;
coinex

ازدواج دن بیلزریان ؛ همسر جنجالی پوکرباز و عیاش معروف با ببینید [تصاویر +18]

ازدواج دن بیلزریان در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ماجرای ازدواج دن بیلزریان و همسرش و احتمال سرکاری بودن این موضوع به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شده است. پرحاشیه ترین مرد جهان که به پادشاه اینستاگرام مشهور است؛ با انتشار تصویری از خود و همسرش از ازدواج خود با این دختر جوان خبر داد.

گمانه زنی ها درباره ازدواج دن بیلزریان پس از آن بالا گرفت که این سلبریتی پوکرباز با انتشار عکسی در کنار یکی از افرادی که با آنها رابطه دارد، سعی در القای فضای مجلس عروسی داشت. آیا دن بیلزریان از دختران جوان اطراف خود فاضله گرفته است و تصمیم گرفته ازدواج کند و از همه حواشی دور شده است و میخواهد زندگی سالمی داشته باشد؟

ازدواج دن بیلزریان ؛ همسر جنجالی پوکرباز معروف با ببینید [+عکس]

دن بیلزریان dan bilzerian یکی از خوشگذران ترین و در عین حال ثرومند ترین افراد در دنیاست که توانسته است به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کند. دن بیلزریان پیش تر نیز از این ترفند برای ترند شدن و تبلیغات قمار استفاده کرده بود و به همین دلیل کمتر کاربری خبر ازدواج او را باور می کند. او بعد از انتشار خبر ازدواجش در فضای مجازی جنجال زیادی به راه انداخت و بسیاری از کاربران به او پیام های تبریک ازسال کردند.

در سال های گذشته نیز اخباری از رابطه جدی دن بیلزریان با مدل آمریکایی سوفیا بوارلی Sofia Bevarly منتشر شده بود که هیچ گاه به ازدواج ختم نشد.  شهرت دن بیلزریان در شبکه های اجتماعی به علت زندگی مجللش است؛ او که پیش تر هنرپیشه سینما بوده اکنون پوکر بازی می کند و با تبلیغ قمار در فضای مجازی ثروت اندوزی می کند.

تصاویر ازدواج او را ببینید:

ازدواج دن بیلزریان ؛ همسر جنجالی پوکرباز معروف با ببینید [+عکس]

چندی پیش گزارش هایی افشاگرانه در خصوص ساختگی و نمایشی بودن همین زندگی مجلل او برای سوء استفاده تبلیغاتی از کاربران در رسانه های آمریکایی منتشر شده بود. ماجرای ازدواج دن بیلزریان که یکی از لقب هایش شاه دختر باز می باشد از این جهت جذاب است که او همیشه در میان دختران تصاویر و کلیپ های خود را در صفحات مجازی اش منتشر می کند و موضع گیری هایش در مورد رابطه با دختران و ازدواج کردن همیشه جنجالی بوده به همین دلیل ازدواج این فرد اگر شگفت انگیز نباشد حتما قابل توجه است.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر