;
coinex

پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 ؛ پیش‌بینی قیمت، آینده و نقشه راه SHIB

شیبا اینو با ورود خود به دنیای ارزهای دیجیتال توانست بسیاری از فعالان بازار را سورپرایز کند. در این مقاله به پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 و سال‌های پس از آن می‌پردازیم.

شیبا اینو یکی از برترین رمزارزهای بازار است. شروع محبوبیت این رمزارز به سال 2021 باز می‌گردد. در آن زمان قیمت کوین شیبا اینو (Shiba inu) با رشد شدیدی مواجه شد. این رشد چشمگیر باعث شد که بسیاری از سرمایه‌گذاران بازارهای مالی به توکن SHIB علاقه‌مند شوند. در این مقاله به طور مفصل به پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 می‌پردازیم.

سال 2022 برای رمزارز شیبا اینو خوش یمن نبود. شرایط نامناسب اقتصاد کلان و همچنین حمله روسیه به اوکراین منجر به ریزش شدید رمزارز SHIB شد. کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند که آینده شیبا 2023 در صورت عدم تغییر شرایط جوی بازار امیدبخش خواهد بود. در این مقاله با استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال،‌ سنتیمنتال، فاندامنتال و … به پیش بینی قیمت ارز شیبا در سال 2023 پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی شیبا اینو در سال 2023

موفقیت استثنایی شیبا اینو در سال 2021 بسیاری از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال را به سمت این ارز جنجالی کشاند. سرمایه‌گذاران انتظار داشتند توکن SHIB در سال 2022 به رشد خود ادامه دهد؛ اما این اتفاق به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی رخ نداد. بسیاری از تحلیلگران معتقدند در صورتی که شرایط مناسب باقی بماند، شیبا در سال 2023 توانایی آغاز روند صعودی دیگری را نیز خواهد داشت.

پیش بینی شیبا اینو در سال 2023
پیش بینی شیبا اینو در سال 2023

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوپا بودن نوسانات بالایی دارد. این نوسانات در سال‌های اخیر به فرصتی وسوسه‌انگیز برای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری روی کریپتوکارنسی‌ها می‌بایست قبل از اقدام به خرید رمزارز مورد نظر با کارشناسان خبره مشورت کنند. در اکثر مواقع کارشناسان خرید ترکیبی ار رمزارزهای اصلی بازار (نظیر بیت کوین، اتریوم و…) و ارزهای ریسکی (نظیر شیبا اینو) را به کاربران پیشنهاد می‌دهند.

تحلیلگران بازارهای مالی اخیراً اقدام به پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 نموده‌اند. آن‌ها معتقدند که در صورت ثبات بازارهای مالی، آینده شیبا 2023 درخشان خواهد بود. در صورتی که شما نیز علاقه‌مند به خرید توکن SHIB هستید این نکته را در نظر داشته باشید که پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 تنها یک احتمال بوده و ممکن است در واقعیت اتفاق دیگری برای این رمزارز رخ دهد.

شیبا اینو چیست؟

قبل از اینکه به پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 بپردازیم، بهتر است با ماهیت این میم کوین معروف آشنا شوید. شیبا اینو یک سکه مبتنی بر بلاک چین اتریوم (ERC-20) است که در ماه اوت 2020 توسط شخصی ناشناس به نام ریوشی ساخته شد. شیبا نیز همانند دوج کوین به دلیل شوخی‌ها و سخنان طنز کاربران در شبکه‌های اجتماعی (به خصوص توییتر) مطرح شد.

بسیاری از کاربران، شیبا اینو را رقیب اصلی دوج کوین می‌دانند. رشد چند هزار درصدی شیبا اینو در سال 2021 تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران را میلیاردر کرد. آن‌ها به بهانه رشد مجدد دارایی‌های خود در سال 2022 اقدام به خریداری شیبا اینو نمودند. توکن شیبا در سال 2022 عملکرد موفقی نداشت؛ اما همچنان می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در سال 2023 یاد کرد.

آینده شیبا 2023

شیبا در سپتامبر 2022 قیمتی حدود 0.000012 دلار داشت. قیمت این رمزارز به قدری پایین است که حدود 800 واحد از آن تنها یک سنت ارزش دارد. ارزش کل شیبا اینو حدود 6.8 میلیارد دلار است. حدود 40 درصد از کل عرضه شیبا اینو توسط ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیان‌گذار اتریوم، سوزانده شده است.

موارد کاربردی شیبا اینو

مهم‌ترین عامل تأثیرگذار بر عملکرد شیبا در سال 2023 میزان موفقیت این رمزارز در توسعه و بهبود موارد کاربردی و کلیدی پروژه است. شیبا به چندین توکن مختلف تقسیم شده است. هر کدام از این توکن‌ها به تنهایی کمک شایانی به عملکرد کل اکوسیستم می‌کنند. توکن‌های اکوسیستم SHIB تأثیر زیادی بر موفقیت آمیز بودن پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 دارند. این توکن‌ها عبارتند از:

  • توکن SHIB: این توکن بنیادی‌ترین توکن اکوسیستم شیبا اینو به شمار می‌رود. کاربران در صرافی‌های ارز دیجیتال قادر به معامله و جابجایی توکن SHIB هستند.
  • توکن LEASH: این توکن محدودترین توکن بلاک چین شیبا اینو است. 107646 واحد از این رمزارز به بازار عرضه شده است. کاربرانی که تراکنش‌ها را اعتبارسنجی می‌کنند، به عنوان پاداش استیکینگ توکن LEASH دریافت می‌کنند.
  • توکن BONE: بنیاد شیبا اینو جهت فراهم کردن امکان رأی‌دهی در اکوسیستم، حدود 250 میلیون واحد توکن BONE عرضه کرده است.

از دیگر جوانب جامعه شیبا اینو می‌توان به پلتفرم غیرمتمرکز ShibaSwap و همچنین توکن غیرمثلی (NFT) شیبوشیس (Shiboshis) اشاره کرد. شیبا اینو با حضور گسترده در فضای توکن‌های غیرمثلی به توکنی بسیار مهم تبدیل شده است؛ به همین دلیل بسیاری از متخصصان بازار کریپتوکارنسی به آینده شیبا 2023 خوشبین هستند.

آیا شیبا اینو به 1 دلار خواهد رسید؟

طبق پیش بینی Shiba 2023 بسیار بعید است که در آینده شاهد شیبا یک دلاری باشیم؛ با این وجود تحلیلگران معتقدند شیبا اینو یکی از رمزارزهای پتانسیل‌دار سال‌های آینده خواهد شد. قیمت آتی شیبا اینو تا حد زیادی به فعالیت‌های ایلان ماسک در توییتر بستگی دارد. در صورت تداوم حمایت توییتری ایلان ماسک شاهد به وقوع پیوستن پیش بینی قیمت ارز شیبا در سال 2023 خواهیم بود.

بازار رمزارزها بازار احتمالات است. به دلیل سابقه کم فعالیت رمزارزها و عدم بلوغ این صنعت، کوچکترین رخدادهای اقتصاد کلان و همچنین اخبارهای سیاسی، اقتصادی بر روی پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 تأثیر می‌گذارند.

آینده شیبا 2023
آینده شیبا 2023

فعالیت‌‌های شبکه کاردانو

موفقیت‌آمیز بودن پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 به عملکرد این رمزارز در سال آتی بستگی دارد. شیبا در سال‌های گذشته فعالیت‌های تأثیرگذاری در صنعت بلاک چین و بازار رمزارزها انجام داده بود. در ادامه به برخی از این فعالیت‌ها اشاره می‌کنیم.

همکاری شیبا اینو با Third Floor

شیبا در ماه جولای 2022 با استودیو تصویرسازی سینمایی The Third Floor همکاری کرد. این همکاری در راستای ساخت و توسعه پروژه متاورسی SHIB.io صورت گرفت. شیبا اینو از تجربه سینمایی شرکت Third Floor جهت ساخت فضای دیجیتالی، ساختمان‌های مجازی و امتیازات تجاری پلتفرم متاورسی خود استفاده نمود.

بیشتر بخوانید:

راه‌اندازی پورتال توکن‌سوزی شیبا اینو

شروع به کار پورتال توکن‌سوزی SHIB کارشناسان را نسبت به آینده شیبا 2023 خوشبین کرده است. توسعه‌دهندگان شیبا اینو به همراه سازندگان توکن Ryoshi Vision اقدام به راه‌اندازی پورتال توکن‌سوزی SHIB نمودند. این پورتال در ماه آوریل 2022 راه‌اندازی شد.

توکن Ryoshi Vision بر بستر اتریوم ERC-20 ساخته شده و هدف اصلی آن، کمک به اکوسیستم شیبا اینو است. کاربران در ازای سوزاندن توکن‌های SHIB، پاداش دریافت می‌کنند. توکن سوزی منجر به کاهش توکن‌های در گردش رمزارز و در نهایت افزایش ارزش آن می‌شود.

پیش بینی شیبا اینو در سال 2023

علت محبوبیت بالای شیبا اینو چیست؟

قبل از اینکه به پیش بینی قیمت ارز شیبا در سال 2023 بپردازیم، شما را با دلایل اصلی محبوبیت بالای این رمزارز آشنا می‌کنیم. اولین دلیل رشد SHIB، حمایت بی دریغ ایلان ماسک و انتشار توییت‌های متعدد درباره این میم کوین جنجالی بود. توییت‌های ایلان ماسک منجر به رشد 300 درصدی قیمت SHIB شد.

از دیگر دلایل رشد محبوبیت شیبا اینو می‌توان به حمایت ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) از بنیاد کرونا هند اشاره کرد. بنیان‌گذار اتریوم 50 تریلیون سکه شیبا اینو را به بنیاد هندی متعلق به Sandeep Naiwal اهدا نمود. این موضوع، رشد 40 درصدی قیمت Shiba Inu را به همراه داشت.

مقایسه شیبا اینو و دوج کوین

مهم‌ترین تفاوت میان شیبا اینو و دوج کوین ماهیت آن‌هاست. دوج کوین همان‌طور که از نامش پیداست، یک سکه دیجیتالی است، اما شیبا اینو یک توکن به شمار می‌رود. کوین‌ (Coin) یا همان سکه‌ دیجیتالی، به رمزارز دارای بلاک چین اختصاصی گفته می‌شود. توکن‌ها بر خلاف سکه‌های دیجیتال، بر بستر بلاک چین‌های دیگر نظیر اتریوم ساخته می‌شوند.

مهم‌ترین تفاوت میان توکن و کوین هزینه کارمزد انتقال است. شیبا اینو هزینه انتقال بیشتری نسبت به دوج کوین دارد؛ زیرا کاربران می‌بایست جهت انتقال توکن‌های شیبا اینو، هزینه کارمزد را بر بستر شبکه‌های اتریوم و بایننس اسمارت چین پرداخت کنند.

آینده شیبا 2023 تا حد زیادی به عملکرد بلاک چین اتریوم بستگی دارد. در صورت صعودی بودن قیمت اتریوم، احتمال رشد SHIB نیز وجود دارد. در ادامه با روش‌ خرید شیبا اینو آشنا می‌شوید.

پیش بینی شیبا اینو در سال 2023
پیش بینی شیبا اینو در سال 2023

چگونه شیبا اینو بخریم؟

اگر شما نیز قصد سرمایه‌گذاری روی SHIB را داشته باشید، می‌بایست دارایی خود را در کیف پول‌های ارز دیجیتال نگهداری کنید. بهترین روش برای نگه‌داری از رمزارزها، صرافی‌های ارز دیجیتال آنلاین به شمار می‌روند.

کاربران می‌توانند پس از ثبت نام در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و انجام عملیات احراز هویت، اقدام به خریداری شیبا اینو نمایند. پس از خریداری SHIB‌ می‌بایست دارایی‌های خود را در صرافی و یا انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال ذخیره نمایید. از جمله کیف پول‌هایی که از شیبا اینو پشتیبانی می‌کنند می‌توان به Atomic ،Kucoin ،Binance ،Coinomi و Trust اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

آیا خرید شیبا اینو در سال 2023 منطقی است؟

رشد سریع قیمتی شیبا اینو منجر به ایجاد FOMO یا همان ترس از دست دادن موقعیت سودده در بازارهای مالی شده است. کاربران نمی‌خواهند رشد احتمالی شیبا در سال 2023 را از دست بدهند. آشنایی با تمامی جوانب فعالیت در بازارهای مالی قبل از سرمایه‌گذاری، امری ضروری تلقی می‌شود.

ماهیت ارزهای دیجیتال تا حد زیادی با سهام متفاوت است. کاربران با خرید سهام یک شرکت، روی آینده و احتمال موفقیت اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری می‌کنند. این موضوع درباره رمزارزها صدق نمی‌کند. رمزارزها پشتوانه وابسته به دارایی یا جریان نقدینگی ندارند. تنها راه کسب سود از ارزهای دیجیتال تمایل خریداران به خرید دارایی شما در قیمت‌های بالاتر است. در اصل می‌توان گفت محرک آینده شیبا 2023 همانند سایر رمزارزها، خوشبینی معامله‌گران و احساسات آنهاست.

اوضاع اقتصاد جهانی گاهی اوقات دستخوش تغییرات گسترده و ناگهانی می‌شود. این تغییرات ممکن است موفقیت پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 را کاهش یا افزایش دهد. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند در صورتی که شرایط اقتصادی شاهد اتفاقات ناگوار و غیرمنتظره‌ای نباشد، شیبا در سال 2023 عملکرد قابل قبولی از خود به جای خواهد گذاشت.

پیش بینی قیمت ارز شیبا در سال 2023

پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2023

در صورت پایان چرخه نزولی رمزارزها در پایان سال 2022 و آغاز روند صعودی جدید، انتظار می‌رود هر واحد توکن SHIB در سال جدید میلادی به حداکثر قیمت 0.000025 دلار برسد. پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2023 نشان‌دهنده حداقل قیمت 0.00002 دلار و میانگین قیمتی 0.000023 دلار است.

تمامی ارقام اعلام شده تنها یک پیش بینی قیمتی هستند و میزان موفقیت‌آمیز بودن این پیش‌بینی به عوامل زیادی بستگی دارد. در ادامه به پیش بینی Shiba 2023 در تمامی ماه‌ها می‌پردازیم.

قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در ژانویه سال 2023

تحلیلگران بازارهای مالی انتظار دارند توکن شیبا اینو سال میلادی جدید را با جهش قیمتی آغاز کند. الگوریتم‌های پیش‌بینی کننده نشان می‌دهند حداقل قیمت SHIB در پایان ژانویه 2023 (دی تا اوایل بهمن) حدود 0.000014 خواهد بود. حداکثر قیمت 0.000016 و میانگین قیمتی 0.000014 دلار پیش‌بینی شده است.

پیش بینی آینده شیبا اینو در فوریه سال 2023

طبق پیش بینی Shiba 2023 در دومین ماه میلادی سال آینده (بهمن تا اوایل اسفند)، احتمال رسیدن قیمت SHIB به 0.000017 دلار وجود دارد. انتظار می‌رود حداقل قیمت توکن شیبا در این ماه 0.000015 و میانگین قیمتی این رمزارز برابر با 0.000016 دلار باشد.

پیش بینی رمزارز شیبا اینو در مارس سال 2023

در صورتی که تمامی شرایط اقتصادی و سیاسی تا ماه مارس 2023 (اسفند تا اوایل فروردین) پایدار باقی بماند، انتظار می‌رود قیمت هر واحد توکن شیبا اینو به حداکثر 0.000018 دلار برسد. کمترین قیمت پیش‌بینی شده برای این ماه 0.000016 دلار و میانگین قیمتی نیز برابر با 0.000017 دلار است.

پیش بینی قیمت ارز شیبا در سال 2023
پیش بینی قیمت ارز شیبا در سال 2023

قیمت شیبا اینو در آوریل سال 2023

پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2023 نشان می‌دهد که ماه آوریل (فروردین تا اوایل اردیبهشت) برای رمزارز SHIB به احتمال زیاد خوش یمن خواهد بود. کارشناسان معتقدند شیبا در ماه آوریل توانایی رسیدن به قیمت 0.000019 دلار را دارد؛ همچنین این احتمال وجود دارد که تا انتهای ماه شاهد کف 0.000016 دلاری نیز باشیم. میانگین قیمتی توکن SHIB در ماه آپریل 0.00017 دلار تخمین زده شده است.

پیش بینی قیمت شیبا اینو در ماه می 2023

شیبا در ماه می (اردیبهشت تا اوایل خرداد) به احتمال زیاد موفق به شکستن مقاومت روانی و مهم 0.00002 دلاری خواهد شد. کارشناسان پیش‌بینی نمی‌کنند که در ماه پنجم میلادی 2023 قیمت شیبا به زیر 0.000017 دلار برسد. طبق گفته تحلیلگران میانگین قیمتی شیبا در ماه می با کمترین قیمت پیش‌بینی شده برابر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در ماه ژوئن سال 2023

تحلیلگران بازارهای مالی در ماه ژوئن 2023 (خرداد تا اوایل تیر) انتظار رشد ناچیز شیبا اینو را دارند. به عقیده آن‌ها، شیبا تا پایان ماه ژوئن توانایی رسیدن به 0.000021 دلار را خواهد داشت. در صورتی که دیدگاه خوشبینانه قیمتی نقض شود، شاهد شیبا اینو 0.000017 دلاری خواهیم بود. شیبا به طور میانگین در ماه ژوئن 0.000018 دلار قیمت خواهد داشت.

آینده رمزارز  شیبا اینو در ماه ژوئیه سال 2023

در صورتی‌که علاقه‌مند به پیگیری آینده شیبا 2023 در ماه ژوئیه (تیر تا اوایل مرداد) هستید، به این بخش توجه کنید. پیش بینی Shiba 2023 نشان می‌دهد که این توکن محبوب در هفتمین ماه میلادی نیز با رشد قابل قبولی مواجه شود. شیبا در ماه ژوئیه توانایی رسیدن به محدوده 0.000022 دلاری را دارد. کمترین قیمتی که می‌توان انتظار داشت، 0.000018 دلار و میانگین قیمتی برابر با 0.000019 دلار خواهد بود.

پیش بینی شیبا در سال 2023

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال SHIB  در ماه اوت سال 2023

پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2023 نشان می‌دهد که در صورت ثبات شرایط اقتصاد کلان احتمال رسیدن قیمت این توکن به 0.000023 دلار وجود دارد. در بدترین حالت در انتهای ماه اوت 2023 (مرداد تا اوایل شهریور) شاهد شیبا اینو 0.000018 دلاری خواهیم بود. قیمت میانگین نیز 0.000019 دلار تخمین زده شده است.

آینده قیمت ارز شیبا اینو در ماه سپتامبر 2023

پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 نشان‌دهنده تداوم روند صعودی SHIB است. تحلیلگران معتقدند در بهترین حالت، ماه سپتامبر (شهریور تا اوایل مهر) شاهد شیبا اینو 0.000023 دلار خواهد بود. حداقل قیمتی که تحلیلگران برای این ماه انتظار دارند، 0.000019 دلار است. به طور میانگین هر واحد SHIB در ماه نهم میلادی 0.00002 دلار قیمت خواهد داشت.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در ماه اکتبر سال 2023

تحلیلگران در پیش بینی قیمت ارز شیبا در سال 2023 اعلام کردند که این ارز دیجیتال در ماه اکتبر 2023 (مهر تا اوایل آبان) نهایتاً به 0.000024 دلار می‌رسد. کف قیمتی شیبا در ماه اکتبر حدود 0.000019 دلار و میانگین قیمتی نیز برابر با 0.000021 دلار است.

پیش بینی آینده رمزارز شیبا اینو در ماه نوامبر سال 2023

با بررسی رفتار قیمت رمزارزها در سال‌های گذشته متوجه خواهیم شد که ماه نوامبر (آبان تا اوایل آذر) کم نوسان‌ترین ماه دنیا برای مارکت کریپتوکارنسی است. با نزدیک شدن به سال جدید میلادی بسیاری از معامله‌گران دارایی‌های دیجیتال خود را به فروش می‌رسانند. بیشترین قیمت پیش بینی شده برای شیبا در ماه نوامبر 0.000025 دلار، حداقل قیمت 0.00002 دلار و میانگین قیمتی نیز 0.000021 دلار تخمین زده شده است. با توجه به تمایلات فصلی انتظار می‌رود شیبا در نوامبر به حداقل قیمت پیش بینی شده بسنده کند.

پیش بینی شیبا در سال 2023
پیش بینی شیبا در سال 2023

آینده قیمت SHIB در ماه دسامبر سال 2023

ماه دسامبر (آذر تا اوایل دی) برای بازار رمزارزها ماه بسیار مهمی است. بسیاری از تحلیلگران عملکرد سالانه یک دارایی دیجیتال را در آخرین ماه میلادی می‌سنجند. طبق انتظار تحلیلگران، شیبا در سال 2023 عملکرد قابل قبولی از خود نشان خواهد داد. پیش‌بینی می‌شود در انتهای ماه دسامبر 2023 هر واحد شیبا حداقل 0.00002 دلار، میانگین 0.000023 دلار و حداکثر 0.000025 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2024

تا به اینجای مقاله با پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 پرداختیم. بسیاری از سرمایه‌گذاران قصد سرمایه‌گذاری چند ساله بر روی دارایی‌های دیجیتال دارند. برای این دسته از سرمایه‌گذاران کسب اطلاعات کافی از احتمالات بلندمدت رمزارزها ضروری است.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند بازار رمزارزها در سال 2024 به مرحله جدیدی از رشد و بلوغ می‌رسد. در این سال بسیاری از شرکت‌های بزرگ اقدام به پذیرش دارایی‌های دیجیتال می‌نمایند. بر اساس پیش‌بینی‌های منتشر شده توسط تحلیلگران حرفه‌ای بازار کریپتوکارنسی، توکن شیبا در سال 2024 به قیمت 0.000034 دلار می‌رسد. کمترین قیمت پیش‌بینی شده برای سال 2024 حدود 0.000029 دلار و میانگین قیمتی نیز 0.000032 دلار است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2025

در صورت تداوم رشد بازار ارزهای دیجیتال انتظار می‌رود قیمت شیبا اینو تا انتهای سال 2025 به 0.000043 دلار برسد. کمترین قیمت پیش‌بینی شده در این سال 0.000038 دلار و میانگین قیمتی نیز 0.00041 دلار است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال SHIB در سال 2026

صنعت کریپتوکارنسی هنوز به بلوغ کامل نرسیده و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این بازار در سال 2026 به نقطه عطف جدیدی برسد. انتظار داریم در این سال قیمت توکن SHIB به حداقل به 0.000047 دلار برسد. میانگین قیمتی 0.00005 دلار و حداکثر قیمت نیز 0.000052 دلار تخمین زده شده است.

پیش بینی شیبا اینو در سال 2023
پیش بینی شیبا اینو در سال 2023

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2027

سال 2027 سالی کم فراز و نشیب برای رمزارز شیبا اینو به شمار می‌رود. بازار رمزارزها همواره از چرخه‌های مختلف قیمتی تشکیل شده است. برخی از سال‌ها شاهد رشد شدید قیمتی هستیم درحالی‌که در سال‌های دیگر بازار تمایل به اصلاح دارد. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند هر واحد شیبا اینو تا پایان سال 2027 به قیمت 0.000061 دلار برسد. حداقل قیمت شیبا در این سال 0.000056 و میانین قیمتی نیز 0.000059 دلار است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2028

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند شروع سال 2028 برای رمزارز شیبا اینو طوفانی باشد. در سال 2028 به احتمال زیاد شاهد یک بول ران (bull run) جدید خواهیم بود. این بول ران قیمت شیبا را تا 0.00007 افزایش خواهد داد. در بدبینانه‌ترین حالت انتظار شیبا اینو 0.000065 دلاری را داریم. حداقل قیمت میم کوین معروف بازار کریپتوکارنسی در سال 2028 حدود 0.000068 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2029

پیش‌بینی‌های منتشر شده از آینده شیبا اینو نشان می‌دهد که میم کوین جنجالی بازار کریپتوکارنسی در سال 2029 می‌تواند به سطح 0.000079 دلاری برسد. میانگین قیمتی SHIB در سال 2029 حدود 0.000077 دلار و حداقل قیمت 0.000074 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2030

به عقیده بسیاری از کارشناسان، در سال 2030 شاهد سقف جدید تاریخی شیبا اینو خواهیم بود. شیبا در این سال توانایی رسیدن به 0.000088 دلار را دارد. حداقل قیمت پیش‌بینی شده 0.000083 دلار و میانگین قیمتی برابر با 0.000086 دلار است.

کلام آخر

بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلیل نوسانات شدید قیمتی این رمزارز را برای سرمایه‌گذاری و کسب سود بیشتر انتخاب می‌کنند. به‌طورکلی، پیش‌بینی قیمت دارایی‌های دیجیتال به عوامل زیادی بستگی دارد. در صورت رخ دادن اتفاقات غیرمنتظره، احتمال نقض شدن پیش‌بینی منتشر شده وجود دارد.

اگر پس از مطالعه پیش بینی Shiba 2023 به خرید این رمزارز علاقه‌مند شدید، توصیه می‌کنیم با یک کارشناس متخصص بازار ارزهای دیجیتال مشورت کنید. چیدن سبد متنوعی از دارایی‌های دیجیتال و اجرای استراتژی سرمایه‌گذاری پله‌ای، به تصمیم‌گیری بهتر شما کمک شایانی می‌کند.

سوالات متداول

پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2023

در این مقاله به پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 پرداختیم. همان‌طور که مشاهده کردید اکثر کارشناسان نسبت به آینده شیبا اینو 2023 خوشبین هستند؛ البته این خوشبینی‌ها تنها یک احتمال به شمار می‌رود. عوامل بسیار زیادی در شکل‌گیری قیمت دارایی‌های دیجیتال نقش دارند. تصمیم‌گیری‌های مالی فدرال رزرو، حرکات قیمت و رویدادهای موثر بر اقتصاد کلان بر قیمت SHIB تأثیر چشمگیری خواهند گذاشت.

آینده شیبا اینو چگونه است؟

در صورتی‌که پیش بینی قیمت شیبا اینو در سال 2023 درست باشد، آینده بسیار روشنی در انتظار این رمزارز قرار دارد. بدون شک پذیرش جهانی رمزارزها توسط شرکت‌های بزرگ به مسیر توسعه و رشد شیبا اینو کمک شایانی خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

منبع: capital ،bitnation

نظر شما درباره پیش بینی شیبا اینو در سال 2023 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    شیبا در سال ۲۰۲۴ تا قیمت ۰.۰۰۰۵ هم به راحتی خواهد رسید

    این پیش بینی هایی که شما گذاشتید شوخی بیش نیست
    یعنی شیبا تا ۲۰۳۰ سقف قیمتی ۲۰۲۱ رو نخواهد زد😅
    شیبا تا ۲۰۳۰ قیمت یک سنت رو هم رد خواهد کرد

    این پیام رو از من یادگاری داشته باشید

    پاسخ

    این یعنی از اتر لونا مهم تره تو ده روز نابود شد به نظر من از بیت گرفته تا …..همش دارن جیب یه سری آدم خوش خیالی میچاپن وگرنه نهنگ تودریا هم یه روز توسط یه چندتا ماهی خورده میشه

    پاسخ

    آفرین دقیقاً لب مطلب را گفتی ( خودتو سرکار بزارید)

    پاسخ

    به نظر من مقدار توکن سوزی شیبا در سال ۲۰۲۲ چشمگیر خواهد بود و نهنگهای زیادی روی این ارز سرمایه گذاری خواهند کرد که تا پایان ۲۰۲۲ احتمالا قیمت شیبا ۱۰ برابر میشود🙏🏼

    پاسخ