;
coinex

بانک سوئیسی پشتیبانی استیکینگ کاردانو را آغاز کرد

مشتریان بانک سیگنام از این پس قادر به استیک رمزارز کاردانو خواهند بود. پشتیبانی استیکینگ کاردانو توسط بانک سوئیس به سرمایه‌گذاران سود مضاعف خواهد داد.

مشتریان بانک سیگنام سوئیس (Sygnum) از این پس می‌توانند هشتمین رمزارز برتر بازار کریپتوکارنسی را استیک (Stake) کنند. کاربران از طریق قابلیت استیکینگ به یک نود در شبکه تبدیل می‌شوند. وظیفه نودهای شبکه بررسی تراکنش‌ها و اضافه کردن بلاک‌های جدید به بلاک چین خواهد بود. این کار تا حد زیادی به فعالیت ماینرهای ارز دیجیتال شباهت دارد. کاربران در ازای فعالیت در شبکه به عنوان نود، سود مشخصی دریافت خواهند کرد. در استیکینگ نودها به جای ماینر (استخراج‌کننده)، ولیدیتور (اعتبارسنج) نام دارند.

جزئیات پشتیبانی استیکینگ کاردانو توسط بانک سوئیس

بانک سیگنام، اولین بانک دارایی دیجیتال رگولاته در جهان به شمار می‌رود. بر اساس پست رسمی منتشر شده توسط بانک سیگنام در روز 2 آگوست، سهام کاردانو به لیست دارایی‌های پشتیبانی‌شده این بانک اضافه شده است.

بانک سوئیسی پشتیبانی استیکینگ کاردانو را آغاز کرد

بانک سیگنام مدعی است که امنیت را در سطح سازمانی برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. کاردانو با راه‌اندازی شبکه اصلی Shelley در جولای 2020، قابلیت استیکینگ را برای کاربران خود مهیا کرد. هولدرهای ارز دیجیتال کاردانو می‌توانند توکن‌های خود را به استخرهای استیکینگ منتقل کرده و سود کسب کنند. در حال حاضر، 3180 استخر استیکینگ در شبکه کاردانو فعال است.

علاوه بر پشتیبانی استیکینگ کاردانو، بانک سیگنام از تزوس اتریوم (ETH) و سایر رمزارزهایی که با سیستم اثبات سهام فعالیت‌ می‌کنند نیز پشتیبانی می‌کند. در ماه ژوئن، بانک سیگنام خدمات خود را برای طیف وسیعی از دارایی‌های دیجیتال در بخش دارایی‌های مالی غیرمتمرکز معرفی نمود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پشتیبانی استیکینگ کاردانو توسط بانک سوئیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر