;
coinex

مهندس بریتانیایی برای بازیابی 7500 بیت کوین گمشده خود از سگ‌های رباتیک کمک می‌گیرد

آیا مهندس بریتانیایی که بیت کوین‌های خود را اشتباهاً دور انداخته بود را به یاد دارید؟ عملیات بازیابی 7500 بیت کوین گمشده با کمک سگ‌های رباتیک آغاز خواهد شد.

جیمز هاولز (James Howells)، مهندس بریتانیایی در سال 2013 به طور تصادفی، هارد دیسک خود که در آن حدود 7500 بیت کوین موجود بود را دور انداخت. او همچنان نسبت به بازیابی 7500 بیت کوین گمشده خود ناامید نشده است.

بیشتر بخوانید:‌ آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

تلاش سگ‌های رباتیک برای بازیابی 7500 بیت کوین گمشده

جیمز هاولز در مصاحبه اخیر خود با بیزینس اینسایدر (Business Insider)، از برنامه‌هایش برای بازیابی بیت کوین‌های از دست رفته سخن گفت. در این عملیات دو سگ رباتیک ساخته شده توسط شرکت آمریکایی Boston Dynamics به جیمز هاولز کمک خواهند نمود. این دو ربات وظیفه اسکن محل دفن زباله در شهر نیوپورت بریتانیا را بر عهده خواهند داشت. این سگ‌ها همچنین به دوربین‌های مدار بسته 24 ساعته نیز مجهز شده‌اند.

اولین پذیرنده بیت کوین در سال 2009، موفق به اخذ 11 میلیون دلار سرمایه از دو سرمایه‌گذار اروپایی شده است. هاولز برای شروع فعالیت جستجوی خود و حفاری محل دفن زباله‌ها می‌بایست در ابتدا از شورای شهر مجوز بگیرد. در صورتی که مقامات محلی تصمیم بگیرند که ثروت بیت کوین این مرد را زیر انبوهی از زباله‌ها دفن کنند، او در آخرین اقدام خود به دادگاه مراجعه خواهد کرد.

مهندس بریتانیایی برای بازیابی 7500 بیت کوین گمشده خود از سگ‌های رباتیک کمک می‌گیرد

حتی اگر هاولز بتواند هارد دیسک خود را میان زباله‌ها پیدا کند، همچنان هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت که دارایی‌های BTC او قابل بازیابی باشند. بازیابی 7500 بیت کوین گمشده هاولز تنها در صورتی موفقیت‌ آمیز خواهد بود که دیسک دایره‌ای که داده‌ها بر روی آن ذخیره شده است، دچار آسیب نشده باشد. در صورتی که این قطعه به شدت آسیب دیده باشد، شانس کمی برای بازیابی دارایی‌های BTC ذخیره شده بر روی هارد دیسک وجود خواهد داشت.

جیمز هاولز علی‌رغم از دست دادن بخش زیادی از سرمایه خود، خشمگین نشده است. او به Business Insider گفت که برای امرار معاش به معامله‌گری ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازیابی 7500 بیت کوین گمشده جیمز هاولز چیست؟ آیا وی بار دیگر به دارایی‌های خود دسترسی پیدا خواهد کرد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر