;
coinex

ممنوع الخروج شدن مدیران ترا توسط دادستان‌های کره جنوبی

وزارت دادگستری کره جنوبی، اخطاریه ممنوع الخروج شدن مدیران ترا را صادر نمود. طبق این اخطاریه، مدیر فعلی و مدیر سابق TerraForm Labs حق خروج از کشور را ندارند.

تیم تحقیقات جنایی کره جنوبی اخطاریه‌ ممنوع الخروج شدن مدیران ترا را صادر نموده است. این اخطاریه هم به مدیر فعلی این شرکت یعنی دانیل شین (Daniel Shin) و هم به دو کووان (Do Kwon)، مدیر سابق TerraForm Labs تعلق دارد. وزارت دادگستری کره جنوبی نیز درخواست دادستان‌ها برای تحقیقات بیشتر در مورد اتهامات کلاهبرداری علیه آزمایشگاه TerraForm و مدیران آن را تأیید کرده است.

بیشتر بخوانید: آینده شیبا اینو در سال 2022 چگونه است؟ 

ممنوع الخروج شدن مدیران ترا

طبق گزارش 27 جولای رسانه‌های خبری محلی، درخواست تیم تحقیقات مشترک جرایم مالی و اوراق بهادار ناحیه جنوبی سئول برای  “ممنوع‌الخروج شدن مدیران ترا” توسط دادستان‌های کره‌ جنوبی تأیید شده است. علاوه بر دو کوان و دانیل شین، کیم مو (Kim Mo)، معاون سابق رئیس جمهور نیز ممنوع‌الخروج شده است.

این اعلامیه به تیم تحقیقات جنایی کمک می‌کند تا به محض ورود دو کووان به سنگاپور، تحقیقات خود را در راستای اتهامات کلاهبرداری لونا و پولشویی توسط وی آغاز کنند. سایر مدیران TerraForm Labs نیز به دلیل سقوط ارز لونا کلاسیک (LUNAC) و استیبل کوین الگوریتمی ترا (UST) مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

ممنوع الخروج شدن مدیران ترا توسط دادستان‌های کره جنوبی

بسیاری از افراد اعتقاد دارند دو کوان بدون اطلاع‌رسانی به سرمایه‌گذاران در مورد ریسک‌های سرمایه‌گذاری به ارائه توکن ترا (LUNA) ادامه می‌دهد. وی همچنین به دلیل شکایت‌های صورت گرفته توسط سرمایه‌گذاران، می‌بایست در دادگاه حاضر شود.

دانیل شین در حال حاضر از دو کوان و تیم ترا فاصله گرفته و اطلاعیه‌ای در نرم‌افزار Chai خود منتشر کرده است. هفته گذشته، تیم تحقیقاتی برای جستجوی نشانه‌هایی برای پرونده سقوط Terra-LUNA به دفتر و خانه دانیل شین یورش بردند.

در این جستجو، سوابق تراکنش‌ها و اسناد مربوط به Terraform Labs یافت شد. این اسناد به صرافی های رمزنگاری شامل Upbit، Bithumb، Coinone، Korbit و Gopax مرتبط است.

سه دعوی حقوقی دسته جمعی توسط شرکت‌های مطرح  Scott+Scott Attorneys at Law LLP، The Rosen Law Firm، و Bragar Eagel & Squire بر علیه دو کوان، پروژه ترا و شرکت‌های وابسته تنظیم شده است.

FatMan، یکی از اعضای Terra روز گذشته در توییتر خود تأکید کرد که با همراهی نیک پترسون به پرونده شکایت Scott+Scott خواهد پیوست. آنها همچنین قصد دارند یک اقدام دسته جمعی دیگر علیه دو کوان به دلیل کلاهبرداری علیه هزاران سرمایه‌گذار ترتیب دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ممنوع الخروج شدن مدیران ترا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: coingape

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر