;
coinex

رکورد جدید ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت کوین!

با رسیدن قیمت BTC به بالاترین سقف تاریخی، ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت کوین به طرز چشمگیری افزایش یافت. این موضوع منجر به رشد پذیرش رمزارزها خواهد شد.

رشد مداوم شبکه لایتنینگ بیت کوین به شتاب خود ادامه می‌دهد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بازار رمزارزها همچنان در خواب زمستانی قرار دارد. طبق داده‌های پلتفرم Glassnode در 22 جولای، ظرفیت کل شبکه لایتنینگ در کانال‌های عمومی به 4290 بیت کوین رسیده است. این میزان پس از رکورد قیمتی بیت کوین (BTC) در نوامبر سال گذشته شاهد رشد 34.6 درصدی یا به عبارت دیگر افزایش 1102 بیت کوینی بود.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

رشد شدید ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت کوین

رشد ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت کوین اعتمادپذیری و کاربرد شبکه BTC را افزایش خواهد داد. این اتفاق همچنین منجر به بلوغ شبکه نیز خواهد شد. شبکه لاتینینگ، یک راه‌حل مقیاس پذیر لایه 2 است که به منظور افزایش سرعت و کاهش قیمت تراکنش‌های BTC طراحی شده است. اتفاقاتی نظیر پذیرش بیت کوین در السالوادور به پیشرفت شبکه BTC کمک شایانی کرده است. این خبر یک نمونه از استفاده کاربردی از بزرگترین رمزارز بازار را به کاربران نشان داد.

رکورد جدید ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت کوین!

افزایش ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت کوین همچنین منجر به افزایش موارد کاربردی روزانه این رمزارز، نظیر پرداخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خواهد شد. هر چه شرکت‌های بیشتری بیت کوین را به عنوان روش پرداختی خود بپذیرند، شبکه لایتنینگ این رمزارز محبوب‌تر خواهد شد. انتظار می‌رود پیشرفت‌های بالقوه بیت کوین را به جریان اصلی هدایت کند، زیرا این رمزارز به فعالیت خود به عنوان یک منبع ذخیره ارزش ادامه می‌دهد.

طبق آخرین مطالعات بانک فدرال رزرو کلیولند، تأثیرات شبکه لایتنینگ در چند ماه اخیر بسیار برجسته‌تر از پیش شده است. مقامات FED در این راستا افزودند:

ما ارتباط قابل توجهی میان پذیرش شبکه لایتنینگ بیت کوین و کاهش تراکم بلاک چین پیدا کردیم. این ارتباطات نشان می‌دهد که لایتنینگ به بهبود کارایی بیت کوین به عنوان وسیله پرداخت کمک شایانی نموده است. این بهبود را نمی‌توان با عوامل دیگر نظیر تغییرات در تقاضا یا پذیرش SegWit توجیه کرد.

تغییرات ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت کوین علی‌رغم وضعیت نامناسب قیمت BTC، حاکی از تداوم رشد و توسعه ارزهای دیجیتال است. قابل توجه است که از زمان آخرین رکورد قیمتی، طلای دیجیتال بیش از 70 درصد اصلاح را تجربه نموده است. بیت کوین در حال حاضر تلاش می‌کند تا ناحیه 20 هزار دلاری که حمایت بسیار مهمی تلقی می‌شود را حفظ کند.

بیت کوین در حرکت صعودی اخیر خود سود ناچیزی به سرمایه‌گذاران خود هدیه داده است. بزرگترین رمزارز بازار کریپتوکارنسی در 24 ساعت گذشته با رشد 1 درصدی به 23160 دلار رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رکورد جدید ظرفیت شبکه لایتنینگ بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر