;
coinex

تست هوش ؛ اگر ببر را در این تصویر پیدا کنید یک نابغه هستید

اگر ببر را در این تصویر پیدا کنید یک نابغه هستید. توهمات نوری تا حدی زیادی در آزمایش ظرفیت مغز و توانایی بینایی افراد کاربرد دارند. با این تست هوش در ادامه همراه باشید.

امروزه استفاده از انواع توهمات نوری برای آزمایش ظرفیت مغز و توانایی بینایی در سراسر فضای مجازی به چشم می‌خورد و هر روز سروکله یک مورد جدید پیدا می‌شود. در این بخش اما قصد داریم شما را با یک تست بینایی جذاب به چالش بکشیم.

بیشتر بخوانید:

تست هوش ؛ اگر ببر را در این تصویر پیدا کنید یک نابغه هستید

تصویری که در ادامه می‌بینید، یک توهم نوری جدید است که به خوبی بینایی فرد را به چالش می‌کشد. این تصویر اولین بار در توییتر منتشر شد و کاربری که آن را منتشر کرده بود نوشت:

آیا می‌توانید در این آزمون بینایی ببر پنهان را در میان گورخرها در عرض 10 ثانیه پیدا کنید؟

تست هوش ؛ اگر ببر را در این تصویر پیدا کنید یک نابغه هستید

حال ما از شما کاربران تکراتو می‌پرسیم، آیا می‌توانید ببر را در این تصویر پیدا کنید؟ در زمانی که به این تصویر نگا می‌کنیم گورخرها در حال فرار به نظر می‌رسند که در مورد مواجهه با یک ببر گرسنه عملکردی طبیعی است. معمولا حیوانات علف خوار به صورت گله ای سفر یا می‌چرند و همیشه یکجا هستند. به محض نزدیک شدن شکارچی، گله برای بقا می‌دود تا اینکه یکی از گله‌ به هر نحوی بیرون شود و بقیه توسط شکارچیان فرصت فرار پیدا کنند.

در تصویر زیر وضعیت مشابه است و برای حل این آزمون باید راه‌راه‌های ببر را از میان گورخرها سریعا تشخیص دهید. ببرها همچنین توانایی بالایی در استتار دارند و به همین دلیل ممکن است پیدا کردن ببر برایتان کار سختی باشد. در صورتی که بتوانید واقعا ببر را در 10 ثانیه پیدا کنید، کار تحسین برانگیزی انجام داده‌اید و وضعیت بینایی خیلی خوبی دارید. اما اگر هنوز موفق نشده‌اید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. بینندگان باید تصویر را از بالا به پایین نگاه کنند.
  2. سعی کنید به گوشه های تصویر نگاه کنید، مثلا سمت راست!
  3. ببر، ببر سفید هست.(رنگ پوست سفید دارد)

اگر هنوز ببر را پیدا نکرده‌اید پاسخ را در اینجا ببینید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    ۴۰

    پاسخ

    نزدیک به گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه سر به سمت بالا درحال پرش

    پاسخ

    در بالا و سمت راست و به طرف بالا در حرکت است

    پاسخ

    گوشه راست تصویر وسط ببر روی درختچه مانند مثل کاکتوس هست دیده میشه دمش مشخصه

    پاسخ