;
coinex

ورود رمزریال به مبادلات تجاری ایران و روسیه ؛ بیا با هم تحریم‌ها را دور بزنیم!

ورود رمزریال به مبادلات تجاری ایران و روسیه می‌تواند نشانه‌ای از تلاش دو کشور برای مقابله با تحریم‌های سنگین بین‌المللی باشد که اقتصاد هر دو را با مشکلاتی مواجه کرده است.

یکی از نمایندگان دومای روسیه امروز در یک نشست خبری با موضوع برگزاری اولین اجلاس بین المللی انجمن‌های ارز دیجیتال در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره احتمال استفاده از رمزریال برای مبادلات تجاری ایران و روسیه گفته که چنین ایده‌ای می‌تواند بسیار جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: سرعت پایین توکن سوزی شیبا اینو باعث نگرانی سرمایه‌گذاران شد

ورود رمزریال به مبادلات تجاری ایران و روسیه

این نماینده مجلس روسیه درباره مبادلات تجاری ایران و روسیه با استفاده از رمزارزها گفته که:

در روسیه هم به صورت فشرده در حال راه‌اندازی روبل ارز هستیم و بناداریم با روبل ارز فعالیت کنیم و همچنین، تبادلات بر پایه رمزریال جذاب است.

الکساندر براژونیکوف که رئیس انجمن بلاکچین روسیه هم هست گفته که در حال حاضر بسیاری از بانک‌های ایرانی در روسیه فعال هستند و بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده؛ امکان استفاده از رمزریال برای روسیه وجود دارد.

ورود رمزریال به مبادلات تجاری ایران و روسیه ؛ بیا با هم تحریم‌ها را دور بزنیم!

وی با بیان این‌که زمینه همکاری‌های ایران و روسیه در حوزه رمزارزها فراهم شده، اعلام کرد که در این زمینه مسأله بسیار مهم، امنیت و اعتماد است. او افزود:

هر دو کشور باید بتوانند اعتماد کامل برای انجام این کار را داشته باشند و مطمئن شویم که تبادلات با رمزارزها هیچ ضرری برای کشورها ندارد.

رییس انجمن بلاکچین روسیه همچنین گفته که جلسات درباره همکاری با ایران در حوزه رمزارزها از پیش از شیوع ویروس کرونا آغاز شده بوده و علت اینکه امروز مذاکرات از سر گرفته شده،‌ نه شرایط خاص روسیه در نتیجه جنگ با اوکراین، بلکه به خاطر کرونا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما پیرامون ورود رمزریال به مبادلات تجاری ایران و روسیه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر