;
coinex

شارژ 150 واتی وان پلاس 10 تی رسما تایید شد

کمپانی وان پلاس به تازگی در یک بیانیه رسمی، ویژگی برجسته گوشی پرچمدار خود، یعنی شارژ 150 واتی وان پلاس 10 تی را تایید کرده است.

همان‌طور که می‌دانید، شرکت وان پلاس به‌زودی دومین گوشی پرچمدار خود یعنی OnePlus 10T را که دومین گوشی رده‌بالای سری 10 محسوب می‌شود، عرضه خواهد کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، این دستگاه در تاریخ 3 اوت (12 مرداد) به صورت رسمی در بازارهای جهانی و هند رونمایی می‌شود. البته این گوشی در همین تاریخ در چین نیز با نام Ace Pro عرضه خواهد شد. و اما حالا پیش از عرضه رسمی، یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و برجسته‌ی این گوشی توسط شرکت وان پلاس تایید شده است.

شارژ 150 واتی وان پلاس 10 تی

قبلا برخی از مشخصات اصلی و کلیدی گوشی OnePlus 10T مانند پشتیبانی آن از شارژ سریع 150 واتی توسط افشاگران فاش شده بود؛ اما به تازگی تاییدیه رسمی کمپانی وان پلاس مبنی بر پشتیبانی این گوشی پرچمدار از شارژ 150 واتی، باعث حیرت و تعجب کاربران شده است.

شارژ 150 واتی وان پلاس 10 تی

علاوه‌براین، تیزرها و پوسترهای رسمی که جدیدا در حساب کاربری این برند در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده است نیز مهر تأییدی هستند بر اینکه گوشی OnePlus 10T با یک موتور شارژ هوشمند وارد بازار خواهد شد. این موتور هوشمند می‌تواند به طور خودکار سرعت شارژ را بر اساس نیاز دستگاه تنظیم کند.

با استفاده از این قابلیت می‌توان گوشی وان پلاس 10T را در دمای کمتر از 20 درجه سانتی گراد شارژ کرد. بنابراین این گوشی از قابلیت‌های ویژه‌ای مانند سرعت شارژ هوشمند و خودکار، دمای پایین و حتی کنترل دما برخوردار است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مدل Ace Pro این گوشی که در چین عرضه می‌شود نیز از قابلیت شارژ سریع 150 واتی برخوردار خواهد بود. به لطف قابلیت حیرت انگیز این گوشی در شارژ سریع، شما می‌توانید از یک دقیقه شارژ برای سه ساعت مکالمه یا نود دقیقه پخش ویدیو یا بیش از یک ساعت بازی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شارژ 150 واتی وان پلاس 10 تی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر