;
coinex

بهترین پارک های آبی دبی را بشناسید

دبی شهری خوش آب‌ و هوا و مدرن است که برترین پارک‌های آبی دنیا را در خود جای داده و از این جهت نیز توانسته نظر گردشگران زیادی را جلب کند. تفریحات آبی در این شهر محبوبیت بالایی دارند و به‌ همین‌ دلیل خیلی‌ها به دنبال بهترین پارک های آبی دبی هستند.

تعداد پارک‌های آبی موجود در دبی بسیار زیاد است و شما می‌توانید با انتخاب گزینه‌ای ایده‌آل، انواع تفریحات آبی را در کنار خانواده یا دوستان‌تان تجربه کنید و لحظات بسیار هیجان‌ انگیزی را پشت سر بگذارید. به همین خاطر ما قصد داریم در ادامه مقاله شما را با چند نمونه از بهترین پارک‌های این شهر آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

گردشگری و سفر یکی از بهترین روش‌ها برای تخلیه انرژی‌های منفی است و جان تازه‌ای به روح و روان می‌بخشد. سفر به کشورهای خارجی قطعا تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش است؛ اما اگر قصد سفر زمینی به شهرهای داخلی را دارید، می‌توانید سرویس اتوبوس و تاکسی مورد نظر خود را از طریق وب‌سایت بازارگاه تهیه کنید. در بازارگاه می‌توانید با یک جست‌وجوی ساده، بلیط اتوبوس اصفهان به تهران یا هر مبدا و مقصد دیگری را تهیه کنید.

معروف ترین و بهترین پارک های آبی دبی

پارک‌های آبی دبی جزو بهترین اماکن تفریحی در سراسر جهان به شمار می‌روند و اکثرا امکانات فوق‌ العاده‌ عالی دارند. بنابراین اگر می‌خواهید برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح از آن‌ها بهره بگیرید، بهتر است سراغ گزینه‌های معروف و لوکس بروید. در واقع افرادی که بهترین پارک های آبی دبی را بشناسند، می‌توانند انتخاب راحت‌تری داشته باشند. در ادامه به معرفی پارک های آبی دبی می‌پردازیم.

بهترین پارک های آبی دبی را بشناسید

پارک آبی دریم لند

اگر در فصل‌های گرم سال به دبی سفر کردید و قصد داشتید در یک‌ پارک آبی مناسب به تفریح بپردازید، بهتر است حتما سری به پارک آبی دریم لند بزنید. این پارک آبی حدود 250 هزار مترمربع وسعت دارد و در آن بیش از 25 نوع سرسره مختلف نیز وجود دارد.

پارک آبی دریم لند به‌ عنوان یکی از بهترین پارک های آبی دبی ، خاورمیانه و حتی آسیا شناخته شده‌ و افرادی که به آن‌ جا بروند، می‌توانند تفریحات آبی و غیر آبی زیادی را انجام دهند. این پارک بی‌نظیر برای تمام سلیقه‌ها متناسب بوده و مطمئناً با رفتن به آن جا می‌توانید تجربه‌ای عالی از انجام بازی‌ها‌ و تفریحات مختلف داشته باشید.

از جمله محبوب‌ ترین تفریحات این مجموعه جذاب می‌توان به سرسره‌های توئیستر با 40 متر طول، سرسره‌های کامیکازه، سرسره‌های بلک هول، سرسره‌های رفتینگ راید، سرسره‌های توئیسنینگ دراگونز، اتومبیل رانی و آکوا پلی با 19 بازی جذاب برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

پارک آبی یاس ابوظبی

این پارک آبی تجهیزات و وسایل تفریحی مختلفی را در خود جای داده و افرادی که به آن‌ جا بروند، می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های متنوع ساعت‌ها خود را سرگرم کنند. مجموعه آبی یاس ابوظبی حدود 15 هکتار وسعت دارد و جزو معروف ترین پارک آبی دبی نیز به حساب می‌آید.

یکی از پرهیجان‌ ترین بخش‌های این پارک آبی، مسابقه‌ای است که در آن برگزار می‌شود. در این مسابقه باید به‌ دنبال یک‌سری سرنخ‌ها باشید تا بتوانید مرواریدهایی که گم‌ شده را پیدا کنید. این داستان تا حدودی پیچیده‌ به نظر می‌رسد اما مطمئنا از امتحان کردن آن پشیمان نخواهید شد.

در پارک آبی یاس دبی می‌توانید از بزرگ‌ ترین سرسره آبی 6 نفره و همچنین طولانی‌ ترین ترن هوایی دنیا لذت ببرید.‌ این پارک آبی به 8 قسمت مختلف تقسیم‌ شده و هر کدام از این بخش‌ها دارای تم‌های خاصی هستند. مجموعه آبی یاس دبی بیش‌ از 40 سرسره و تجهیزات تفریحی را در خود جای داده است.

بهترین پارک های آبی دبی را بشناسید

پارک آبی اسپلش پد

یکی دیگر از بهترین پارک های آبی دبی که محبوبیت زیادی در بین افراد دارد، پارک آبی اسپلش پد است. در این پارک آبی امکانات بسیار جذابی برای تفریح کودکان فراهم‌ شده تا آن‌ها نیز بتوانند در محیطی شگفت‌ انگیز و امن به آب‌تنی یا انجام بازی‌های پرهیجان بپردازند.

پارک آبی اسپلش پد علاوه‌بر تفریحات آبی، امکانات رفاهی مختلفی همچون سرویس بهداشتی، رستوران، بوفه فروش خوراکی، کافی‌شاپ و فروشگاه خرید تجهیزات شنا را هم در خود جای داده است. بهتر است بدانید وسایل بازی و تجهیزات موجود در این پارک آبی سطح معمولی دارند و همچنین محدودیتی برای پوشش بانوان نیز در آن‌ها وجود ندارد. از این رو می‌توانند با مایو اسلامی و غیر اسلامی، در پارک آبی اسپلش پد تفریحات مورد نظرشان را انجام دهند.

پارک آبی آیس لند

در این مقاله که به معرفی پارک های آبی دبی پرداختیم، جا دارد پارک آبی آیس لند را هم به شما معرفی کنیم. در این پارک آبی بی‌نظیر بخش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این بخش‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و به گونه‌ای توانسته‌اند نظر افراد مراجعه‌ کننده را به خود جلب نماید. آیس لند در راس الخیمه جای گرفته‌ است و طراحی منحصر به‌ فردی دارد.

در این پارک آبی شگفت‌ انگیز اتاق‌هایی شبیه به محل استراحت اسکیموها طراحی‌ شده که حس خوبی را به افراد منتقل می‌کنند. پارک آبی آیس لند دبی، در اصل یک سرزمین یخی است اما در آن استخرهای آب گرم متعددی نیز وجود دارد که اکثراً خاصیت درمانی دارند.

در کنار استخرهای آب گرم، چندین سرسره‌ جذاب نیز طراحی‌ شده که آدرنالین خون را افزایش می‌دهند. در پارک آبی آیس لند مجسمه‌هایی شبیه به پنگوئن و خرس قطبی وجود دارد که زیبایی محیط را چندین برابر کرده‌اند.

گردشگران با بازدید از قسمت‌های مختلف این مورد از بهترین پارک های آبی دبی می‌توانند لحظات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورند و بهترین استفاده ممکن را از زمانی‌ که در دسترس دارند، ببرند. پس بهتر است در طول سفر به دبی، بازدید از پارک آبی آیس لند را از دست ندهید.

بهترین پارک های آبی دبی را بشناسید

پارک آبی لاگونا

پارک آبی لاگونا‌ نمونه‌ای دیگر از بهترین و پرطرفدارترین پارک‌های آبی در دبی است که بیشتر از 10 سرسره مختلف در آن وجود دارد. این پارک آبی در منطقه لامر دبی واقع‌ شده و جایگاه بسیار مطلوبی دارد. پارک آبی لاگونا دبی دارای بخش‌های مختلفی جهت موج‌ سواری، آب‌تنی و شنا، سرسره بازی، بازی کودکان و بازی‌های گروهی است.

موج‌ سواری در این مجموعه آبی تنها برای بزرگسالان در نظر گرفته نشده‌ و نوجوانان و کودکان هم می‌توانند با استفاده از یک تخته بر روی موج‌ها بازی کنند و لذت ببرند. تونل‌های آبی مختلف در پارک آبی لاگونا نیز محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارند و کودکان هم می‌توانند از آن‌ها بهره بگیرند.

هر پنجشنبه از ساعت 19 الی 2 بامداد بانوان می‌توانند به‌ صورت اختصاصی از معروف ترین پارک آبی دبی یا همان پارک لاگونا استفاده کنند و شبی به‌ یادماندنی داشته باشند. لازم به ذکر است که کودکان زیر 2 سال در این مجموعه نیازی به خرید بلیط ندارند و می‌توانند به‌ صورت رایگان از امکانات مطلوب استفاده کنند.

پارک آبی آتلانتیس

مجموعه آبی آتلانتیس در هتل آتلانتیس دبی واقع‌ شده و افرادی که به آن جا مراجعه کنند، علاوه‌بر استراحت می‌توانند از تفریحات جذابی همچون آب‌تنی در آب‌های سرد و گرم، سرسره‌های بلند و کوتاه، تونل‌های پرهیجان، تماشای استخر شیرهای دریایی، تماشای آکواریوم جالب، وسایل بازی کودکان، محوطه غواصی، موج سواری و تماشای رقص دلفین‌ها نیز لذت ببرند.

پارک آبی آتلانتیس جزو بهترین پارک های آبی دبی به شمار می‌رود و مجموعه‌ای بسیار مدرن و شیک دارد. در این پارک حدود 7 نوع سرسره‌ مختلف وجود دارد که هر یک از آن‌ها به روش‌های مختلفی، آدرنالین خون را افزایش می‌دهند. البته ناگفته نماند برای استفاده از این سرسره‌ها باید قدتان حتما بیشتر از 120 سانتی‌ متر باشد زیرا عمق آب‌های استخرها زیاد بوده و احتمال غرق شدن افراد کوتاه‌ قامت وجود دارد.

بهترین پارک های آبی دبی را بشناسید

پارک آبی واندر لند

پارک آبی واندر لند فاصله کمی با جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی دبی دارد و مسافران بعد از انجام تفریحات سرگرم کننده، می‌توانند راحت‌تر از جاهای دیدنی شهر بازدید نمایند. مساحت این پارک آبی حدود 250 هزار متر مربع بوده و از این رو به‌ عنوان یکی از بزرگ ترین و بهترین پارک های آبی دبی شهرت پیدا کرده است.

در پارک آبی واندر لند به جز تفریحات آبی محبوب، می‌توانید پرتاب شدن با شاتل و شترسواری را هم تجربه کنید. از دیگر امکانات موجود در این مجموعه آبی می‌توان تجهیزات مخصوص برای بازی کودکان، کافی‌ شاپ، رستوران، استخر آب شور، آلاچیق، رودخانه، استخر موج، گیم‌ نت، فضای سبز، فروشگاه برای خرید تجهیزات شنا، سینما 6 بعدی و بوفه فروش خوراکی را نام برد.

پارک آبی لگو لند

با معرفی پارک های آبی دبی به شما، سعی داریم کمک کنیم انتخاب بهتری داشته باشید تا نهایت لذت را از انجام بازی‌های آبی ببرید و بعدا از انتخاب خود نیز پشیمان نشوید. از این‌ رو بهتر است بدانید یکی از محبوب ترین پارک‌های آبی این شهر که برای کودکان طراحی شده، پارک آبی لگو لند نام دارد.

در مجموعه آبی لگو لند دبی از اسباب‌ بازی‌های لگو بهره گرفته‌ شده تا کودکان بیشتر جذب آن شوند و در کنار هم سن و سالان‌شان به تفریح مشغول شوند. این پارک آبی مخصوص کودکان زیر 12 سال است و تنوع امکانات تفریحی در آن بسیار بالا است.

پس اگر به‌ دنبال بهترین پارک های آبی دبی برای کودکان‌تان هستید، بهتر است پارک آبی لگو لند را هم در لیست گزینه‌های مورد نظرتان قرار دهید. در این پارک آبی کودکان می‌توانند از سافاری، استخر موج، رودخانه آرام، قایق‌ سواری، شنا و آب‌تنی بهره بگیرند و خوش بگذرانند.

بهترین پارک های آبی دبی را بشناسید

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی در یکی از بهترین قسمت‌های شهر دبی یعنی خیابان جمیرا واقع‌ شده و با امکانات بی‌نظیر خود توانسته بین 10 پارک آبی برتر دنیا قرار بگیرد. این پارک آبی روباز تجهیزات پیشرفته‌ای را در خود جای داده‌ است و محیطی بسیار دل‌نشین و آرام دارد.

این گزینه از معروف ترین پارک آبی دبی دارای سرسره‌های مختلف و استخرهای استاندارد است. با رفتن به پارک آبی وایلد وادی می‌توانید از موج‌ سواری، شنا، رستوران‌های مختلف، کافی‌شاپ، آبشار 18 متری، فروشگاه فروش خوراکی، تونل‌های هیجان انگیز و حمام آفتاب نیز بهره‌مند شوید.

جالب است بدانید هزینه‌ بلیط این مجموعه پرطرفدار با توجه به قد افراد محاسبه می‌شود و همچنین برای ورود کودکان زیر 2 سال هم هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد. به همین دلیل توصیه می‌شود همراه با دوستان یا خانواده‌تان حتما برای انجام تفریحات متنوع سری به پارک وایلد وادی بزنید.

پارک آبی آکوافان

یکی دیگر از بهترین پارک های آبی دبی که در تمام فصل‌های سال فعالیت می‌کند، پارک آبی آکوافان است. این پارک بیش‌ از 5 هزار مترمربع مساحت دارد و با مسیر فوق‌ العاده عظیم و امکانات بی‌نظیر خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین گردشگران به دست آورد. این پارک آبی جذاب در فاصله 20 الی 50 متری از ساحل واقع‌ شده است و برای رسیدن به آن باید مسافتی را با شنا کردن پشت سر بگذارید.

به‌ همین خاطر نیز برای ورود به پارک باید حتما شنا کردن را بلد باشید. با رفتن به داخل محوطه پارک آبی آکوافان می‌توانید تفریحات سرگرم کننده زیادی را به صورت انفرادی یا گروهی انجام دهید و اوقات خود را به بهترین شکل ممکن، سپری کنید.

بهترین پارک های آبی دبی را بشناسید

پارک آبی آکواونچر

پارک آبی آکواونچر در کنار آتلانتیس پالم واقع‌ شده است و افرادی که به آن‌ جا بروند، می‌توانند بهترین استفاده ممکن را از تعطیلات خود ببرند. این پارک آبی دارای 26 ورزش آبی و سرگرمی، 79 سواری در 3 برج، سواحل خصوصی، زمین‌های بازی برای کودکان و سرسره‌های آبی بی‌نظیر است و افراد در سنین مختلف می‌توانند به‌ راحتی از آن‌ها بهره بگیرند.

این مورد از بهترین پارک های آبی دبی گزینه‌های مختلفی برای تفریح دارد و کسانی که به آن‌ جا مراجعه کنند می‌توانند از لیپ آو فیث یا سقوط آزاد 27.5 متری که دارای لوله‌ای شفاف از میان ماهی‌ها و کوسه‌ها است، بهره بگیرند. اگر اهل فعالیت‌های هیجان‌ انگیز هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما زیپ لاین را امتحان کنید و از بالای محوطه پارک عبور کنید.

پارک آبی آکواونچر برای کودکان هم یک‌سری تفریحات حیرت‌ انگیز را در نظر گرفته و کودکان می‌توانند در زمین بازی اسپلشرز، سرسره، هزارتوی تشکیل‌ شده از تونل، استخر مخصوص و دیگر لوازم مخصوص بازی استفاده کنند و اوقات مفرحی داشته باشند. به همین علت اگر می‌خواهید به همراه کودکان‌تان در محیطی امن به تفریح مشغول شوید، بهتر است پارک آبی آکواونچر را انتخاب کنید.

بازارگاه ؛ خرید آسان بلیط آنلاین

سامانه بازارگاه کامل‌ترین امکانات را در زمینه خرید بلیط اتوبوس، اجاره سرویس دربستی و ارسال بار اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید برای داشتن سفری راحت‌تر و اختصاصی، از طریق سامانه بازارگاه تاکسی بین شهری دربست تهیه کنید. بزرگ‌ترین مزیت تاکسی‌های دربست این است که شما از درب منزل سوار و در مقصد هرکجا بخواهید پیاده می‌شوید حتی می‌توانید در مقصد توقف چند ساعته داشته باشید و با همان تاکسی‌ برگردید. داشتن کاربری ساده و همچنین وجود اپلیکیشن کارامد و پوشش دهی معتبرترین شرکت های مسافربری سراسر کشور، شما را از مراجعه به سایت های متعدد جهت خرید بلیط اتوبوس بی نیاز می‌نماید.

سخن پایانی

در این مطلب جذاب نگاهی به بهترین پارک های آبی دبی داشتیم و سعی کردیم اطلاعات جامعی درباره ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم تا با بررسی‌شان، بتوانید بهتر گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید. بنابراین بهتر است پیش‌ از رفتن به پارک‌های آبی مختلف در شهر زیبای دبی، ابتدا تحقیقات لازم را انجام دهید تا بعداً به مشکل برنخورید و تفریحی لذتبخش‌تر داشته باشید.

نظر شما درباره بهترین پارک های آبی دبی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر