;
coinex

سرعت پایین توکن سوزی شیبا اینو باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شد

توکن سوزی شیبا اینو در صورت ادامه فعالیت با سرعت فعلی، تا 7 میلیون سال به طول خواهد انجامید! این موضوع به احتمال زیاد سرمایه‌گذاران SHIB را دلسرد خواهد کرد.

صبح امروز، Shibburn تعداد توکن‌های شیبا اینو سوزانده شده در هفت روز گذشته را گزارش داد. بر اساس داده‌های ارائه شده، 1.13 میلیارد SHIB در هفته گذشته سوزانده شده است. این رقم تنها 0.0002 درصد از حجم در گردش شیبا اینو (معادل 550 تریلیون توکن) را تشکیل می‌دهد. در حال حاضر 1.13 میلیارد توکن SHIB قیمتی معادل 13500 دلار دارد.

توکن سوزی شیبا اینو 7 میلیون سال به طول خواهد انجامید!

اگر بگوییم آمارها افسرده‌کننده هستند، به هیچ وجه اغراق نکرده‌ایم. توکن سوزی مکانیسم اصلی کاهش تورم ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. با سرعت فعلی توکن سوزی شیبا اینو، سوزاندن کل توکن‌های مورد نظر SHIB حدود 7 میلیون سال به طول خواهد انجامید.

سرعت پایین توکن سوزی شیبا اینو باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شد

هولدرهای شیبا اینو که رویای «پرواز به ماه» را در سر می‌پرورانند، به هیچ عنوان چنین زمانی را در اختیار ندارند. شیبا اینو علاوه بر Shibburn پورتال‌های توکن سوزی دیگری نیز دارد، اما با توجه به عملکرد برترین پورتال توکن سوزی SHIB می‌توان وضعیت سایر پورتال‌ها را نیز حدس زد.

اهمیت سرعت توکن سوزی برای کاربران شیبا اینو

آیا سرعت توکن سوزی برای کاربران شیبا اینو اهمیت خواهد داشت؟ اگر مکانیسم توکن سوزی SHIB با همان سرعت آهسته به کار خود ادامه دهد، بدیهی است که هولدرهای شیبا اینو می‌بایست اشتهای خود برای کسب سود را تعدیل کنند.

در حال حاضر، حدود 6.5 میلیارد دلار سرمایه در رمزارز Shiba Inu سرمایه‌گذاری شده است. اینکه پروژه شیبا اینو تا چه حد قابلیت رشد داشته و آیا این رمزارز آینده‌ای در مارکت کریپتوکارنسی خواهد داشت یا خیر همچنان یک سؤال بی‌جواب است. شیبا اینو توسط بسیاری از شرکت‌ها به عنوان ابزار پرداخت معرفی‌ شده است. توسعه‌دهندگان SHIB قول داده‌اند که راه حل Shibarium را در سه ماهه سوم سال 2022 معرفی کنند. این رویدادها به طور کلی تفاوت خاصی در قیمت توکن ایجاد نخواهد کرد.

توکن سوزی شیبا اینو احتمال افزایش قیمت SHIB را تقویت خواهد کرد و حتی می‌تواند شکاف بین شیبا اینو و دوج کوین در رتبه‌بندی ارزش بازار را کاهش دهد. در صورتی که مکانیسم با چنین نرخ پایینی فعالیت کند، نمی‌توان روی شیبا اینو حساب ویژه‌ای باز کرد. در این صورت بهتر است در محاسبات خود تجدید نظر کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرعت پایین توکن‌ سوزی شیبا اینو چیست؟ آیا شیبا اینو آینده‌ای در بازار رمزارزها خواهد داشت؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر