;
coinex

غرامت 30 میلیون دلاری کوین اسپیسی به خاطر سریال خانه پوشالی

دادگاه حکم غرامت 30 میلیون دلاری کوین اسپیسی را صادر کرد. به موجب این حکم، اسپیسی به منظور جبران ضرر سریال خانه پوشالی می‌بایست این مبلغ را پرداخت کند.

اسپیسی، بازیگر سریال خانه پوشالی در نقش فرانک آندروود، به دلیل سوء‌رفتار جنسی به مردان جوان، از این سریال برکنار شد و حال دادگاه قاضی برای او جریمه‌ای 30 میلیون دلاری بریده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های خارجی

غرامت 30 میلیون دلاری کوین اسپیسی

اخیرا حکم جریمه کوین اسپیسی که در سال 2020 صادر شده بود، توسط یک قاضی دیگر در دادگاه عالی لس‌آنجلس تائید شد؛ طبق این حکم این بازیگر می‌بایست ۲۹.۵ میلیون دلار بابت خسارت به سریال و ۱.۵ میلیون دلار بابت هزینه‌های دیگر پرداخت کند.

کمپانی MRC که تولید خانه پوشالی را بر عهده داشت، از این بازیگر به دلیل رفتار او که موجب ضرر میلیون دلاری کمپانی شد، شکایت کرد و او را از فصل شش به بعد حذف کرد. همچنین این سریال از 13 فصل به 8 فصل کاهش یافته است. در نهایت، دادگاه نیز به نفع این کمپانی رای داد.

غرامت 30 میلیون دلاری کوین اسپیسی

در اوایل سال 2022 وکلای اسپیسی تلاش کردند تا ثابت کنند رفتار این بازیگر قرارداد او را با تهیه کننده نقض نکرده اما به نتیجه نرسیدند.

اولین شکایت از این بازیگر در سال 2017 ثبت شد. این شکایت در مقاله‌ای که توسط آنتونی رپ بازیگر منتشر شد، مطرح شد و این بازیگر ادعا کرده بود اسپیسی در سال 1986، زمانی که رپ تنها 14 سال داشته، به او آسیب جنسی زده است و این شروعی بود برای تحقیقات جدید و جدی‌تر. در آخر، در ماه می دادگستری بریتانیا اسپیسی را به چند مورد تجاوز جنسی متهم کرد که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ رخ داده‌اند.

البته این مسئله منجر به لغو تمام پروژه‌های این بازیگر نشده و قرار است در فیلمی به نام پیتر پنج هشت به ایفای نقش بپردازد. تهیه کننده این فیلم معتقد است هرچند برخی افراد تمایل دارند وی از دنیای بازیگری کنار گذاشته شود، اما اسپیسی همچنان طرفداران زیادی در دنیا دارد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی غرامت 30 میلیون دلاری کوین اسپیسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر