مشهد نیز دسترسی آسانی دارد. فاصله‌ی هتل جواد تا فرودگاه، راه‌آهن، بازارهای معروف و آرامگاه نادرشاه افشار زیاد نیست و مسیر رسیدن به این اماکن سرراست است. هتل جواد دارای مجموعه‌ی ورزشی، رستورانی با غذاهای خوشمزه، لابی بزرگ و شیک، پارکینگ، فروشگاه برای خرید سوغاتی، کافی شاپ، سونا و جکوزی نیز هست. گنبد طلا از پنجره‌ی اتاق‌های هتل قابل مشاهده است.

آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا 3

بهترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا

هتل اترک در میدان بیت‌المقدس است

هتل اترک یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های واقع در خیابان امام رضا است که نزدیک به 45 سال از عمر آن می‌گذرد. این هتل قدیمی و لوکس، در ساختمانی ۱۰ طبقه ساخته شده ۱۶۳ اتاق و واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد. هتل اترک دارای یک رستوران جذاب با غذاهای خوشمزه روی پشت بام دارد و یک رستوران دیگر با معماری سنتی نیز در این هتل وجود دارد. هتل اترک دارای کافی شاپ، باشگاه ورزشی و تلویزیون در درون اتاق به همراه فروشگاهی برای خرید سوغاتی و پارکینگ نیز دارد.

آدرس: خیابان امام رضا، میدان بیت‌المقدس

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر