;
coinex

جدیدترین اخبار تکنولوژی

شایعه‌های منتشر شده که می‌گویند رویداد آنپکد سامسونگ قرار است در تاریخ 10 ژوئیه برابر با 20 تیر ماه 1403 برگزار شود. در این مراسم قرار است از گلکسی Z Flip6، Fold6 و گلکسی رینگ رونمایی شود.

در این مقاله مقایسه پوکو X6 با ردمی نوت 13 پرو را برای شما آماده کرده‌ایم؛ دو گوشی هم‌خانواده‌ای که با توجه به نزدیکی مشخصات و قیمت، به رقیب هم تبدیل شده‌اند.

شرکت HMD از سری گوشی‌های اچ ام دی پالس خود در اروپا رونمایی کرد. این سری شامل سه مدل پایه، پرو و پلاس می‌شود که دو مدل آن هم اکنون برای خرید در دسترس هستند.

کوالکام سال پرکاری پیش رو دارد؛ این تراشه ساز پس از معرفی ایکس این بار اسنپدراگون ایکس پلاس را آماده می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده نسخه جدید مقرون به صرفه‌تر و کمی ضعیف‌تر از Snapdragon X Elite است. انتظار می‌رود اواسط سال جاری برای تامین انرژی لپ تاپ های Windows-on-Arm دست به کار شوند.

با 6 میلیون تومان هم می‌توانید گوشی مناسبی را برای کارهای معمولی و حتی بازی کردن پیدا کنید. در این مقاله، بهترین گوشی تا 6 میلیون تومان از برندهای پرفروش ایران را معرفی می‌کنیم تا هنگام خرید، انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

شرکت ناتینگ قصد دارد به زودی امکان استفاده از ChatGPT را بر روی گوشی هوشمند ناتینگ فون 1 ارائه دهد. این اقدام به‌منظور ارتقاء تجربه کاربری و افزودن قابلیت‌های جدید به دستگاه انجام می‌شود.

در حالی که پس از چندین ماه بررسی هنوز وضعیت حقوق کانون بازنشستگان تامین اجتماعی نامشخص است نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی سه پیشنهاد جدید را مطرح کرده است.

صفحه 1 از 4849

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو