;
coinex

جزئیات بیشتری از گلکسی اس 23 اولترا فاش شد

مطابق معمول پرچمدار جدید سامسونگ در صدر شایعات و اخبار دنیای موبایل است و حالا، جزئیات بیشتری از گلکسی اس 23 اولترا فاش شده است.

در حال حاضر غول کره‌ای دنیای تکنولوژی یعنی سامسونگ در حال کار روی نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود است و طبیعتا در فضای این روزها دنیای تکنولوژی، اقدامات خاص سامسونگ برای پیشرفت گوشی‌های هوشمند پرچمدارش از نظرها مخفی نمی‌ماند. امروز و لحظاتی پیش اما اطلاعات جدیدی از پرچمدار بالارده سامسونگ منتشر شده که ما را با مشخصات فنی این دستگاه شامل جزئیات مربوط به باتری و پردازنده آشنا می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

انتشار جزئیات بیشتری از گلکسی اس 23 اولترا

به گزارش افشاگر معروف دنیای موبایل، iceuniverse، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 23 اولترا در بخش باتری از همان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نسل قبل استفاده می‌کند و احتمالا با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می‌شود. انتظار می‌رود از نظر طراحی، این دستگاه نسبت به نسل قبل سبک‌تر و باریک‌تر باشد.

جزئیات بیشتری از گلکسی اس 23 اولترا فاش شد

برخی گزارش‌های غیررسمی و تایید نشده همچنین از تجهیز اس 23 اولترا به دوربین 200 مگاپیکسلی جدید سامسونگ با نام ISOCELL HP2 حکایت دارند که البته خود دوربین هنوز معرفی نشده است. منابعی موثق مدعی هستند که HP2 عملکردی به مراتب بهتر از دو دوربین 200 مگاپیکسلی دیگر این سری یعنی HP1 و HP3 دارد.

گرچه تاکنون هیچ یک از این دوربین‌های 200 مگاپیکسلی در یک گوشی به کار نرفته‌اند، اما به نظر می‌رسد به زودی و با معرفی موتو ایکس 30 پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی، این انتظار به پایان برسد.

جزئیات بیشتری از گلکسی اس 23 اولترا فاش شد

پیش از این شایعاتی درباره توقف استفاده از پردازنده اگزینوس در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در سال 2023 مطرح شده بود و این شایعات توسط کوالکام و سامسونگ نیز رسما تایید شد تا مشخص شود که پرچمدار جدید سامسونگ تنها با پردازنده کوالکام عرضه می‌شود. با این حساب و با توجه به رونمایی احتمالی اسنپدراگون 8 نسل 2 در رویداد 15 تا 17 نوامبر کوالکام، به احتمال زیاد پرچمدار جدید سامسونگ هم بعد از این رویداد رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جزئیات بیشتری از گلکسی اس 23 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر