;
coinex

ارزان ترین مراکز خرید دبی ؛ برای خرید ارزان در دبی کجا بریم؟

در دبی مراکز خرید بسیار متنوعی وجود دارد و افرادی که به آن‌ جا سفر کنند، می‌توانند از میان انواع مراکز خرید گران و ارزان، گزینه مورد نظر خود را برای خرید بهتر انتخاب کنند. در این شهر مدرن مراکز خرید لوکس زیادی وجود دارد؛ اما خرید از ارزان ترین مراکز خرید دبی هم جذابیت‌های خاص خود را دارد.

از این‌ رو ما سعی داریم در ادامه مقاله چند مورد از بهترین مراکز خریدی که دارای قیمت مناسبی هستند را به شما معرفی کنیم تا با شناخت آن‌ها، راحت‌تر بتوانید مرکز خرید مورد نظرتان را انتخاب نمایید و خرید لذت‌بخشی را تجربه کنید.

بهترین و ارزان ترین مراکز خرید دبی

در برخی موارد ممکن است مسافران از لحاظ مالی، توانایی خرید کالاها یا لباس‌های گران‌ قیمت را نداشته باشند و از این‌ جهت نیز ارزان ترین مراکز خرید دبی را برای خود انتخاب کنند تا با توجه به بودجه و اولویت‌های‌شان، خریدی مناسب داشته باشند. بنابراین اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و می‌خواهید در هزینه‌های‌تان تا حدود زیادی صرفه‌ جویی کنید، بهتر است تا انتهای مطلب همراه ما بمانید.

مرکز خرید دبی مال

ارزان ترین مراکز خرید دبی ؛ برای خرید ارزان در دبی کجا بریم؟
بهترین و ارزان ترین مراکز خرید دبی

یکی از بزرگ‌ ترین و بهترین مراکز خریدی که در نزدیکی برج خلیفه می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، مرکز خرید دبی مال است. این مرکز خرید از موقعیت مکانی بی‌نظیری برخوردار است و افرادی که برای خرید به آن‌ جا مراجعه کنند، می‌توانند از پارک موضوعی، آکواریوم دبی، مراکز خرید دیگر و همچنین فواره دبی نیز دیدن نمایند.

در مرکز خرید دبی مال حدود 1200 فروشگاه مختلف وجود دارد که هر کدام از آن‌ها کالاهای لوکس و با کیفیتی را به مشتریان ارائه می‌دهند. این مرکز خرید با ویژگی‌های منحصر به‌ فردی که دارد، توانسته جوایز زیادی را دریافت نماید و همچنین به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید دبی شناخته شود. جالب است بدانید بر روی این مرکز خرید زیبا یک پیست اسکی روی یخ نیز وجود دارد که مطمئنا با دیدن آن شگفت‌زده خواهید شد.

مرکز خرید مال امارات

بهترین و ارزان ترین مراکز خرید دبی

یکی دیگر از ارزان ترین مراکز خرید دبی که در آن بهترین برندهای روز دنیا به فروش می‌رسد، مرکز خرید مال امارات است. در این مرکز خرید یک اسکی روی یخ نیز وجود دارد و افرادی که به آن‌ جا بروند می‌توانند پنگوئن‌های دوست داشتنی زیادی را از نزدیک تماشا کنند.

در مرکز خرید مال امارات بیش‌ از 560 مغازه وجود دارد که هر کدام از آن‌ها اجناس مختلفی را به فروش می‌رسانند. قیمت کالاهایی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسد، نسبتاً ارزان بوده اما اکثر آن‌ها از کیفیت کافی برخوردار هستند.

مرکز خرید دراگون

ارزان ترین مراکز خرید دبی ؛ برای خرید ارزان در دبی کجا بریم؟
خرید ارزان در دبی

یکی از پرطرفدارترین و بی‌نظیرترین مرکز خرید چینی که خارج از کشور چین فعالیت می‌کند، در شهر رؤیایی دبی واقع‌ شده و توانسته نظر گردشگران زیادی را به خود جلب نماید. این مرکز خرید انواع لباس‌ها، زیورآلات، کیف، کفش، روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی را با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند و از این‌ رو نیز توانسته در لیست ارزان‌ قیمت‌ ترین مراکز خرید شهر دبی قرار بگیرد.

مرکز خرید دراگون دارای معماری بسیار دیدنی است و از بخش‌های مختلفی نیز تشکیل‌ شده است. توجه داشته باشید اکثر کالاهایی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسند، دارای کیفیتی متوسط و نسبتاً پایین هستند. به همین خاطر توصیه می‌کنیم هنگام خرید، دقت خود را بالا ببرید زیرا اجناسی که در آن‌ جا به فروش می‌رسند، دیگر پس گرفته نخواهند شد.

مرکز خرید اوتلت دبی

خرید ارزان در دبی

مرکز خرید اوتلت در جاده العین واقع شده است و نمای گنبدی‌ شکلی دارد که از دور دست‌ها نیز به گونه‌ای جذاب خودنمایی می‌کند. این مرکز خرید به بهترین پارکینگ مجهز بوده و در تمام روزهای هفته نیز آماده پذیرایی از مشتریان است. اکثر فروشگاه‌های مرکز خرید اوتلت، تخفیفات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند و همین امر موجب شده بیشتر افرادی که قصد خرید ارزان در دبی را دارند، به آن جا مراجعه کنند.

مرکز خرید وافی

ارزان ترین مراکز خرید دبی ؛ برای خرید ارزان در دبی کجا بریم؟
بهترین مراکز خرید دبی

در مرکز خرید وافی حدود 350 مغازه مختلف وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای کلکسیونی گسترده از آثار هنری و کالاهای مختلف هستند. در این مرکز خرید معروف، جدیدترین و باکیفیت‌ترین محصولات در زمینه مد و فشن به فروش می‌رسند. از این رو حتی افراد سخت پسند نیز می‌توانند در آن‌ جا کالای مورد نظرشان را به‌ راحتی پیدا کنند.

از جمله وسایل و محصولاتی که در مرکز خرید وافی دبی به فروش می‌رسد، می‌توان طلا و جواهرات، لوازم الکترونیکی مخصوص خانه، وسایل آشپزخانه، عطر و ادکلن، لوازم بهداشتی، لوازم آرایشی و پوشاک را نام برد.

مرکز خرید وافی از معماری مصری برخوردار بوده و جذابیت بی‌همتایی دارد. این مرکز خرید دارای موقعیت مکانی مطلوبی بوده و روزانه افراد زیادی از سراسر جهان برای خرید به آن‌ جا می‌روند. مرکز خرید لوکس وافی جزو ارزان ترین مراکز خرید دبی به شمار می‌رود و هر ساله به‌ مناسبت کریسمس تخفیفات مطلوبی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند.

در این مرکز خرید علاوه‌بر کالاهای ارزان‌ قیمت، برندهای بین‌ المللی و گران‌ قیمتی هم یافت می‌شود که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره بگیرید. علاوه‌بر فروشگاه‌های مختلف، در این مرکز خرید رستوران‌های بی‌نظیری هم واقع‌ شده که بعد از خرید می‌توانید به آن‌ جا بروید و هر نوع غذایی که میل دارید را برای خود سفارش دهید.

مرکز خرید گلوبال ویلج

ارزان ترین مراکز خرید دبی ؛ برای خرید ارزان در دبی کجا بریم؟

یک مورد دیگر از ارزان ترین مراکز خرید دبی که در تمام ایام هفته مشغول به فعالیت است، مرکز خرید گلوبال ویلج نام دارد. این مرکز خرید در دهکده جهانی دبی واقع‌ شده و افرادی که به آن‌ جا مراجعه نمایند، می‌توانند علاوه‌بر خریدی مقرون‌ به‌ صرفه، از امکانات و خدمات تفریحی مختلفی نیز بهره ببرند و ساعت‌ها خود را سرگرم کنند.

مرکز خرید سیتی‌ سنتر دیره

ارزان ترین مراکز خرید دبی ؛ برای خرید ارزان در دبی کجا بریم؟
ارزان ترین بازار های دبی

این مرکز خرید در اسکله واقع شده و بیش‌ از 350 مغازه مختلف را در خود جای داده‌ است. کارکنان و فروشندگان مرکز خرید سیتی‌ سنتر دیره رفتاری بسیار صمیمانه و دوستانه دارند و با روی خوش از مشتریان استقبال می‌کنند. در این مرکز خرید زیبا فروشگاه‌های مخصوص طلا و جواهرات، رستوران‌های مختلف با غذاهای متنوع، سالن بولینگ، سینما، کافی شاپ، فست‌ فود، پارک تفریحی سرپوشیده و سرویس بهداشتی نیز وجود دارد.

مرکز خرید سیتی‌ سنتر دیره به عنوان یکی از ارزان ترین بازارهای دبی شناخته شده است اما اجناسی که در آن وجود دارد، تماماً از برندهای معروف و مرغوب هستند. به‌ همین‌ علت اگر به‌ دنبال یک مرکز خرید ایده‌آل هستید تا در آن بتوانید خریدی فوق‌ العاده داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به مرکز خرید سیتی‌ سنتر دیره بزنید.

مرکز خرید ابن‌ بطوطه

ارزان ترین بازار های دبی

فضای مرکز خرید ابن‌ بطوطه بسیار جذاب است و نمای داخلی آن شباهت زیادی به بناهای تاریخی دارد. ابن بطوطه که یکی از بهترین مراکز خرید دبی به شمار می‌رود، در نزدیکی خیابان شیخ زاید جای گرفته و به‌ عنوان بزرگ‌ ترین مرکز خرید در شهر دبی نیز شناخته‌ می‌شود. در مرکز خرید ابن‌ بطوطه حدود 270 فروشگاه، 21 سینما، 50 رستوران، پارکینگی مجهز با ظرفیت 4500 ماشین و سرویس‌های بهداشتی زیادی وجود دارد.

مرکز خرید الکرامه

ارزان ترین مراکز خرید دبی ؛ برای خرید ارزان در دبی کجا بریم؟

یکی دیگر از ارزان ترین بازار های دبی که در نزدیکی محله قدیمی خور واقع شده، مرکز خرید الکرامه است. در این مرکز خرید محبوب کالاهایی همچون انواع کیف، کفش، ساعت، ادکلن، پوشاک و سوغاتی‌های مختلفی وجود دارد. مرکز خرید الکرامه تمام کالاهای خود را با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند و در نزدیکی آن نیز مراکز خرید دیگری نیز وجود دارد.

مرکز خرید برجمان

ارزان ترین بازار های دبی

مرکز خرید برجمان طراحی لوکس و جدیدی دارد و مطمئناً از دیدن معماری جذابش شگفت‌زده خواهید شد. این مورد از بهترین مراکز خرید دبی دارای پارکینگی با ظرفیت بالا و بیش‌ از 320 مغازه و فروشگاه مختلف است. در طبقه سوم مرکز خرید برجمان یک فواره دو سویه و محوطه بازی مخصوص برای کودکان نیز وجود دارد.

کسانی که برای خرید سوغاتی به این مرکز خرید مراجعه کنند، می‌توانند در آن‌ جا کالاهای مختلف را با قیمتی مناسب خریداری نمایند و همچنین لحظات خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنند.

مرکز خرید دبی سیتی مال

ارزان ترین مراکز خرید دبی ؛ برای خرید ارزان در دبی کجا بریم؟

مرکز خرید سیتی مال از جمله فوق‌ العاده‌ ترین و زیباترین مراکز خرید در دبی است که در آن امکان برگزاری رویدادها و برنامه‌های مختلف وجود دارد. جالب است بدانید اغلب برنامه‌های مفرح دبی در این مرکز خرید لوکس برگزار می‌شود زیرا این مکان به دستگاه‌های بسیار با کیفیتی در زمینه‌ نورپردازی مجهز است و همچنین طراحی شگفت‌ انگیزی دارد.

افرادی که به فکر خرید ارزان در دبی هستند، می‌توانند به مرکز خرید دبی سیتی مال مراجعه کنند. این مرکز خرید دارای رستوران‌های متعددی است که در آن‌ها انواع غذاهای بین‌ المللی سرو می‌شود و شما می‌توانید با توجه به ذائقه‌تان هر آنچه که میل دارید را به راحتی سفارش دهید.

از جمله ویژگی‌هایی که موجب شده مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی از دیگر مراکز خرید این شهر برتر باشد، فضای مناسب جهت برپا کردن مراسم مختلف و شادی است که آن را به یک فضای رؤیایی جهت تفریح و خرید تبدیل کرده‌ است.

مرکز خرید مارینا مال

ارزان ترین بازار های دبی

در بزرگراه شیخ زائد می‌توانید از مرکز خرید مارینا مال که به‌ عنوان یکی از ارزان ترین مراکز خرید دبی شناخته شده هم دیدن نمایید. این مرکز خرید در 4 طبقه احداث‌ شده و حدود 140 فروشگاه مختلف و 21 رستوران در آن وجود دارد.

مرکز خرید مارینا مال برای خانواده‌ها مکانی ایده‌آل است زیرا در آن یک سالن بازی بزرگ وجود دارد که می‌توانید از تفریحات هیجان‌ انگیز آن در کنار خانواده‌تان لذت ببرید.

ناگفته نماند که این مرکز خرید دارای بخش اطلاعات، فروشگاه مخصوص هدیه، نقشه رایگان، صندلی چرخ‌دار، پارکینگ، سرویس تاکسی، اتاق مادر و کودک، کارت مخصوص کودکان، وای ‌فای رایگان، دستگاه خودپرداز، قسمت مخصوص شارژ کردن وسایل الکترونیکی و سرویس بهداشتی است.

مرکز خرید مرکاتو

ارزان ترین مراکز خرید دبی ؛ برای خرید ارزان در دبی کجا بریم؟

اگر قصد دارید در یکی از ارزان ترین بازارهای دبی به خرید و گشت و گذار مشغول شوید، بهتر است حتما سری به مرکز خرید مرکاتو بزنید. این مرکز خرید دارای معماری باشکوهی است و با رفتن به آن‌ جا می‌توانید از قسمت‌های مختلف دیدن نمایید.

در مرکز خرید مرکاتو دبی تفریحات فوق‌ العاده سرگرم‌ کننده‌ای برای کودکان در نظر گرفته‌ شده است که از جمله پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان سینمای VOX را نام برد. همچنین اگر به دنبال مکانی مناسب برای خرید حیوانات هستید، می‌توانید به بخش فروش حیوانات مرکز خرید مرکاتو بروید.

مرکز خرید میردف

ارزان ترین بازار های دبی

مرکز خرید میردف یا مردیف یکی دیگر از بازارهای محبوب در شهر زیبای دبی است که می‌توانید دسترسی راحتی به آن داشته باشید. این مرکز خرید به تفریحات هیجان‌ انگیزش مانند سالن ستاره‌ شناسی، تجربه‌ پرواز، سینما VOX و شهربازی معروف است.

مرکز خرید میردف جزو ارزان ترین مراکز خرید دبی به شمار می‌رود و در آن کالاهای متنوعی به فروش می‌رسد. در این مرکز خرید رستوران‌های ایرانی و بین‌ المللی مختلفی نیز وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند در آن‌ جا از طعم بی‌نظیر غذاهای‌شان لذت ببرند.

مرکز خرید جمیرا پلازا

ارزان ترین مراکز خرید دبی ؛ برای خرید ارزان در دبی کجا بریم؟

مرکز خرید جمیرا پلازا در مرکز شهر دبی واقع‌ شده است و فاصله بسیار کمی با بهترین هتل‌ها و جاذبه‌های دیدنی این شهر گردشگری دارد. این مرکز خرید انواع بوتیک‌ها، فروشگاه‌ها، نمایندگی‌های برندهای پوشاک دبی و رستوران‌های متنوع را در خود جای داده‌ است و امکانات رفاهی و تفریحی بسیار متنوعی دارد.

این مورد از ارزان ترین مراکز خرید دبی فضاهای اداری و هتل آپارتمان‌های مختلفی را هم در خود جای داده‌ است که می‌توانید بعد از خرید در آن‌ به استراحت بپردازید. ناگفته نماند که در مرکز خرید جمیرا پلازا همیشه شلوغی و ازدحام وجود ندارد و شما می‌توانید به راحتی از فروشگاه‌های آن بازدید به عمل آورید.

بازارگاه ؛ خرید آسان بلیط آنلاین

سامانه بازارگاه کامل‌ترین امکانات را در زمینه خرید بلیط اتوبوس، اجاره سرویس دربستی و ارسال بار اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید برای داشتن سفری راحت‌تر و اختصاصی، از طریق سامانه بازارگاه تاکسی بین شهری دربست تهیه کنید. بزرگ‌ترین مزیت تاکسی‌های دربست این است که شما از درب منزل سوار و در مقصد هرکجا بخواهید پیاده می‌شوید حتی می‌توانید در مقصد توقف چند ساعته داشته باشید و با همان تاکسی‌ برگردید. داشتن کاربری ساده و همچنین وجود اپلیکیشن کارامد و پوشش دهی معتبرترین شرکت های مسافربری سراسر کشور، شما را از مراجعه به سایت های متعدد جهت خرید بلیط اتوبوس بی نیاز می‌نماید.

سخن پایانی

همان طور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد دبی یکی از شهرهای معروفی است که به دلیل داشتن مراکز خرید مختلف و جاذبه‌های بی‌همتا، معروف شده و اغلب گردشگران برای خرید یا تفریح به آن‌ جا سفر می‌کنند. مراکز خرید یا بازارهای این شهر توریستی و بزرگ، ویژگی‌های خارق العاده‌ای دارند و هر کدام به گونه‌ای توانسته‌اند نظر مسافران را به خود جلب نمایند.

البته در میان این گزینه‌ها، ارزان ترین مراکز خرید دبی مورد توجه بیشتری واقع شده‌اند و به همین خاطر نیز ما در این مقاله به معرفی چند مورد از محبوب ترین و بهترین نمونه‌ها پرداختیم و اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دادیم تا بتوانید از بین گزینه‌های نامحدود، راحت‌تر مرکز خرید مورد نظرتان را پیدا کنید و به خرید بروید.

نظر شما درباره ارزان ترین مراکز خرید دبی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر