;
coinex

نقل و انتقالات فوتبالی با رمزارز انجام می‌شوند!

همزمان با گسترش کاربردهای مختلف ارزهای دیجیتال در شاخه‌های گوناگون، یک باشگاه فوتبال اولین گام در نقل و انتقالات فوتبالی با رمزارز را برداشته است.

به گفته برخی منابع، انتقال هافبک باشگاه اتلتیکو بانفیلد، جولیانو گالوپو به باشگاه فوتبال سائوپائولو برزیل با پرداخت استیبل کوین USDC انجام شده است و بر این اساس بسته به نوسانات قیمت ارز آرژانتین، بین شش تا هشت میلیون ارزش دارد.

بیشتر بخوانید: عدم پخش بازی های جام جهانی از تلویزیون ؛ صداوسیما جام جهانی را پخش نمی‌کند؟

نقل و انتقالات فوتبالی با رمزارز

نقل و انتقالات فوتبالی با رمزارز انجام می‌شوند!

این انتقال با همکاری صرافی مکزیکی ارز دیجیتال یعنی Bitso و در شرایط سخت اقتصادی برای باشگاه‌های آرژانتینی انجام شده است که در نتیجه شکاف فزاینده بین پزو آرژانتین و دلار آمریکا، انعقاد قرارداد با بازیکنان تیم‌های بین‌المللی فوتبال کمی پیچیده‌تر از قبل شده است.

اقتصاد ناپایدار آرژانتین منجر به پذیرش چشمگیر ارزهای دیجتال به خصوص استیبل کوین‌ها شده است و این موضوع بعد از استعفای تکان‌دهنده وزیر اقتصاد آرژانتین در اوایل ماه جاری شدت گرفته است.

بر این اساس این اولین باری است که باشگاه‌های فوتبال از ارزهای دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت هزینه جابجایی بازیکنان استفاده می‌کنند. به گزارش بلومبرگ، بانک مرکزی آرژانتین تصریح کرده که انتقال گالوپو همچنان مشمول مقرراتی خواهد بود و باشگاه بانفیلد بایستی USDC خود را با استفاده از بازار رسمی مبادلات به پزو بدل کند تا قابل استفاده باشد.

جدیدترین مطالعات حاکی از این است که پتانسیل اکوسیستم رمزنگاری در تعریف مجدد جریان‌های درآمد و تعامل طرفداران در دنیای ورزش، بسیار گسترده است. از خرید بلیط تا نقل و انتقال بازیکنان، ارزهای دیجیتال می‌توانند بر آینده ورزش موثر باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نقل و انتقالات فوتبالی با رمزارز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و ارزهای دیجیتال را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر