;
coinex

بلیت های باشگاه لاتزیو در قالب NFT به فروش می‌رسد!

صرافی بایننس اعلام کرد که برای بازی‌های این فصل فوتبال سری آ و رقابت‌های اروپایی؛ بلیت های باشگاه لاتزیو در قالب NFT به فروش خواهند رسید.

بایننس ساعاتی پیش بیانیه‌ای منتشر کرد که بر اساس آن، این صرافی از باشگاه فوتبال لاتزیوی ایتالیا برای فروش بلیت ورزشگاه خانگی‌اش در قالب NFT حمایت خواهد کرد. با این اقدام طرفداران لاتزیو می‌توانند به سادگی بلیت مسابقات فوتبال باشگاهی این فصل تیم محبوب خود را در رقابت‌های سری آ و رقابت‌های اروپایی خانگی به شکل NFT تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: نقل و انتقالات فوتبالی با رمزارز انجام می‌شوند!

فروش بلیت های باشگاه لاتزیو در قالب NFT

این اقدام جدیدترین همکاری بین این صرافی رمزارزی با باشگاه لاتزیو است و بعد از راه‌اندازی توکن طرفداری این باشگاه و توافق بر سر اسپانسری لوگو این تیم در سال 2021، سومین همکاری بایننس و لاتزیو است. لاتزیو همچنین اولین باشگاه در رقابت‌های اروپایی است که بلیت‌های NFT را راه‌اندازی می‌کند.

بلیت های باشگاه لاتزیو در قالب NFT به فروش می‌رسد!

کاربران برای دریافت این بلیت‌ها بایستی ابتدا در بایننس حساب بسازند و هویت خود را تایید کنند. آن‌ها سپس می‌توانند یک بلیت عادی یا بلیت فصل لاتزیو را از طریق پلتفرم NFT بایننس خریداری کنند. کاربران با اینکار صاحب یک بلیت الکترونیک می‌شوند که نه‌تنها جایگزینی برای سیستم سنتی بلیت کاغذی است،‌ بلکه مزایای بسیار دیگری مانند تخفیف برای بلیت لیگ اروپا را نیز دارد.

بایننس مدعی است که دیجیتالی‌سازی بلیت‌های رقابت‌های فوتبال یکی از بهترین موارد کاربرد NFT بلاکچین است. این ایده، یکپارچه‌سازی داده‌ها و تغییر‌ناپذیری را بهینه می‌کند تا از عدم فروش بلیت در بازار سیاه، کرایه‌دادن بلیت‌ها و غیره اطمینان حاصل شود.

علاوه بر لاتزیو، بایننس در جایگاه اسپانسر رسمی تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه فوتبال پورتو اخیرا از همکاری خود با کریستیانو رونالدو نیز خبر داده و یک مجموعه NFT برای او عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره فروش بلیت های باشگاه لاتزیو در قالب NFT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار ارزهای دیجیتال را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر